abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:46:25 #76
35723 crew  GGMM
pi_181419175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom speelt Jong PSV trouwens op kunstgras? :?
Omdat PSV een parodie is op een voetbalclub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181419354
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Taco Mundo Mexicaanse cuisine noemen :')

En restaurant The Wall heeft zeker authentieke Chinese gerechten?
Nu Popo er niet meer is, moet je in EHV snel tevreden zijn als het op Mexicaanse cuisine aankomt ;)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:53:10 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181419372
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom speelt Jong PSV trouwens op kunstgras? :?
Ja, dat snap ik ook niet. Het verhaal van de club destijds was dat het veld is uitgerust met dure meetinstrumenten om meer statistische gegevens over spelers en het spel te genereren. Men wilde dan dus ook dat het veld optimaal gebruikt kon worden en niet maar 2x in de week.

Daarbij was Langeler er van overtuigd dat 'de jeugd van tegenwoordig' liever op kunstgras speelt, zeker in de winter. Totale bullshit, uiteraard. Complete misser van PSV, als je het mij vraagt.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:53:41 #79
842 Zorro
Z
pi_181419384
Wat zijn de amateurclubjes toch gigantisch rijk overal _O_. Merendeels gewoon spelend op gras. En dan kunnen die profclubs het allemaal niet betalen, armoedzaaiers :{w
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:54:06 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181419395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:52 schreef Coelho het volgende:

[..]

Nu Popo er niet meer is, moet je in EHV snel tevreden zijn als het op Mexicaanse cuisine aankomt ;)
Alsof Popo authentiek was. Dat flans ik zelf ook in 5 minuten in elkaar thuis.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:54:12 #81
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181419397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom speelt Jong PSV trouwens op kunstgras? :?
Dan kunnen de reserves de uitwedstrijden bij de degradatiekandidaten spelen terwijl de rest uitrust van de midweekse CL wedstrijden
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:54:58 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181419421
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:53 schreef Zorro het volgende:
Wat zijn de amateurclubjes toch gigantisch rijk overal _O_. Merendeels gewoon spelend op gras. En dan kunnen die profclubs het allemaal niet betalen, armoedzaaiers :{w
Mwaa, ik speel liever op een recente kunstgrasmat dan op 90% van de amateurvelden. Bovendien zijn die amateurvelden doorgaans in eigendom van de gemeente, of compleet door de gemeente gefinancierd.
pi_181420593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat PSV een parodie is op een voetbalclub.
(lol)
pi_181421014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:38 schreef Fargo het volgende:

[..]

Die Guttierez krijgt die geruchten rondom zijn persoontje toch ook wel mee, ga ik vanuit? Hoort dan dat ze hem voor een fooitje willen wegkopen, en dat ze er dan vandoor gaan met een goedkoper talent.

Kan me best voorstellen dat je je dan tweede keus voelt.

En ik loop lang genoeg mee om te snappen hoe het werkt. Bedankt voor je bezorgdheid.
Een fooitje? Ben jij wel zuiver? PSV moet in jouw optiek dus alles maar betalen wat Pachuca vraagt omdat meneer Gutiérrez zich anders 2de keus voelt?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:24:57 #85
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181423849
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Een fooitje? Ben jij wel zuiver? PSV moet in jouw optiek dus alles maar betalen wat Pachuca vraagt omdat meneer Gutiérrez zich anders 2de keus voelt?
Lekker laten gaan dit soort onzinnige comments. Gutierrez en zijn zaakwaarnemer weten echt wel hoe het gaat in de grote mensenwereld. PSV doet een laag bod in de hoop dat het geaccepteerd wordt, en Pachuca schreeuwt moord en brand omdat het te laag is.

Zolang we niet weten hoe hoog dat bod feitelijk was, is totaal onduidelijk of het echt een 'fooi' was van 4 miljoen, of dat het gewoon een redelijk bod was van rond de 10 met wat clausules.
pi_181424303
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:23 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Die clubs met kunstgras hebben eerst financieel voordeel door plastic neer te leggen dan gaan gewoon de rijkere clubs met centen schuiven zodat ze weer een normale ondergrond nemen? Lijkt me niet dat iemand dat een eerlijke deal vindt.
Nee, dat lijkt mij ook niet maar ik baal er meer van dat een Neres een blessure oploopt dan dat Ajax even een miljoentje moet bloeden voor strakke velden.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:49:45 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181424406
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt mij ook niet maar ik baal er meer van dat een Neres een blessure oploopt dan dat Ajax even een miljoentje moet bloeden voor strakke velden.
De vraag blijft natuurlijk altijd of hij die blessure op een normaal veld ook had opgelopen.
pi_181424443
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De vraag blijft natuurlijk altijd of hij die blessure op een normaal veld ook had opgelopen.
Dat is de vraag maar de kans is groter op zo'n kunstgras veld, daarnaast was de stuit van de bal ook verschrikkelijk om te zien. Komt iedereen ten goede om goed gras te hebben
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:11:06 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181424868
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat is de vraag maar de kans is groter op zo'n kunstgras veld, daarnaast was de stuit van de bal ook verschrikkelijk om te zien. Komt iedereen ten goede om goed gras te hebben
Voor elke bron die dit claimt heb ik er één die het tegenovergestelde bewijst.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:14:43 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181424957
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor elke bron die dit claimt heb ik er één die het tegenovergestelde bewijst.
die specifieke blessure denk ik toch niet, hij bleef toch een soort haken met zijn schoen wat je op gras niet hebt.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:17:17 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181425025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

die specifieke blessure denk ik toch niet, hij bleef toch een soort haken met zijn schoen wat je op gras niet hebt.
Ik snap dat mensen heel graag van kunstgras af willen, maar dit soort dingen zijn echt zo onzinnig.

Vrijwel alle onderzoeken die zijn uitgevoerd tonen aan dat blessures op kunstgras niet vaker (zelfs minder als je amateurvoetbal meerekent) voorkomen dan op natuurgras. En toch komen er elke keer weer 'argumenten' dat kunstgras ongezond is voor de ledematen.

Ik ben ook niet voor kunstgras, maar probeer het wel bij de feiten te houden.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:20:03 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181425088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen heel graag van kunstgras af willen, maar dit soort dingen zijn echt zo onzinnig.

Vrijwel alle onderzoeken die zijn uitgevoerd tonen aan dat blessures op kunstgras niet vaker (zelfs minder als je amateurvoetbal meerekent) voorkomen dan op natuurgras. En toch komen er elke keer weer 'argumenten' dat kunstgras ongezond is voor de ledematen.

Ik ben ook niet voor kunstgras, maar probeer het wel bij de feiten te houden.
dat kan best maar dit was gewoon een geval wat je op gewoon gras niet hebt, daar heb je weer andere oorzaken die je op kunstgras niet hebt
pi_181426074
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen heel graag van kunstgras af willen, maar dit soort dingen zijn echt zo onzinnig.

Vrijwel alle onderzoeken die zijn uitgevoerd tonen aan dat blessures op kunstgras niet vaker (zelfs minder als je amateurvoetbal meerekent) voorkomen dan op natuurgras. En toch komen er elke keer weer 'argumenten' dat kunstgras ongezond is voor de ledematen.

Ik ben ook niet voor kunstgras, maar probeer het wel bij de feiten te houden.
Ik wijt het meer aan veranderende omstandigheden wat dus zorgt voor andere lichaamsbewegingen die weer blessures kunnen veroorzaken.
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:02:16 #94
35723 crew  GGMM
pi_181426116
Grappig, iedere aanvoerder zegt dat kunstgras kut is, PSV heeft kunstgras en Badder verdedigt kunstgras.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:40:32 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181427053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat kan best maar dit was gewoon een geval wat je op gewoon gras niet hebt, daar heb je weer andere oorzaken die je op kunstgras niet hebt
Dat sowieso. Ik ben ook tegen kunstgras, maar ik vind wel dat je de juiste argumenten moet gebruiken. En dat heeft weinig met blessures te maken, dat is gewoon een hardnekkige mythe.

Wat ik tegen kunstgras heb is dat het gewoon een ondergrond is die grote gevolgen heeft voor hoe het spel wordt gespeeld. Het is eigenlijk net als bij tennis, de sport blijft dezelfde, maar gravel, gras en hardcourt zijn wel totaal anders. Al zijn die verschillen natuurlijk wel nog groter.

Er gaat echt wel een moment komen dat kunstgras op hetzelfde niveau komt als natuurgras en dan zal het me zorg zijn waarop gespeeld wordt. Alle 'graslucht'-sentimenten zijn wat mij betreft net zo'n onzin als het blessure-gezever. Maar je moet het voetbal-spel beschermen en nu gaat dat niet met kunstgras.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:42:59 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181427126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik ben ook tegen kunstgras, maar ik vind wel dat je de juiste argumenten moet gebruiken. En dat heeft weinig met blessures te maken, dat is gewoon een hardnekkige mythe.

Wat ik tegen kunstgras heb is dat het gewoon een ondergrond is die grote gevolgen heeft voor hoe het spel wordt gespeeld. Het is eigenlijk net als bij tennis, de sport blijft dezelfde, maar gravel, gras en hardcourt zijn wel totaal anders. Al zijn die verschillen natuurlijk wel nog groter.

Er gaat echt wel een moment komen dat kunstgras op hetzelfde niveau komt als natuurgras en dan zal het me zorg zijn waarop gespeeld wordt. Alle 'graslucht'-sentimenten zijn wat mij betreft net zo'n onzin als het blessure-gezever. Maar je moet het voetbal-spel beschermen en nu gaat dat niet met kunstgras.
het verschil in tennis is dan weer wel dat ze in het gravel seizoen allemaal op gravel spelen en dat is het probleem in het voetbal, de ene week op plastic de andere week op gras
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:54:09 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181427409
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

het verschil in tennis is dan weer wel dat ze in het gravel seizoen allemaal op gravel spelen en dat is het probleem in het voetbal, de ene week op plastic de andere week op gras
Punt is vooral dat de ene club meer dan de helft van zijn wedstrijden op kunstgras speelt en de andere club maar 10% van de wedstrijden. Dat maakt het niet eerlijk. Thuisvoordeel prima, maar het moet wel hetzelfde spelletje blijven.

Als PSV ineens besluit om het stadion te overdekken en er zeil in te leggen, dan vinden we dat ook niet goed.

Maar goed, kunstgras an sich is het probleem niet. Het is de combinatie van verschillende ondergronden in 1 competitie.
pi_181427447
Echt gras is hartstikke geinig, maar het moderne kunstgras is vaak echt prettiger spelen. Voorheen was dat wel anders, en leek het alsof je op een hockeyveld speelde.

Sowieso ben je geen topsporter als je lichaampje niet tegen een kunstgrasveld kan.

Wat ik nooit snap is dat er geen trainers zijn die afwisselend op gras en kunstgras trainen en daar ook een andere training voor verzorgen. Je weet inmiddels dat je op kunstgras moet ballen, dus ga daar dan slim en professioneel mee om.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:06:55 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181427691
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:55 schreef Ciscus het volgende:
Echt gras is hartstikke geinig, maar het moderne kunstgras is vaak echt prettiger spelen. Voorheen was dat wel anders, en leek het alsof je op een hockeyveld speelde.
Persoonlijk vind ik niets boven een goede grasmat gaan, maar dat is ook wat je gewend bent. Zeker die hybride matten zijn mooi vlak, snel en hebben goede demping. Daar kan ook een modern kunstgrasveld niet tegenop. Maar goed, als ik moet kiezen tussen een knollenveld bij de gemiddelde amateur, of een kunstgrasmat dan kies ik voor plastic.

quote:
Sowieso ben je geen topsporter als je lichaampje niet tegen een kunstgrasveld kan.
Onderzoeken op dit vlak blijven elkaar tegenspreken. Er gaat veel geld om in het voetbal en de lobby's doen hun werk. Wat je wel regelmatig leest is dat de belasting (met name tussen 1e en 2e generatie kunstgras en natuurgras) dusdanig anders is dat het wissel van ondergrond mogelijk meer blessures veroorzaakt. Met de laatste kunstgrasmatten is dit verschil er niet meer. Dat kun je ook zien, anders zou een team als PEC moeten grossieren in de blessures en dat valt reuze mee volgens mij.

quote:
Wat ik nooit snap is dat er geen trainers zijn die afwisselend op gras en kunstgras trainen en daar ook een andere training voor verzorgen. Je weet inmiddels dat je op kunstgras moet ballen, dus ga daar dan slim en professioneel mee om.
Meestal gaan clubs de week voor een kunstgraspot op kunstgras trainen. Maar ik ben het met je eens dat dat mogelijk niet genoeg is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')