quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind zulke wedstrijden echt prachtig.
Hij is wel vaak de beste inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan niet elke wedstrijd dezelfde MOTM hebben.
We wonnen ze allebeiquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Wytse is veel te enthousiast, zo'n geweldige uitslag is het ook weer niet
Remember Schalke-uit, remember Lyon-uit.
Eens maar die verdediging van hen vond ik wel een stuk beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Emmen wordt weer klassiek aids.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax is voorlopig Europees een stuk beter op schot dan in de Eredivisie.
We kropen bij beide door het oog van de naald jaquote:
Emmen is ook best lastig. Uit zijn ze altijd sterker dan thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tegen Emmen wordt weer klassiek aids.
We zitten qua tactiek wel iets minder op de kamikazebrommer dan toen met Bosz, maar feit blijft dat als die gasten er va banque invliegen volgende week je gewoon 90 lastige minuten voor je kiezen krijgt, met waarschijnlijk meer corners en vrije trappen tegen waar ze levensgevaarlijk mee zijn....quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een moeizame 1 of 2-0 voorspel ik ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tegen Emmen wordt weer klassiek aids.
Ik vind dit Kiev echt wel een goede ploeg hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens maar die verdediging van hen vond ik wel een stuk beter.
Ze zullen volgende week wel moeten komen maarja die spelhervattingen zijn ze goed in, en als ze 1-0 maken is het al direct billenknijpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten qua tactiek wel iets minder op de kamikazebrommer dan toen met Bosz, maar feit blijft dat als die gasten er va banque invliegen volgende week je gewoon 90 lastige minuten voor je kiezen krijgt, met waarschijnlijk meer corners en vrije trappen tegen waar ze levensgevaarlijk mee zijn....
Aan de andere kant was Kiev in niets vanavond de Oostblokmuur die ik had verwacht, dus er komt wellicht ruimte om die uitgoal te maken
Wanneer was deze ACT ook alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax verdient wel een applaus
[ afbeelding ]
dit was voor belgie tochquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax verdient wel een applaus
[ afbeelding ]
Blind is inderdaad nog niet zo opvallend aanwezig, maar misschien is dat juist zijn kracht... er is ook nog niet echt iets fout gegaan, behalve die halve mislukte kopbal tegen VVV waar die afgekeurde goal uit kwamquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Tadic is echt wel een beest man. Voor mij de beste spelers:
Ziyech
Frenkie
Tadic
Meest kleurloze speler: Daley Blind
De opperbaas: Mathijs "kan mij het schelen" de Ligt²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |