Eric van 't Padje, ik moet weer lachen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.
Inderdaad: https://www.telegraaf.nl/(...)ezien-voor-jos-brechquote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:07 schreef electronique het volgende:
[..]
Elke man van rond de 50 met een beetje een onverzorgd baardje en kapsel wordt komende tijd aangezien voor Jos inderdaad.
Vanmiddag gezien. Jos vertrok toen het -20 was.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.
Wrs is hij al dood idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een bedrijvigheid..
Is het FOK!team hem al op het spoor?
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
Omg .... voor hetzelfde geld schoppen ze hem half dood .... (maar liever dat nog .... )quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad: https://www.telegraaf.nl/(...)ezien-voor-jos-brech
Blijft ook een hilarische naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eric van 't Padje, ik moet weer lachen..
Z'n leven?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eric van 't Padje, ik moet weer lachen..
Dat die lui zonder in schatterlachen te vervallen in die studio zitten (als in Life of brian met Pontius Pilatus en zijn spraakgebrek), is ook apart...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Blijft ook een hilarische naam.
Wat een onzin. Die achterlijke speculaties ook altijd.quote:
Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanmiddag gezien. Jos vertrok toen het -20 was.
Zijn ook strange fucks joh. Hoe ist? Zeggen ze hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookEcht een prachtige naam voor een bushcrafter. In de categorie Hennie de Haan van de vakbond voor pluimveehouders.
Wel sneu voor die mannen dat ze nu ook regelmatig scheef worden aangekeken.
Ik denk dat dat best meevalt, als ze hem nu maar niet gaan zitten verdedigen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookEcht een prachtige naam voor een bushcrafter. In de categorie Hennie de Haan van de vakbond voor pluimveehouders.
Wel sneu voor die mannen dat ze nu ook regelmatig scheef worden aangekeken.
Gaat vast een gezellig leven worden als ze hem kunnen pakken..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Z'n leven?
Zomaar een gokje hoor.
Ge-wel-dige film.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Life of brian met Pontius Pilatus en zijn spraakgebrek
Hoezo niet? Man heeft 20 jaar in plain sight geschuild, het komt langzaam uit, zijn moeder overleden, heeft niemand meer, en dan de schande, want hij zal het voor zichzelf wel goed geprata hebben, en dan dus de dood. Is best geloofwaardig.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die achterlijke speculaties ook altijd.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij dood zou zijn. Doe toch eens normaal.
Zo werkt dat niet. Graag alleen zijn wil niet zeggen dat je geen behoefte hebt aan gezelschap of communicatie.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.
Dus met eenzaamheid zal hij geen problemen hebben.
(Eigenlijk alles van Monty Python, we zitten ook steeds meer in een Monty Python universum langzamerhand.)quote:
Dat bepaal jij niet voor een ander.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gaat vast een gezellig leven worden als ze hem kunnen pakken..![]()
Kun je beter nog dood zijn.
Ja, hij kan heel goed alleen zijn. Ze wisten alleen niet hoe lang Jos in de wildernis kon overleven.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.
Dus met eenzaamheid zal hij geen problemen hebben.
Ook wel een handige eigenschap voor als hij ooit in een gevangeniscel komt te zitten.
Als hij dat met min 20 nog kon dan kan het het de periode daarna zeker.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, hij kan heel goed alleen zijn. Ze wisten alleen niet hoe lang Jos in de wildernis kon overleven.
Bepaal ik dat dan? vrolijke noot ..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor een ander.
Als hij zelfmoord had willen plegen dan had hij dat gewoon in z'n huis in Nederland kunnen doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Man heeft 20 jaar in plain sight geschuild, het komt langzaam uit, zijn moeder overleden, heeft niemand meer, en dan de schande, want hij zal het voor zichzelf wel goed geprata hebben, en dan dus de dood. Is best geloofwaardig.
Dit gevoel heb ik idd ook wel een beetje. Het is wel erg veel moeite of iig omslachtig voor iemand die dood wil om het zo te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als hij zelfmoord had willen plegen dan had hij dat gewoon in z'n huis in Nederland kunnen doen.
Het feit dat hij is vertrokken is een zeer sterke indicatie dat hij dat niet wilde. Derhalve is er dus geen reden om aan te nemen dat hij dood is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij dat met min 20 nog kon dan kan het het de periode daarna zeker.
Hoezo wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Man heeft 20 jaar in plain sight geschuild, het komt langzaam uit, zijn moeder overleden, heeft niemand meer, en dan de schande, want hij zal het voor zichzelf wel goed geprata hebben, en dan dus de dood. Is best geloofwaardig.
Zelfmoord op een pseudo-romantische wijze in de natuur, want hij heeft zich na die moord, die hij voor zichzelf heeft afgedaan als een ongeluk, teruggetrokken in die pseudo-romantische hobby van hem. Niemand die hem begrijpt, dat soort dingen, hij wil alleen maar jonge jongetjes helpen. Heck, de Grieken deden dat ook. De Romeinen ook. Deze wereld is te wreed voor mij. Zoiets wrs.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als hij zelfmoord had willen plegen dan had hij dat gewoon in z'n huis in Nederland kunnen doen.
Het feit dat hij is vertrokken is een zeer sterke indicatie dat hij dat niet wilde. Derhalve is er dus geen reden om aan te nemen dat hij dood is.
Dan moeten ze wel heel veel kunnen bewijzen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou ie krijgen als hij gepakt wordt ?
Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...
een gevalletje levenslang ?
Moord lijkt me zeer lastig te bewijzen in deze zaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...
Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën zijn niet handig om als uitgangsbasis te dienen bij onderzoek. Kan later nog wel als voor de hand liggende zaken niets opleveren.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo wel?
En iedere theorie van een ander wordt belachelijk gemaakt omdat jij voor jezelf al besloten hebt dat hij wel zelfmoord gepleegd zal hebben?
Dat vind ik net zo waarschijnlijk als dat hij met 300K bij elkaar gespaarde euro's in een hutje in Roemenië zit.
Laat maar even weten of jouw zelfmoordbewering net zo afgezeken moet worden.
Achterlijke speculaties. Volstrekt uit je duim gezogen. Voegt totaal niets toe aan dit topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfmoord op een pseudo-romantische wijze in de natuur, want hij heeft zich na die moord, die hij voor zichzelf heeft afgedaan als een ongeluk, teruggetrokken in die pseudo-romantische hobby van hem. Niemand die hem begrijpt, dat soort dingen, hij wil alleen maar jonge jongetjes helpen. Heck, de Grieken deden dat ook. De Romeinen ook. Deze wereld is te wreed voor mij. Zoiets wrs.
Maar goed, hoeft niet, maar dan is het wrs ook een seriemoordenaar, maar zijn daarvoor bewijzen aan te wijzen?
Ik denk dat het sowieso een erg moeilijke zaak zal worden. Het lijkt niet eens duidelijk te zijn wat de doodsoorzaak is, hoe kun je iemand dan moord ten laste leggen? (of ze houden het bewust geheim, dat kan natuurlijk ook nog)quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën als zelfmoord door iemand die vooral op de vlucht geslagen is toen het te heet werd onder zijn voeten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën zijn niet handig om als uitgangsbasis te dienen bij onderzoek. Kan later nog wel als voor de hand liggende zaken niets opleveren.
Jawel, dat is het dna dat is gebruikt om de oorspronkelijke match te dubbelchecken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef electronique het volgende:
Ik hoor net op het journaal dat twee van zijn familieleden DNA af hadden gestaan, dacht dat ze dat gisteren tijdens de persconferentie niet eens hadden gemeld
Dat hangt van het bewijs af en of hij gaat praten. Enkel een dna spoor is volgens mij niet voldoende bewijs. Dat kan nog een heel lastige zaak worden als hij zijn mond houdt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hoezo zou dat uit de lucht gegrepen zijn? Nee, even tot op de cent nauwkeurig uitrekenen hoeveel geld deze man afgelopen 20 jaar gespaard heeft dat is niet uit de lucht gegrepen? Ook nog even een Duitse random naam verzinnen waarmee hij onderduikt ergens in frigging Oost-Europa...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën als zelfmoord door iemand die vooral op de vlucht geslagen is toen het te heet werd onder zijn voeten bijvoorbeeld.
Hij kan altijd een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?
Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
Interessante vraag an sich idd. Volgens mij is dit een novum. Want zijn beeltenis en personalia worden door de gewone media verspreid.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?
Maar wat vind jij ervan?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:12 schreef Hyperdude het volgende:
Hij kan altijd een klacht indienen de Autoriteit Persoonsgegevens.
Het is een blanke Nederlander, dan mag het. Mohammed B. heet nog steeds B.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, leeftijd, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?
Het is niet normaal nee. De reden dat het is gedaan is omdat er ernstige bezwaren tegen hem zijn mbt een levensdelict, hij als voortvluchtig wordt gezien en er potentieel gevaar is dat hij het nog eens doet. In zo'n geval kan er toestemming worden verleend om zijn gegevens inclusief foto te publiceren. Dat wordt niet lichtzinnig gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Als het maar geen procedure-fout wordt dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Interessante vraag an sich idd. Volgens mij is dit een novum. Want zijn beeltenis en personalia worden door de gewone media verspreid.
Mwoah, denk het ergens niet hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Als het maar geen procedure-fout wordtdan.
Hij staat op internationale opsporingslijsten, daar staan mensen met foto, naam en eventuele aliassen op.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, leeftijd, woon en verblijfplaats, beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?
Ik gebruik ook altijd nog de benaming Volkert van der G. en Osama bin L.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is een blanke Nederlander, dan mag het. Mohammed B. heet nog steeds B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |