SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Neres moet vaker linker trigger inhouden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 14:53 schreef skysherrif het volgende:
Ik hou echt van tagliafico jongens
kan ook nog verlenging wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:00 schreef TheJanitor het volgende:
Volgende TT: 90 minuten verwijderd van 40-45 miljoen.
quote:
De enige manier om een verlenging te krijgen is als Ajax minimaal n maximaal 1 keer scoort... dus ja...quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]niet te hopen inderdaad, ik zie het wel optimistisch in ga er vanuit dat Ajax daar ook wel scoort
mee eens, heel plichtmatig, heeft zijn vorm duidelijk nog niet te pakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie van Blind tot nu toe? Ik vind het nog niks bijzonders
Gewoon solide. Amper tegengoals, prima inspeelpass en gewoon de nodige ervaring om spelers neer te zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
als we voor dit geld de komende 5 jaar een solide verdediger hebben ben ik blijquote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, heel plichtmatig, heeft zijn vorm duidelijk nog niet te pakken
Hij is niet heel zichtbaar maar blind geeft wel stabiliteit Imo, als hij de bal heeft maak ik mij zelden zorgen terwijl een frenkie de Jong mij vaak toch hartkloppingen gefft met zijn acties soms. Blind is stabiel nu en moet zeker nog groeien.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed gerekend, Einstein.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:
Als je er een beetje realistisch naar kijkt is de enige stand waarmee we er na 90 minuten uitliggen, 2 - 0
Toch?
Gaat hem niet worden bij Ajax.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
NAC in de markt voor van Leer, schijnt.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336056
Heeft niets met vorm te maken...hij speelt gewoon naar zijn kunnen....meer gaat die echt niet brengenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, heel plichtmatig, heeft zijn vorm duidelijk nog niet te pakken
Ik vind dat Blind veel te weinig scoort voor een aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft niets met vorm te maken...hij speelt gewoon naar zijn kunnen....meer gaat die echt niet brengen
Hij kan toch nooit meer laten zien dan Zyech ofzo....?
Hij speelt gewoon in de schaduw op dit moment....
Het zou ook beetje raar zijn als blind zou uitblinken in dit team....er lopen een stuk of 5 spelers rond die meer klasse hebben dan hem....
Het prijskaartje is gewoon veel te hoog ....
kan je dat aantoonbaar maken met pijltjes enzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind dat Blind veel te weinig scoort voor een aanvallende middenvelder.
Kotarski is er alquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden bij Ajax.
Ik hoop dat Marc Overmars iemand op het oog heeft, een keeper die Onana direct kan opvolgen.
En Reiziger, El Maach, Ruygrok, Gorski en van Bladeren.quote:
Kotarski is een groot keeperstalentquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Reiziger, El Maach, Ruygrok, Gorski en van Bladeren.
Ik heb El Maach nu wel paar keer zien keepen, net als Kotarski.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kotarski is een groot keeperstalent
wat ik wel kan aantonen is dat jij ijs moet halenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kan je dat aantoonbaar maken met pijltjes enzo?
Arme Huntelaar en Beek.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:22 schreef TheJanitor het volgende:
We waren nog best effectief dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelbal van City, haha. Totaal niks meer te zeggen. Volksclub onwaardig.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
NAC in de markt voor van Leer, schijnt.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=336056
Hier sta ik inderdaad ook niet van te kijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De zwakste voetballers krijgen idd vaak de bal niet
Huntelaar deed het juist perfect door elke keer gaten te creren voor vd beek tadic en Ziyechquote:
Sowieso moet Huntelaar de bal eigenlijk alleen in de 16 krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 08:32 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hier sta ik inderdaad ook niet van te kijken.
Na Heracles nog niet te veel sparen, wel lekker wisselen als je met 2-0 voor staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:35 schreef Simmertje het volgende:
Welke spelers sparen morgen? Tagliafico hoeft in iedergeval niet, dat scheelt. Sowieso Eiting voor Schone lijkt mij wel normaal. Misschien Labyad voor Tadic?
Hoewel ik hem, op dat eerste half uur na, niet slecht vond spelen tegen Dinamo. Is in de lucht, ook ver van de goal, best van waarde met beweeglijke spelers als Tadic en Ziyech om zich heen. Verdedigers hebben er toch nog vaak de handen vol aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:29 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Sowieso moet Huntelaar de bal eigenlijk alleen in de 16 krijgen.
Hoeveel internationals staan er bij Ajax in het veld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is ook nog maar 1 week volhouden en dan krijg je al een onzinnige interlandbreak.
Sowieso de Ligt en ik verwacht eigenlijk ook wel Frenkie de Jong.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hoeveel internationals staan er bij Ajax in het veld?
Want Nico speelt dinsdag wel? Juist hem moet je wisselen om de verdediging te laten spelen die dinsdag ook speelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 10:35 schreef Simmertje het volgende:
Welke spelers sparen morgen? Tagliafico hoeft in iedergeval niet, dat scheelt. Sowieso Eiting voor Schone lijkt mij wel normaal. Misschien Labyad voor Tadic?
Onder contract bij Leeds toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bouy maar weer eens gehuurd door PEC. Hij mag Raiola bedanken
Tja, maar een echt leuke carrire heb je niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder contract bij Leeds toch?
Die jongen hoeft nooit meer te werken hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja, maar een echt leuke carrire heb je niet.
Oh, ik wil ook wel bij PEC voetballen hoor. Graag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik geloof dat 99,9% van Fok er voor zou tekenen.
Je weet helemaal niet wat zijn ambities waren/zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel bij PEC voetballen hoor. Graag.
Maar ik was geen groot Ajax-talent en ik heb nooit ambities gehad om de absolute top te bereiken.
Gewoon een debiel die te vroeg geld is gaan ophalen en nu nergens meer van waarde is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat zijn ambities waren/zijn.
Misschien wilde hij wel alleen met zo weinig mogelijk inspanning financieel binnen raken. Weet jij veel.
om over zijn kwaliteiten maar te zwijgen, hij is vast niet het laatste supertalent wat het uiteindelijk niet echt gemaakt heeftquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat zijn ambities waren/zijn.
Misschien wilde hij wel alleen met zo weinig mogelijk inspanning financieel binnen raken. Weet jij veel.
Dat supertalent viel toch ook allemaal wel mee bij Bouy, hij werd volgens mij echt niet ingeschat zoals een Nouri of Frenkie later. Bouy was meer een speler zoals Lang werd gezien, wel aardig allemaal maar geen potentie tot de echte top of de subtop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
om over zijn kwaliteiten maar te zwijgen, hij is vast niet het laatste supertalent wat het uiteindelijk niet echt gemaakt heeft
Volgens Wim Jonk en Danny Blind wel. Ook jeugdinternational van bij Oranje en het was puur genot om hem in de jeugd te zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat supertalent viel toch ook allemaal wel mee bij Bouy, hij werd volgens mij echt niet ingeschat zoals een Nouri of Frenkie later. Bouy was meer een speler zoals Lang werd gezien, wel aardig allemaal maar geen potentie tot de echte top of de subtop.
Je kan beter mee verlegen zitten dan onverlegen en dus gewoon printenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:25 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje, ik ga als geboren Emmenaar (nu wonende in regio Amsterdam) vandaag voor het eerst met mijn zoontje naar Ajax (laten we hopen dat ie niet voor Ajax wordt, maar dat terzijde). Ik heb per mail de tickets ontvangen. Moet ik deze uitprinten of kunnen ze de barcode ook vanaf mn telefoon scannen?
Ja, het is meer dat ik thuis geen printer heb.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter mee verlegen zitten dan onverlegen en dus gewoon printen
Nja je kent vast wel iemand anders in de buurt met een printerquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, het is meer dat ik thuis geen printer heb.
Barcode via mobiel werkt wel doorgaansquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, het is meer dat ik thuis geen printer heb.
Wat is er met Wber dat hij zo in het verdomhokje zit?quote:
Wber zit toch niet perse in het verdomhokje? Heeft gewoon zware concurrentie centraal achterin en linksachter speelt Tagliafico nu toch wel aangezien hij dinsdag geschorst is. Wellicht valt Wber in de tweede helft om wat ritme op te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er met Wber dat hij zo in het verdomhokje zit?
Hopelijk staat de stand het straks toe dat Sierhuis, Johnsen en Schuurs in kunnen vallen.
Je ziet gelijk wat er gebeurt als je dit soort tegenstanders een beetje onder druk zet. Als er nou net fatsoenlijke bezetting in de 16 was geweest had Donny hem af kunnen leggen en had je weer een grote kans.quote:
Unnerstalquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden bij Ajax.
Ik hoop dat Marc Overmars iemand op het oog heeft, een keeper die Onana direct kan opvolgen.
Mwoah, het schort aan de afronding en de eindpass, maar verder is er niet zo heel veel mis.quote:
u zeiquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
Inb4 1-1 voor rust en moeizame tweede helft
2-0![]()
Nou idd zeg. Wat een waardeloze verdediging hebben jullie zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:01 schreef Mr.Maul het volgende:
Verdedigend is het weer slechter dan Feyenoord zeg
Inb4 loop allemaal niet zo dramatisch te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
Inb4 1-1 voor rust en moeizame tweede helft
2-0![]()
Het is dat Emmen extreem slecht is. In de CL gaat dit nog wel eens fout lijkt mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou idd zeg. Wat een waardeloze verdediging hebben jullie zeg
Haal nou eerst maar eens gewoon de EL voordat je hier begint te miepen over problemen in de CL.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:24 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het is dat Emmen extreem slecht is. In de CL gaat dit nog wel eens fout lijkt mij
Wat? Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Haal nou eerst maar eens gewoon de EL voordat je hier begint te miepen over problemen in de CL.
Niks menselijks is onze spelers vreemd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:05 schreef MaxC het volgende:
Verschil in beleving tussen Europees en Eredivisie is enorm
Als het even redelijk goed gaat moet er altijd wat stemming gemaakt worden. Net als dat nummer van De Wit in Europa, geloof er geen reet van dat iemand hem 34 zou hebben gegevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Tadic en Ziyech mogen elkaar echt wel. Totaal niet gespeeld. Wat was dat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |