SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
ik zeg gewoon peacemanquote:
was ook weer eens een last minute besluitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:54 schreef just me het volgende:
Ik had niet eens door dat er een show was
Moest weer wat mensen vragen de complete contributie te betalen ipv het bedrag van vorig jaar
Prima besluitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
was ook weer eens een last minute besluit
Het klonk heel best ja. Het is te hopen dat het na de dood van Bob beter ging dan bij Aretha Franklin. De nabestaanden maken nu al ruzie. Er is geen testament en ze gunnen haar man niets, omdat hij nooit getrouwd is met haar. 70 miljoen te verdelen en nog moeilijk doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Niemand dan Stephen komt dichterbij Bob. Live klinkt het ook echt heel goed. Ik was helemaal onder de indruk en moest echt even van het optreden bijkomen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het klonk heel best ja. Het is te hopen dat het na de dood van Bob beter ging dan bij Aretha Franklin. De nabestaanden maken nu al ruzie. Er is geen testament en ze gunnen haar man niets, omdat hij nooit getrouwd is met haar. 70 miljoen te verdelen en nog moeilijk doen.
Inderdaad lekker gevarieerdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:00 schreef peaceman het volgende:
Het gaat weer lekker alle kanten op
Onvoorstelbaar inderdaad. Maar ook dat zij geen testament heeft gemaakt. Het was niet zo dat ze het niet wist. Ik las dat alles nu naar haar (4) kinderen gaat. Misschien was dat wel bewust van haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het klonk heel best ja. Het is te hopen dat het na de dood van Bob beter ging dan bij Aretha Franklin. De nabestaanden maken nu al ruzie. Er is geen testament en ze gunnen haar man niets, omdat hij nooit getrouwd is met haar. 70 miljoen te verdelen en nog moeilijk doen.
Ik heb gewoon een fijne Ipodquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Inderdaad lekker gevarieerd
Dat is ook weer zo. Ze was al jaren ziek, dus ze had tijd zat om het te regelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. Maar ook dat zij geen testament heeft gemaakt. Het was niet zo dat ze het niet wist. Ik las dat het nu allemaal naar haar (4) kinderen gaat. Misschien was dat wel bewust van haar.
Niet dat het nu al nodig is maar ik vergeet ook steeds om allerlei dingen aan de kinderen door te geven! Als Junior verhuisd is en het wat rustiger heeft toch maar eens zeggen waar ze van alles kunnen vinden van wachtwoorden e.d.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ze was al jaren ziek, dus ze had tijd zat om het te regelen.
Dat is best een goed plan. Hier hangt de polis aan het prikbord, voor het geval ze de deur ooit moeten forceren. Dan zullen ze het wel redelijk vlot vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Niet dat het nu al nodig is maar ik vergeet ook steeds om allerlei dingen aan de kinderen door te geven! Als Junior verhuisd is en het wat rustiger heeft toch maar eens zeggen waar ze van alles kunnen vinden van wachtwoorden e.d.
Nee, ik kende het nog niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:05 schreef peaceman het volgende:
Dit kennen jullie natuurlijk niet, maar dit is wel mooi.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is best een goed plan. Hier hangt de polis aan het prikbord, voor het geval ze de deur ooit moeten forceren. Dan zullen ze het wel redelijk vlot vinden.
maar je vindt het niks?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik kende het nog niet.
stem is idd wel een dingetje. die vind je mooi of niet mooi. lastig om die een beetje mooi te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muzikaal gezien was het een topper.
Gek genoeg vind ik het gejengel van Bronski Beat dan weer bij het nummer passen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
stem is idd wel een dingetje. die vind je mooi of niet mooi. lastig om die een beetje mooi te vinden.
geweldig nummer gewoonquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik het gejengel van Bronski Beat dan weer bij het nummer passen.
Heel verstandig. Mijn ouders hebben ook aangegeven waar het ligt mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Niet dat het nu al nodig is maar ik vergeet ook steeds om allerlei dingen aan de kinderen door te geven! Als Junior verhuisd is en het wat rustiger heeft toch maar eens zeggen waar ze van alles kunnen vinden van wachtwoorden e.d.
Ik zal volgende week eens beginnen met wat dingen op te schrijven, maar het belangrijkste zijn in mijn geval de wachtwoorden, voor de rest zoeken ze het maar zelf uitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Mijn ouders hebben ook aangegeven waar het ligt mocht het nodig zijn.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
en dan toch maar eens die oude dagboeken wegdoen
Ja en haar eerste zinnen gingen ook nog over kerstquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De start van de piano klonk als een verbasterde Jinglebells.
mijn wachtwoorden mogen ze weten en voor de rest nietsquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
mijn wachtwoorden mogen ze weten en voor de rest niets
Wachtwoorden? Mijn ouders hebben alle verzekeringspapieren in een bepaalde la liggen. Die hebben we nodig als er iets gebeurt. De rest zien we later wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal volgende week eens beginnen met wat dingen op te schrijven, maar het belangrijkste zijn in mijn geval de wachtwoorden, voor de rest zoeken ze het maar zelf uit
en dan toch maar eens die oude dagboeken wegdoen
de bijbel werd toch ook in de fik gestokenquote:
de platen van The Stones en The Beatles ookquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
de bijbel werd toch ook in de fik gestoken
Toch wel handig als ze e.e.a. kunnen nakijken zoals bankzaken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wachtwoorden? Mijn ouders hebben alle verzekeringspapieren in een bepaalde la liggen. Die hebben we nodig als er iets gebeurt. De rest zien we later wel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
de bijbel werd toch ook in de fik gestoken
Ik ken iemand die absoluut niets met het christelijk geloof heeft, maar hij voelde zich wel erg schuldig toen hij een Bijbelpagina gebruikte om een joint mee te draaien!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik rolde er shaggies mee als mijn vloeitjes op waren.
Eigenlijk zou je met één van hen een e/o rekening moeten hebben. Of iemand machtigen voor je rekening. Is minder gedoe heb ik begrepen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Toch wel handig als ze e.e.a. kunnen nakijken zoals bankzaken.
Ik ga het eens uitpluizenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je met één van hen een e/o rekening moeten hebben. Of iemand machtigen voor je rekening. Is minder gedoe heb ik begrepen.
officieel vervalt die machtiging bij overlijden, maar je kunt de bank natuurlijk ook pas later op de hoogte stellenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je met één van hen een e/o rekening moeten hebben. Of iemand machtigen voor je rekening. Is minder gedoe heb ik begrepen.
Pfff, die is maf. Het werd je op school gewoon opgedrongen, terwijl ik toen al alleen in mezelf geloofde. Dat hele bijbelverhaal --> ONZ.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die absoluut niets met het christelijk geloof heeft, maar hij voelde zich wel erg schuldig toen hij een Bijbelpagina gebruikte om een joint mee te draaien!
Ah Joe Cocker: ook wel bekend van Marmor Stein und eisen Brichtquote:
Okay. Maar ik heb begrepen dat het sws wel handig is om dat te doen als je alleen bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
officieel vervalt die machtiging bij overlijden, maar je kunt de bank natuurlijk ook pas later op de hoogte stellen
Ik heb nooit in God of Jezus geloofd, en al helemaal niet toen ik er achter kwam dat zelfs Sinterklaas nep was en die kon je tenminste nog ZIEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pfff, die is maf. Het werd je op school gewoon opgedrongen, terwijl ik toen al alleen in mezelf geloofde. Dat hele bijbelverhaal --> ONZ.
daarom wil ik idd het wachtwoord doorgevenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
officieel vervalt die machtiging bij overlijden, maar je kunt de bank natuurlijk ook pas later op de hoogte stellen
Banken worden automatisch ingelicht in nederland bij overlijden. ABN bijvoorbeeld blokkeert dan gelijk de rekening. Ook bij en/of totdat je kan aantonen wie waar recht op heeft en/of wie testament afhandelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan het origineelquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
oei een cover van coldplay... hoe komt die op mijn ipod
dat is dan ook vaak waar ja...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan het origineel
quote:Programma van vandaag
19:20 - 20:45 DJ Peaceman - Peaceman's Ipod
20:45 - 22:00 MadMaster - Madhouse
het is sowieso aan te raden om een levenstestament te maken waarin je mensen machtigt voor medische beslissingen en financiële zaken. Zo konden wij het huis van mama Symph verkopen en een appartement voor haar kopen toen het ernaar uitzag dat ze niet meer in naar eigen huis kon gaan wonen toen ze uit het ziekenhuis kwam. Uiteindelijk werden we door de tijd ingehaald, maar toch was het heel handig dat we gemachtigd waren.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Maar ik heb begrepen dat het sws wel handig is om dat te doen als je alleen bent.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit in God of Jezus geloofd, en al helemaal niet toen ik er achter kwam dat zelfs Sinterklaas nep was en die kon je tenminste nog ZIEN!
ik heb ING pas maanden later ingelicht, toen ik de verklaring van erfrecht al in handen hadquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Banken worden automatisch ingelicht in nederland bij overlijden. ABN bijvoorbeeld blokkeert dan gelijk de rekening. Ook bij en/of totdat je kan aantonen wie waar recht op heeft en/of wie testament afhandelt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die van Dick Maas is wel echt toch?
![]()
Dat kan, banken gaan er verschillend mee om. Maar ze worden wel automatisch ingelicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ING pas maanden later ingelicht, toen ik de verklaring van erfrecht al in handen had
Titel klinkt best, hoewel je daar diverse richtingen mee op kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik geen zin heb in voetbal...
[..]
vanaf morgenmiddag weerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rainy, rain, ehm, oh ja, dat was dat spul wat vroeger wel eens uit de lucht viel.
Het is te hopen. Je ziet ze steeds per dag de neerslagverwachtingen naar beneden bijstellen.quote:
Daar is ze wel goed inquote:
Volgende keer gaan ze niet meer terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:47 schreef just me het volgende:
Ik moet even iemand gedag zeggen die weer terug naar Griekenland gaattot zo
Kalimeros!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:47 schreef just me het volgende:
ah, rust in de tentquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:47 schreef just me het volgende:
Heb de officiële versie van Virtual DJ 2018 maar eens aangeschaft, dat biedt veel meer mogelijkheden...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fraai bij de tags, dat 'MadMaster plays' voor de titel.
Werkt het een beetje intuïtief?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb de officiële versie van Virtual DJ 2018 maar eens aangeschaft, dat biedt veel meer mogelijkheden...
Ik gebruikte al VDJ 2017, maar dit kan nog veel meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkt het een beetje intuïtief?
Fraai spul. Het ligt hier al die tijd al op z'n kont. Maar dat komt wel weer in orde als het wat koeler is. Oh ja en de mic werkte eindelijk. Met Mixxx.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruikte al VDJ 2017, maar dit kan nog veel meer.
Zeker in combinatie met de Denon MC6000 MK2 die ik eind vorig jaar aangeschaft heb...
[ afbeelding ]
Het is hier in mijn kamer boven nu nog ruim 28 graden binnen...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai spul. Het ligt hier al die tijd al op z'n kont. Maar dat komt wel weer in orde als het wat koeler is. Oh ja en de mic werkte eindelijk. Met Mixxx.
Ja, nu ook, alleen in plaats van Ubuntu overgestapt op de Studio versie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier in mijn kamer boven nu nog ruim 28 graden binnen...
Draaide jij niet onder Linux, wat het probleem met die mic opleverde?
Ik ben een Linux noob, dus ik ken de verschillen niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nu ook, alleen in plaats van Ubuntu overgestapt op de Studio versie.
Deur open van het dakterras en de blower aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier boven zal het ook ongeveer zo warm zijn. Daar ga ik echt niet in zitten draaien, dan loop je leeg.
Ubuntu Studio is meer audio/video gericht, maar ik weet ook niet of het besturingssysteem op zich verschil maakt met andere versies van Ubuntu. Misschien een driver die het probleem oploste, geen idee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een Linux noob, dus ik ken de verschillen niet...
Lucky you in ieder geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ubuntu Studio is meer audio/video gericht, maar ik weet ook niet of het besturingssysteem op zich verschil maakt met andere versies van Ubuntu. Misschien een driver die het probleem oploste, geen idee.
Hmm, ik kan natuurlijk ook de ventilator naar boven doen en het raam wijd open, plus hor erin. Dan zal het misschien te doen zijn zonder dat je leegloopt en/of lek gestoken door die Drentse tijgervliegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deur open van het dakterras en de blower aan.
Ik ben wel wat gewend inmiddels, wat dat betreft...
Hor zit hier ook in de deur, die kutmuggen vinden het licht fantastisch...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ik kan natuurlijk ook de ventilator naar boven doen en het raam wijd open, plus hor erin. Dan zal het misschien te doen zijn zonder dat je leegloopt en/of lek gestoken door die Drentse tijgervliegen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hor zit hier ook in de deur, die kutmuggen vinden het licht fantastisch...
Ik heb het afgelopen half jaar een stuk of 30 van dit soort live sets gedaan, de meeste zijn bewaard voor het nageslacht...quote:
Give It Up - Good Men...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klonk heel even als de Slagerij van Kampen trommels.
Kolere.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen half jaar een stuk of 30 van dit soort live sets gedaan, de meeste zijn bewaard voor het nageslacht...
Opnemen is ook een stuk makkelijker met VDJ 2018.quote:
Zal er toch eens naar kijken. Dit klinkt zo goed dat je gerust op een festival kan draaien.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opnemen is ook een stuk makkelijker met VDJ 2018.
Start automatisch bij de eerste toon en zo...
Lang verhaal, maar nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal er toch eens naar kijken. Dit klinkt zo goed dat je gerust op een festival kan draaien.
Oh ja, is het bij Veronica op de boot nog doorgegaan destijds met draaien?
Terug je hok in...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
zeg belhamels
waarom spammen jullie het dodetopic voor dit?
Sincères amitiés Flip.
Tegen die tijd kunnen ze je duur boeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar nee.
Iets met een aantal ontslagen destijds en ze vonden het niet gepast om dat feest nog door te zetten.
Volgende jaar nu waarschijnlijk...
Wie deed dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
zeg belhamels
waarom spammen jullie het dodetopic voor dit?
Sincères amitiés Flip.
ja dan is dit niet zo handigquote:
Man man manquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan is dit niet zo handig
[ afbeelding ]
koekebakkers
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:38 schreef I. het volgende:
Ook serieus verhaal halen hier terwijl ik het je al heb uitgelegd
wat draai je?quote:
Dat kan je zelf beluisteren, zie de OP...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat draai je?
Kind regards Flip.
Luister mee, zou ik zeggen!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat draai je?
Kind regards Flip.
oh is dat nu alquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Luister mee, zou ik zeggen!http://radio49.nl/listen.pls
20:45 - 22:00 MadMaster - Madhousequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh is dat nu al
Veloma finaritra Flip.
hij download een pls bestand bij mij hoort dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Luister mee, zou ik zeggen!http://radio49.nl/listen.pls
Helaas helemaal weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Draait Sig nog wel eens, of is die helemaal weg?
Die heeft afscheid genomen wegens principiële redenen...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Draait Sig nog wel eens, of is die helemaal weg?
Openen met Foobar2000 of VLC of whatever.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij download een pls bestand bij mij hoort dat?![]()
Vriendelike groete Flip.
Hij was er gisterenavond vlak nadat ik weg was wel even zag ik vandaag, maar draaien doet hij dus helemaal niet meer. Zonde.quote:
Ah oké dat heb ik niet dan red ik het niet meer voor 22:00 helaesquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Openen met Foobar2000 of VLC of whatever.
Hee, een Drent.quote:
"Metmester"quote:
Ik kreeg net van een van mijn golfmaten een filmpje doorquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen kijk ik vanuit mijn ooghoek stiekem naar de JC Arena...
Aangifte doen, meteen!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg net van een van mijn golfmaten een filmpje door
Jep, we zouden eigenlijk de verjaardag van 'n ander vieren maar hij moest zo nodig naar de Arenaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die golfmaat in de Arena zit?
Keuzes, keuzes...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, we zouden eigenlijk de verjaardag van 'n ander vieren maar hij moest zo nodig naar de Arena
Niet gaan was geen optie voor hemquote:
Soms doet een bepaalde wedstrijd zich maar af en toe voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Niet gaan was geen optie voor hem
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms doet een bepaalde wedstrijd zich maar af en toe voor.
Ik heb ook kaarten voor anderen moeten aanschaffen. Wist niet eens meer hoe dat moest...
Jep dat is juist zo leuk hierquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:15 schreef Driepink het volgende:
Altijd leuk dit radiostation, ik hoor muziek waarvan ik niet eens wist dat het bestond
Van alles wat, zo heb je DJ Vout, dan weer eentje die op een kazoo lawaai maaktquote:
Evolver (Wavestate Instr. Mix)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:25 schreef Driepink het volgende:
Van deze wel de hardstyle versie gehoord, deze nooit gehoord, is dit het origineel?
Dezequote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Of bedoelde je deze:
Paradise (Nu Gray Mix)
harde muziek zet ik vaak zachterquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja sorry
Hardere muziek haal ik dan weer wel zonder moeite uit elkaar
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
harde muziek zet ik vaak zachter
Ik heb er helemaal geen verstand van maar sommige muziek(zoals deze) is gewoon heel fijn om naar te luisterenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:31 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Bedoel sommige mensen horen het verschil weer niet tussen hardcore/uptempo/industrial/terror enzo, maar daar heb ik helemaal geen moeite mee
Trance, techno, house etc daarentegen
Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:31 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Bedoel sommige mensen horen het verschil weer niet tussen hardcore/uptempo/industrial/terror enzo, maar daar heb ik helemaal geen moeite mee
Trance, techno, house etc daarentegen
Alleen met Halloween ga ik voorbij aan wat zgn. verantwoord is, dan is het echt beuken geblazen...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat ik doorgaans draai heeft geen enkele zin om via de speakers van een laptop te beluisteren. Dat is mooi om spontaan gek van te worden.
Is dit niet trance?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
Vertel mij maar wat dit dan voor stijl is...
Sommigen noemen dit hardtrance, andere progressive trance.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dit niet trance?
Zoals ik al zei, ik heb moeite om die stijlen uit elkaar te halen, luister het gewoonweg niet genoeg.
Neemt niet weg dat het lekker klinkt
HALLOWEEEEEENquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen met Halloween ga ik voorbij aan wat zgn. verantwoord is, dan is het echt beuken geblazen...
Ik ken alleen de iets hardere versie hiervan, die heeft ditzelfde deuntje, maar dan met zwaardere bass en sneller tempoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen noemen dit hardtrance, andere progressive trance.
What's in a name...
Whatever, zaterdag staat deze man (Franky Jones) zowat in mijn achtertuin...
Het origineel is 16 BPM sneller en heeft minder synths, klopt...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken alleen de iets hardere versie hiervan, die heeft ditzelfde deuntje, maar dan met zwaardere bass en sneller tempo![]()
Wel tof om altijd een originelere versie van nummers te horen
Nee, ik bedoel dat deze versie ouder (en in mijn ogen dus origineler) is dan die versie die ik kenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel is 16 BPM sneller en heeft minder synths, klopt...
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou Mad, wat mij betreft kan je live het veld in. Dat hoeft overigens beslist niet tussen de koeien te zijn. Ik heb niet eens gerookt!
Ze vlamden welquote:
Dat lijkt me stug, dit is een remix van het origineel.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat deze versie ouder (en in mijn ogen dus origineler) is dan die versie die ik ken
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar is je hoed, godverrrrredomme!
Ik ken alleen dezequote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, dit is een remix van het origineel.
Heb nog een stuk of wat andere versies, maar die zijn allemaal nieuwer dan het origineel...
quote:
Ah, DJ Zany.quote:
Ik zei ook niet dat ik het origineel konquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, DJ Zany.
Ja, dat is de zwaardere versie, niet het origineel...
Truste!!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:49 schreef just me het volgende:
Ik ga ook afsluiten, fijne avond/nacht
De basis melodielijn is bij allemaal nagenoeg gelijk, de opbouw, bas en drums én het tempo verschilt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het origineel kon![]()
Alleen een snellere versie
Die van jou lijkt dan meer op het origineel gok ik zo
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef just me het volgende:
Lucky tijd dat jij ook weer gaat draaien nu het wat kouder gaat worden
Doen!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Morgen ga ik kijken of de rommel nog werkt.
En regenzeil de komende dagen...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inclusief ventileuter en hor.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:49 schreef just me het volgende:
Ik ga ook afsluiten, fijne avond/nacht
Dames.quote:
Nou, er valt maar een paar millimeter zoals het er nu uit ziet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En regenzeil de komende dagen...
Weercijfer voor zaterdag: 1quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, er valt maar een paar millimeter zoals het er nu uit ziet.
Ja, maar dan zal er wel een concert zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weercijfer voor zaterdag: 1
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223
Ik niet voor morgenavond.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
Er is geen DJ nu die wil?
Dan kan ik een beetje testen met wat andere software.
Vaag is oké.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Het gaat echt heel vaag worden, maar ken dit programma nog niet dus even wat random dingen proberen.
Zo ookquote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo kan je het nummer in principe eeuwig laten duren.
Nope, 3 luisteraars. Draai maar iets van de Raggende Mannen, Raf. Maar je mag er gerust mee klieren hoor. Ik vermaakte me zojuist kostelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Maar is er verder echt niemand online?
Heb jij nog een verzoekje L2B? Dan zal ik er niet mee klieren
Oeh die shit moet ik nog wel ergens hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, 3 luisteraars. Draai maar iets van de Raggende Mannen, Raf. Maar je mag er gerust mee klieren hoor. Ik vermaakte me zojuist kostelijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh die shit moet ik nog wel ergens hebben.
Zo'n neus is dan toch best handigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh die shit moet ik nog wel ergens hebben.
Je bent op dreef vanavond.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo'n neus is dan toch best handig
Ik draai niet alleen maar baggerquote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is een betere versie dan het origineel.
Net nog volop shit te horen!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik draai niet alleen maar bagger
Dat kwam door jouquote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net nog volop shit te horen!
Ja, dat is een gemis. Piet had een unieke eigen stijl en lekker stronteigenwijs.quote:
Ik ontbeer elke stijl, dat past ook welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is een gemis. Piet had een unieke eigen stijl en lekker stronteigenwijs.
Zo is dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ontbeer elke stijl, dat past ook wel
Ga anders in je droger slapen joh, wat kan het schelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:22 schreef Rafeiro het volgende:
Oh kak even naar de wasdroger kijken, mn dekbed zit er nog in
Weltrusten!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn melk (hihi) is op, dus ga een verdieping hoger, om een paar uur het karkas rust te gunnen.
Raf, bedankt, het was vermakelijk.
Morgen weer op pad naar Mad Prof Ariwa Nottinghill Carnival Time.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |