Ze zit dus bij de laatste 5 als ik het goed begrepen heb.quote:Het schijnt dat ze 25 mei heeft meegedaan; hoe is dat gegaan? Kan er weinig over vinden, behalve veel razend enthousiaste Amerikaanse reacties op andere nummers (Youtube).
Heb je zo'n last van haar?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef totebel het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen of ze wint of verliest. Kan ze zingen? Jazeker wel. Komt ze over als een asociale heks...zeer zeker....laat r maar winnen, zijn we dat mens hier kwijt
Ik zie het probleem echt niet. ze is toch niet je buurvrouw ofzo? interviews geeft ze bijna niet, ze zingt alleen maar en daar heb ik niks op tegen. verder ben ik ook niet geïnteresseerd in wat ze te zeggen heeft. dan staat de tv bij mij allang op Netflix.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef totebel het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen of ze wint of verliest. Kan ze zingen? Jazeker wel. Komt ze over als een asociale heks...zeer zeker....laat r maar winnen, zijn we dat mens hier kwijt
Ik word moe van de jonge zangeresjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:31 schreef MakkieR het volgende:
Even voor degene die wel geïnteresseerd is in AGT, welke acts vinden jullie interessant? ik vond zelf Duo transend (trapeze act ) wel super. Courtney Hadlin ook wel alleen valt ze me steeds meer tegen gezien ze tot nu toe exact dezelfde act doet ( zingen als Janis Joplin ) in een ander jasje en met een andere song.
Die Courtney heb je na 1x ook wel gezien, een hoop act en spasmes maar je gaat er geen heel album van luisteren, veel te vermoeiend en gemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:31 schreef MakkieR het volgende:
Even voor degene die wel geïnteresseerd is in AGT, welke acts vinden jullie interessant? ik vond zelf Duo transend (trapeze act ) wel super. Courtney Hadlin ook wel alleen valt ze me steeds meer tegen gezien ze tot nu toe exact dezelfde act doet ( zingen als Janis Joplin ) in een ander jasje en met een andere song.
Het lijkt MIJ wel tof als ze een Hazes cover zou doenquote:Ze is al bijna een internationale superster, maar nu is ze 'gewoon' in haar eigen Amsterdam. Glennis Grace, halve finalist van America's Got Talent, landde vanochtend op Schiphol.
Afgelopen donderdagnacht kreeg de zangeres te horen dat ze door was naar de halve finale van de talentenjacht, al had ze dat niet meteen door. De geboren Jordanees is nu ruim een week in Nederland. Op 4 september moet ze in de halve finale opnieuw de jury en het Amerikaanse volk overtuigen van haar kwaliteiten. Met welk nummer ze dat gaat doen weet ze nog niet, maar een Hazes-cover zal het niet worden.
Bron
Het was even zoeken:quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gemist hoeveel er nu nog over zijn daar in die show. Dus hoeveel de halve finale hebben gehaald. Weet iemand dat?
quote:Seven acts move forward each week to create the Top 21 for the semi-finals. After that, 10 acts will likely make it to the finals. Bron
Heb juist meestal het idee dat de artiesten die dan ‘ineens’ een up-tempo nummer doen, gelijk heel veel stemmen verliezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:19 schreef static het volgende:
Ze zou een lekker uptempo nummer moeten doen, en Candy Dulfer op het podium uitnodigen.
Oh, nog 20 tegenstanders heeft ze dusquote:
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Heb net pas haar optreden gezien, heb haar weleens beter horen zingen. Afschuwelijk nummer ook.
Die komt wel in de finale.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nog 20 tegenstanders heeft ze dusDat is wel wat anders dan de halve finale van The Voice oid waar er dan nog maar vier ofzo over zijn. Dankjewel!
Ja ik was ook verbaasd, ik dacht ook dat het er 4 zouden zijn. Halve finale is 4 en dan 2 door naar de finale, maar nee hoor, het is nog een hele grote groep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nog 20 tegenstanders heeft ze dusDat is wel wat anders dan de halve finale van The Voice oid waar er dan nog maar vier ofzo over zijn. Dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |