homoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie neger joh. Zo betrouwbaar.²
Onlo zat alleen maar te zuigen maar na de 1-2 was hij wegquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch waren toen nergens te bekennen, KingRoland was er, maar die kwam ook niet echt over alsof hij voor PSV was.
Matig.
sneller dan het lichtquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef Zorro het volgende:
Dat zei ik dus. Ging alleen wat sneller dan verwacht.
Ja, en?quote:
Fjes regelquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom staat er niemand bij de tweede paal?
Hij laat zich zo ontzettend kennen altijd. Sowieso moet je als Feyenoorder voorlopig even je bek houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onlo zat alleen maar te zuigen maar na de 1-2 was hij weg
Dynamo erbij, dan krijg je dat.quote:
Dan kan Dynamo niet scoren.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom staat er niemand bij de tweede paal?
Ik ben afgelopen zomer in Kiev geweest en heb wel het vermoeden dat het aantal negerts in Oekraïne langzaam maar zeker toeneemt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Kiev wel 1 van de meest racistische clubs in Europa.
Was het een eigen goal van Onanaquote:
Gewoon pure pechquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Laten we overigens niet vergeten dat Huntelaar echt weer tering dom die corner weg gaf.
Niks vergeleken met Lazio.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Kiev wel 1 van de meest racistische clubs in Europa.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was het een eigen goal van Onana?
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op de post van Klaasweetalles.
Ze denken altijd dat ze bij de grote jongens horen. Het heeft wel iets schattigs.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij laat zich zo ontzettend kennen altijd. Sowieso moet je als Feyenoorder voorlopig even je bek houden.
quote:
quote:
Dat vergelijken met PSV en Ajax heeft wel iets ontzettend liefs inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze denken altijd dat ze bij de grote jongens horen. Het heeft wel iets schattigs.
Afgelopen 5 jaar onder een steen gezeten?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is Blind trouwens traag zeg.²
Idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is Blind trouwens traag zeg.²
Huntelaar met De Jong vergelijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:20 schreef Zorro het volgende:
Huntelaar begint de De Jong van ajax te worden.
En Schone de Ramselaar. Alleen is PSV zo verstandig die niet op te stellen.
quote:
quote:
Hij is altijd al traag geweest. Wat ijl je.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar onder een steen gezeten?
PSV mocht wensen dat ze een spits hadden die in Europa 1 op 1 loopt dit seizoen lolquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:20 schreef Zorro het volgende:
Huntelaar begint de De Jong van ajax te worden.
En Schone de Ramselaar. Alleen is PSV zo verstandig die niet op te stellen.
Ja nou dan, mag je niet verbazen dan...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is altijd al traag geweest. Wat ijl je.²
Inderdaad, te veel eer. Nu dit gepruts weer, dat doet zelfs De Jong nietquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Huntelaar met De Jong vergelijken
Schöne met Ramselaar vergelijken
Maar die hebben ze ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV mocht wensen dat ze een spits hadden die in Europa 1 op 1 loopt dit seizoen lol
Blijkbaar hebben ze dat niet nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV mocht wensen dat ze een spits hadden die in Europa 1 op 1 loopt dit seizoen lol
idd, Luuk is in eens eens wereldspits vergeleken met Klaas-Janquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Huntelaar met De Jong vergelijken
Schöne met Ramselaar vergelijken
Nou, nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Luuk is in eens eens wereldspits vergeleken met Klaas-Jan
Met al die negers bij Man. Utd had je toch wel verwacht dat hun spiegelneuronen voor wat snelheid zou zorgen bij Daley "talkpoeder op de bips" Blind.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nou dan, mag je niet verbazen dan...
Oud topscoorder van de Bundesliga vergelijken met iemand die totaal mislukt is in het buitenlandquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Luuk is in eens eens wereldspits vergeleken met Klaas-Jan
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met al die negers bij Man. Utd had je toch wel verwacht dat hun spiegelneuronen voor wat snelheid zou zorgen bij Daley "talkpoeder op de bips" Blind.
{²
KlaasGodquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
tot nu toe krijg ik gelijk met mijn analyse van 2 uur geleden
Je zegt het goed maat, oud topscorer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Oud topscoorder van de Bundesliga vergelijken met iemand die totaal mislukt is in het buitenland
Die zie ik graag terug, kan je die quoten?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
tot nu toe krijg ik gelijk met mijn analyse van 2 uur geleden
En de Jong?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zegt het goed maat, oud topscorer.
Mogen we wel om magnums vragen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Tot nu toe gaat er geen gezond iemand op Klaas in, dat werkte gister ook prima dus ik ben trots op jullie.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die zie ik graag terug, kan je die quoten?
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb kiev geanyliseerd
Dat is net zo een ploeg Shakthar Donetsk
spelen goed georganiseerd voetbal
tactische heel erg sterk
fysiek is ajax de mindere op het middenveld
Het middenveld wordt vandaag weer het grote vraagstuk...het is bijna onmogelijk dat ajax de slag op het middenveld gaat winnen
wat is het centrale duo achterin van ajax achterin vandaag? de ligt frenkie? dat wordt dus weer de bekende tegengaol incasseren....
neequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef Harwich het volgende:
huntelaar is verantwoordelijk voor de goal omdat hij langs de doelpaal stond (anders was het buitenspel)
Huntelaar is dan ook niet de eerste spits van Ajax. Helaas is Dolberg al een eeuwigheid blessa.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nu door waarom het sukkelen blijft met ajax. Bij PSV geeft iedereen gewoon toe dat De Jong er niks van kan, maar Huntelaar blijven verdedigen is, tjs, wat moet ik zeggen....
Raar.
Dacht eerst dat het een mislukt schot van Ziyech was.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
lekker hoor, dit verdiende een goaltje
Noem mij 1 team in Europa met succes zonder négers.quote:
Ze worden ook teveel gehyped. Psv benaderd de tegenstander nog met respect en gezien de resultaten van Nederlandse clubs is dat volledig terecht. Ajax meent overal overeen te lopen met 2 vingers in de neus en dan keer op keer falen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nu door waarom het sukkelen blijft met ajax. Bij PSV geeft iedereen gewoon toe dat De Jong er niks van kan, maar Huntelaar blijven verdedigen is, tja, wat moet ik zeggen....
Raar.
omdat de ligt er geen reet van kan...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:26 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe kan die gast nou zo makkelijk doorlopen zeg...
Dat was al langer duidelijk. Maar Pappie Blind haalt liever zijn zoontje voor een bak geld dan een fatsoenlijke spits.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef S0nic het volgende:
[..]
Huntelaar is dan ook niet de eerste spits van Ajax. Helaas is Dolberg al een eeuwigheid blessa.
Ja, maar Mazraoui valt me écht niet tegen hoor.quote:
Real Madrid.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Noem mij 1 team in Europa met succes zonder négers.²
Je moederquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Noem mij 1 team in Europa met succes zonder négers.²
Je moeder wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat de ligt er geen reet van kan...
benadertquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ze worden ook teveel gehyped. Psv benaderd de tegenstander nog met respect en gezien de resultaten van Nederlandse clubs is dat volledig terecht. Ajax meent overal overeen te lopen met 2 vingers in de neus en dan keer op keer falen.
Sierhuisquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie hebben ze nog voor in de spits? Dolberg is nog geblesseerd?
Van persiequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wie hebben ze nog voor in de spits? Dolberg is nog geblesseerd?
Mag ik vragen of jij nou een voorkeurclub hebt?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ajax speelt een stuk beter dan PSV gisteren deed, hopen op de 2-1 zo.
Tot nu toe speelde PSV walgrlijk slecht ja. Wat wa dat kut.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:29 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ajax speelt een stuk beter dan PSV gisteren deed, hopen op de 2-1 zo.
walgrlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Tot nu toe speelde PSV walgrlijk slecht ja. Wat wa dat kut.
Dat geeft wel aan dat Klaas een loser is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vrij kansloos maar je mag uiteraard alles.
Hij mag wel eens zijn onderschrift aanpassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:30 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mag ik vragen of jij nou een voorkeurclub hebt?
Nee, ik heb geen voorkeur in de eredivisie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:30 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Mag ik vragen of jij nou een voorkeurclub hebt?
Ik kijk er nu al naar uit hoe JR en ik het hier over 20 jaar hebben over De Wit die mocht gaan invallen in de belangrijkst wedstrijd van het jaar.quote:
JR zal wel zeggen dat dit niet de schuld was van Haggie maar slechts een gebrek aan motivatiequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit hoe JR en ik het hier over 20 jaar hebben over De Wit die mocht gaan invallen in de belangrijkst wedstrijd van het jaar.
Jullie die over 20 jaar nog steeds het Ajax topic domineren.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit hoe JR en ik het hier over 20 jaar hebben over De Wit die mocht gaan invallen in de belangrijkst wedstrijd van het jaar.
Dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV neukte gisteren BATE de moeder na de gelijkmaker
Denk niet dat FOK! dan nog veel verkeer gaat hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een crimineel?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax mist een type Zlatan/Kluivert/Tristan²
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax mist een type Zlatan/Kluivert/Tristan²
Hoe cool is dit!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:32 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga even roken, verwacht niet veel komende 10 minuten
Bommelgod met gouden wissels.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zijn ook wel een slag minderquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe zal ik Yolanthe eens doen vanaaf
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij het prima doet zonder ervaring.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noussair achterin is vreselijk onzeker
Beetje geluk. (lol)quote:
Ga alsjeblieft in oekraine wonen ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Eigen goal man man man wat een geluk ongelooflijk
Welke clubs ?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zijn al die grote clubs zo tering dom dat ze ziyech niet kopen wtf
omdat hij mentaal niet stabiel is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zijn al die grote clubs zo tering dom dat ze ziyech niet kopen wtf
Ha, ben blij dat ik mijn sigaretje heb laten liggen voor in de rust, je bracht me in verleiding.quote:
Hij was wel poepslecht tijdens het WK.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke club die nog wel een creatieve/aanvallende middenvelder kan gebruiken.
Elke.
Dit Ajax kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi dat je voor Ajax juicht makker.
Voor welke topclubs voor wie de markt nog open is geldt dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke.
Dat waren er wel meerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hij was wel poepslecht tijdens het WK.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
De veiligste voetballer van Europa: Daley "poedelnaakt" Blind.²
Maar je zei dat het 1-1 werd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
2-1 is niet genoeg
1-0 voor die kiev thuis zie ik wel gebeuren
die 3e voor ajax moet echt vallen....
Ja maar bedoel je grote competitie of een Europese grootmacht? Wat ik zie hem niet bij Real, City of Bayern spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Elke.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet week hoe het zit met de selectie bij BVB, maar zij. Verder weet ik het niet, nu Lyon 'gewoon' hun Fekir houdt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor welke topclubs voor wie de markt nog open is geldt dat dan?
Ook naar de eredivisie wedstrijden?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk ook weer uit naar wedstrijden sinds lange lange tijd.
Het gaat altijd billenknijpen worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:38 schreef AmaninFull het volgende:
Probleem is dat je door die uitgoal nu echt 4-1 moet winnen, minimaal. Anders wordt het geheid billenknijpen in Kiev.
Nah, ik ook niet, alles daaronder zou prima passen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja maar bedoel je grote competitie of een Europese grootmacht? Wat ik zie hem niet bij Real, City of Bayern spelen.
ja het is gewoon nog 1-1 sufferdje...quote:
Is dat wel een voetballer ?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe slecht moet die Colombiaan dan wel niet zijn
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja het is gewoon nog 1-1 sufferdje...
per ongeluk tegen hoofd geschoten is eigenlijk geen doelpunt die geteld mag worden he...
de uefa deugt niet
Nja alle europese grote clubs, op die je noemt na die hem misschien ook niet nodig hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja maar bedoel je grote competitie of een Europese grootmacht? Wat ik zie hem niet bij Real, City of Bayern spelen.
Ja, maar heb nog niet genoten tnt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook naar de eredivisie wedstrijden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
per ongeluk tegen hoofd geschoten is eigenlijk geen doelpunt die geteld mag worden he...
de uefa deugt niet
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik wil niet heel relevant doen. Maar man o man, een lamskoteletje stelt je zelden teleur joh.²
Z’n tweede geel?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef die Garmash dan gewoon geel joh
wanneer hou jij eens op met deze act?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik wil niet heel relevant doen. Maar man o man, een lamskoteletje stelt je zelden teleur joh.²
Ze hadden jou wat minder hard tegen je hoofd moeten schieten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de uefa deugt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |