Ziet er goed uit man.quote:
Wellicht wat meer saus en meer gespreide verdeling van het vlees, maar ik zou hiervan van harte smikkelen!quote:
Juist die gekrompen champignons zijn lekker. Bomvol smaak. Zou dat zo laten zolang ze niet aanbranden.quote:Op zondag 9 september 2018 08:12 schreef Sigaartje het volgende:
Zo, wat een complimenten allemaal!!![]()
Achteraf gezien heb ik me helemaal voor niets druk zitten maken. Ik dacht dat de temperatuur te laag zou zijn, dat bleek totaal niet het geval. Het deeg is uitstekend gelukt en dat in een korte baktijd. Wel een punt: de spullen er op moeten pas halverwege toegevoegd worden. Bij pizza 2 krompen de campignons nogal, gelukkig had ik nog heel veel over en heb ik gaande weg er op gegooid n de oven. En dat lukte wel goed.
En inderdaad, meer saus.
Het slecht verdeelde vlees ging vanzelf, doordat er een bubbel in het deeg ontstond (de resten zie je nog op de foto).
Die was verrast. Alleen had er meer op gemoeten (zoals meer tomatenpuree en meer mozerella).quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 09:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die was verrast. Alleen had er meer op gemoeten (zoals meer tomatenpuree en meer mozerella).
Voor de rest uitstekend. Ze vond het erg leuk dat ik het helemaal zelf had gefabriceerd.
Dat ik er zoveel tijd in had gestopt, dat deed het hem, en het smaakte uitstekend, en dat voor de eerste keer. Ik had mislukking verwacht. Maar dat viel 100% mee. Alleen later beleggen in de oven, dat heb ik geleerd.quote:
Je zou het kunnen testen met zo'n kant-en-klaar-bodem. Dus of het aan de bodem ligt. Zou er zelf niet voor kiezen om dingen pas op de pizza te gooien als die al half gebakken is.quote:Op zondag 9 september 2018 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat gek dat je de pizza later moet beleggen. Was je bodem dan niet gewoon veel te dik? Het was natuurlijk ook een Amerikaans recept, die hebben vaak dikke bodems.
Was je ovenschaal wel goed warm voor de pizza er in ging?
Ik heb geen deegrollerquote:Op zondag 9 september 2018 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat gek dat je de pizza later moet beleggen. Was je bodem dan niet gewoon veel te dik? Het was natuurlijk ook een Amerikaans recept, die hebben vaak dikke bodems.
Was je ovenschaal wel goed warm voor de pizza er in ging?
midden.quote:Op zondag 9 september 2018 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien stond de pizza te hoog in de oven waardoor de ui verbrandde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |