abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181733580
Wij doen het meestal samen, maar wisselen ook af wie wie doet. Al eisen ze tegenwoordig halverwege een wissel :').

Maar het verpest de avond voor beiden als er gewoon de hele avond gejankt en gejengeld wordt. -O- echt ontspannen is dat niet.
pi_181733722
Moet er wel bij zeggen dat mijn man dus imho veel te veel reageert momenteel (terugpraten babyfoon enzo). Ik heb ze nu zelf in bed gedaan omdat hij kapot was, en heb het vrij kort gehouden, en nu is het stil. Misschien is dat wel een betere oplossing voor ze.
pi_181733768
Wij zijn ook wel streng hoor, gewoon hop weer in bed. Alleen komt ie er tien keer uit om “smoesje x”
Kwak
pi_181735108
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:04 schreef Crumpette het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat mijn man dus imho veel te veel reageert momenteel (terugpraten babyfoon enzo). Ik heb ze nu zelf in bed gedaan omdat hij kapot was, en heb het vrij kort gehouden, en nu is het stil. Misschien is dat wel een betere oplossing voor ze.
Ja, ze hebben meteen door als er ook maar iets van ruimte is voor gejengel/gerek/gestunt/nog wat aandacht krijgen. I ging een tijdje lang in bed ineens dramatische dingen zeggen, of huilen om iets, en dan kwam er een heel vaag verhaal uit en probeerde ik te achterhalen wat er nou was (gebeurd). Tot ik in de gaten kreeg, dat het onderdeel was van die hele trukkendoos om maar niet te hoeven gaan slapen. Het is echt de kunst hier ook om bij iedere stap in dat hele proces duidelijk, direct en simpel te communiceren. :+ .

Je schreef 'mijn man', O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_181735290
Yeah :7 MINE. Heb hem eindelijk kunnen markeren met een ring. Een face-tattoo met mijn naam zag hij minder zitten. :P
pi_181735877
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:01 schreef Crumpette het volgende:
Yeah :7 MINE. Heb hem eindelijk kunnen markeren met een ring. Een face-tattoo met mijn naam zag hij minder zitten. :P
Hoe vast slaapt hij? Het kan nog :+
pi_181736058
Oh my herkenbaar wel dit. Hier de laatste avonden ook een hoop gedraak. Beste werkt hier om toch steeds niets zeggen (hooguit zacht shhh), oogcontact, ze terugleggen, kus en aai geven en weer gaan... Maar ook echt wel dagen dat ik te moe ben daarvoor en idd die me-tijd hard nodig heb. Maar ja, mopperen of boos worden maakt het alleen maar onrustiger waardoor het al met al langer duurt.

Grootste komt nu snachts steeds weer bij mij liggen en kleinste als hij sochtends wakker wordt ook. Nouja, t is beter dan zelf 5x eruit moeten wegens gehuil...

Vandaag zijn we weer gaan kijken bij een andere psz (de 4e al) en eindelijk iets gevonden dat me echt bevalt... Een klein groepje met lieve leidster die heel meedenkend en flexibel was. Nu nog even kijken per wanneer. Soms valt het me pittig alleen het juiste te moeten beslissen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Madivi op 07-09-2018 21:31:21 ]
pi_181736117
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:18 schreef Skittles het volgende:

[..]

Hoe vast slaapt hij? Het kan nog :+
Gnorf :')
  donderdag 6 september 2018 @ 21:52:19 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181737040
Poef Madivi, dat valt allemaal niet mee. Behalve dan dat laatste O+

Bedankt nog voor jullie welkom en felicitaties. En Crumpette, nog gefeliciteerd! Jullie spatten van de (fb) foto's af zeg :)

Een avondje voor mezelf? Met de warme weken in NL en daarna vakantie, waarin we elk ritme lieten varen, was er dus geen ene avond voor mezelf. Meneer ging gewoon tegelijk met ons :') Er moest dus een hoop teruggedraaid worden vorige week. En daar waar we eerst een half uurtje in de weer moesten met boekjes, knuffelen etc, wil hij nu ineens gewoon meteen naar bed. Bedritueel duurt dus in totaal 2 minuten :o Hoera en welkom terug, tijd voor mezelf :) Wel standaard 1x wakker per nacht, maar dat is duidelijk nog steeds kiezenwerk. Voor de nacht maar weer een flesje melk ge-her-introduceerd. Daar worden we allemaal (snel) gelukkig van op dat moment ;)
pi_181744893
Hier gaat het naar bed brengen momenteel best heel prima. 3 keer terugleggen ofzo en dan slaapt hij. En dan kan ik gewoon zelf nog op de bank zitten O+

Madivi, wat lastig voor je. Maar je laatste nieuws is wel heel tof! Ik gun het je enorm :*

Eerste echte opvangdag voor S. Hij moest huilen, onderweg al, maar bedacht zelf een oplossing voor zijn verlatingsangst: we verhuizen papa’s werk gewoon naast de opvang. ‘Dan kan ik papa nog af en toe zien.’ O+ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_181744966
H hier gaat naar bed brengen ook goed! Om half acht hebben we tegenwoordig meestal twee slapende kinderen O+

Eigenlijk gaat het ook goed op school. Het wegbrengen is nog lastig, maar als ik hem ophaal vond hij het leuk op school. En gister gaf hij zelfs de juf een kus bij het afscheid. Het wegbrengen breekt mijn hart nog wel....
pi_181746822
Ik moet hier vaker klagen geloof ik :7 gisteren ging het goed!
pi_181779839
Wij kochten een maand geleden een stacaravan op een camping in het zuiden van Brabant en slapen hier nu voor het eerst een weekend. Het in slaap vallen is al 2 avonden drama, maar dat hoort erbij. Overdag vindt Sjaak het geweldig! Hij speelt met alle kinderen die hij tegen komt en kan het met iedereen vinden. Waar we hem normaal de hele dag in de gaten moeten houden (tegen weglopen bijvoorbeeld) en moeten entertainen (want hij kan zich slecht zelf vermaken), hadden wij gisteravond en vandaag eigenlijk een soort van vrij.
En vandaag kwam Malteser met familie langs en onze jongetjes hebben heerlijk samen met de andere kinderen gespeeld O+ En ook nog samen in de caravan, zonder dat er ruzie of onenigheid was O+ Het kan dus echt!

Madivi, ik las je spoiler nog. Wat een gekke timing zo, ik snap dat het heel dubbel is.

Jager, wat fijn dat het op school goed gaat nu. Houdt hij de hele dagen een beetje vol? Het lijkt me zo heftig voor zo’n kleintje.
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:15:20 #189
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_181780494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij kochten een maand geleden een stacaravan op een camping in het zuiden van Brabant en slapen hier nu voor het eerst een weekend. Het in slaap vallen is al 2 avonden drama, maar dat hoort erbij. Overdag vindt Sjaak het geweldig! Hij speelt met alle kinderen die hij tegen komt en kan het met iedereen vinden. Waar we hem normaal de hele dag in de gaten moeten houden (tegen weglopen bijvoorbeeld) en moeten entertainen (want hij kan zich slecht zelf vermaken), hadden wij gisteravond en vandaag eigenlijk een soort van vrij.
En vandaag kwam Malteser met familie langs en onze jongetjes hebben heerlijk samen met de andere kinderen gespeeld O+ En ook nog samen in de caravan, zonder dat er ruzie of onenigheid was O+ Het kan dus echt!
Wat leuk! Waar zitten jullie ergens?
pi_181780721
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Wat leuk! Waar zitten jullie ergens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181781331
Ik zag op zo'n Facebook groep ook een stacaravan te koop in de buurt en ik kwam al serieus aan het twijfelen. Lijkt mij best leuk inderdaad. Zodra je zin hebt kan je er heen, een plek van jezelf en toch op vakantie.

L kan de nijntje-app helemaal zelf en vanochtend had hij een spelletje gevonden die hij nog nooit gedaan had. Het goede getal bij het aantal voorwerpen slepen. Nou kan hij nog niet tellen, maar de kleuren komen overeen. Hij heeft dus zelf uitgevonden dat die kleuren bij elkaar moeten. Ik vind dat zo slim *; en hij kan het ook heel snel. Hij herkent die kleuren dus ook al echt. Het kwartje qua kleuren is nog niet helemaal gevallen, alles is blauw of groen totdat ik anders zeg, maar hij vindt het wel heel interessant. En het gaat steeds beter.
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:42:17 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181781436
MwCactus, wat heerlijk! Wij zagen tijdens onze vakantie op een camping ook een heel andere peuter. Precies wat jij zegt. Dus nu regelmatig een weekendje daarheen?

Jagar, wat een verandering ineens en wat knap van ‘m zeg. En ik las ergens dat de nachten ook weer ergens op beginnen te lijken bij jullie. Hoezee!

Hier gaat het te hard. Alle kleuren worden inmiddels correct benoemd en de zinnen die hij maakt, niet normaal. Ik ben apetrots :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 08-09-2018 22:28:27 ]
pi_181782442
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:23 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_181782574
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:07 schreef LeSage het volgende:

[..]

SPOILER
Oh hoi!! Ik zwaai heel hard terug dan O+
pi_181782708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:

Madivi, ik las je spoiler nog. Wat een gekke timing zo, ik snap dat het heel dubbel is.

Jager, wat fijn dat het op school goed gaat nu. Houdt hij de hele dagen een beetje vol? Het lijkt me zo heftig voor zo’n kleintje.
Oh, wat waren ze tof samen O+! En wat hadden ze het fijn. “Bij Sjaak spelen was echt het allerleukste mama.”
  zondag 9 september 2018 @ 08:52:11 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181790992
Ah wat fijn, Malteser.

Hier kroop Max net vanuit zijn bed nog even tussen ons in onder de dekens O+ en ging toen bewust “poepies laten” :') _O-
pi_181791473
Mehehe Max O+

S. deed vannacht weer een aanvalletje buikgriep 8)7 2 keer in ons bed overgegeven. Wat een feest ;(
pi_181791776
Heel herkenbaar, dat naar bed brengen kan met periodes heel vlot gaan en daarna ben je juist weer een poos eindeloos bezig voor het stil is.

Madivi, hopelijk heb je nu een fijne psz gevonden.

Sjaak op de camping O+

Die Max :D (welkom bij de peuters)

Ach LeSage, het houdt ook niet op bij jullie, of wel? Beterschap en succes met de zooi...

Wij kregen gisteren eindelijk de oproep van het CB binnen. Blijken ze bij ons niet 3jr en 3jr10mnd te hanteren, maar 3jr6mnd. Met bijgeleverde stomme vragenlijst. Gelukkig mogen we naar de verpleegkundige (de arts kan ik wel schieten). Dus nu de ogentest maar gaan oefenen.
pi_181792359
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 09:45 schreef Hupje het volgende:
Heel herkenbaar, dat naar bed brengen kan met periodes heel vlot gaan en daarna ben je juist weer een poos eindeloos bezig voor het stil is.

Madivi, hopelijk heb je nu een fijne psz gevonden.

Sjaak op de camping O+

Die Max :D (welkom bij de peuters)

Ach LeSage, het houdt ook niet op bij jullie, of wel? Beterschap en succes met de zooi...

Wij kregen gisteren eindelijk de oproep van het CB binnen. Blijken ze bij ons niet 3jr en 3jr10mnd te hanteren, maar 3jr6mnd. Met bijgeleverde stomme vragenlijst. Gelukkig mogen we naar de verpleegkundige (de arts kan ik wel schieten). Dus nu de ogentest maar gaan oefenen.
Sjaak is 3j6m en wij hebben nog steeds geen oproep gekregen voor de 3j-afspraak. Toen ik 2 maanden geleden belde zei ze dat we wel in het systeem staan om een oproep te krijgen, maar dat er wat vertraging is. Ondertussen hebben we nog steeds niets binnen.
pi_181792709
Irritant, MwC. Je zou toch zeggen dat ze aardig kunnen voorspellen hoeveel afspraken ze moeten plannen in welke periode. Bij ons is er dus maar 1 afspraak in het jaar dat ze 3 zijn. Maar in de groeigids die we hebben staan er 2. Vond ik niet zo handig gecommuniceerd, want ik dacht dat ze ons vergeten waren.
Dat betekent dus dat de prik ook met 3jr6mnd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')