Vanmiddag zag ik dat verhaal inderdaad voorbijkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, laat maar gaan. Dat denk ik dan.
Wel met dit erbij:.
Wie zegt dat dat niet waar is?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, is hier een user die heeft verzonnen dat-ie afgelopen 20 jaar 300.000 euro gespaard heeft en nu onder een Duits pseudoniem ergens in Roemenië in een vakantiehuisje zit, geloof ik....
Bijgoochem, dat weet je wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet waar is?
Ja, muchoquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik dat verhaal inderdaad voorbijkomen.
Zo zouden meer mensen moeten reageren op posts die ze niet aanstaan maar die niet heel erg érg zijn enzo. Schouders ophalen en doorrrr.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, laat maar gaan. Dat denk ik dan.
Gelukkig weet jij veel van Volvo's af hè.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zou vooral Ryan z'n interpretatie van dat soort dingen serieus nemen.
Misschien weet hij ook waar hij wel is.
Klopt idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zouden meer mensen moeten reageren op posts die ze niet aanstaan maar die niet heel erg érg zijn enzo. Schouders ophalen en doorrrr.Zou een hoop gedoe schelen.
Laat hij dat dan ook gewoon doen, ipv er uren (of ruim een jaar later ---> Volvo opmerking) nog weer even over beginnen te zeiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zouden meer mensen moeten reageren op posts die ze niet aanstaan maar die niet heel erg érg zijn enzo. Schouders ophalen en doorrrr.Zou een hoop gedoe schelen.
Ik overweeg as. februari anders een Volvo te nemen hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer dan jij, maar met je onwetendheid daarover heb je al een keer een topic verneukt hè.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hij dat dan ook gewoon doen, ipv er uren (of ruim een jaar later ---> Volvo opmerking) nog weer even over beginnen te zeiken.
Hij haalt zijn schouders helemaal niet op.
Eric van 't Padje, ik moet weer lachen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.
Inderdaad: https://www.telegraaf.nl/(...)ezien-voor-jos-brechquote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:07 schreef electronique het volgende:
[..]
Elke man van rond de 50 met een beetje een onverzorgd baardje en kapsel wordt komende tijd aangezien voor Jos inderdaad.
Vanmiddag gezien. Jos vertrok toen het -20 was.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dit al voorbijgekomen?
Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.
Wrs is hij al dood idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een bedrijvigheid..
Is het FOK!team hem al op het spoor?
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
Omg .... voor hetzelfde geld schoppen ze hem half dood .... (maar liever dat nog .... )quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad: https://www.telegraaf.nl/(...)ezien-voor-jos-brech
Blijft ook een hilarische naam.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eric van 't Padje, ik moet weer lachen..
Z'n leven?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eric van 't Padje, ik moet weer lachen..
Dat die lui zonder in schatterlachen te vervallen in die studio zitten (als in Life of brian met Pontius Pilatus en zijn spraakgebrek), is ook apart...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Blijft ook een hilarische naam.
Wat een onzin. Die achterlijke speculaties ook altijd.quote:
Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanmiddag gezien. Jos vertrok toen het -20 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |