Mwaaah! Die aanhoudende regen was niet echt een heel gek inschattingsfoutje toch? Dat scheelde weinig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gegokt op aanhoudende regen en met weinig brandstof gaan rijden.
RB maakt wel vaker van die gekke inschattingfoutjes. Dure foutjes ook.
Dat zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:22 schreef Anne het volgende:
Wordt wel een leuke interessante start morgen!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tja, had ie maar Fuelsafe moeten tanken ipv V-Power.
Geld inzetten op F1 is nog frustrerender dan voetjebal, het is een te grote gok. Doe je niet mee met de FOK! F1 manager?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:24 schreef Anne het volgende:
Nu weet ik echt niet waar ik op moet wedden trouwens.
Ik zou voor de zekerheid toch maar gewoon rondjes zijn blijven rijden. Kostje je niet veel, en voorkomt dit soort gekke acties.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwaaah! Die aanhoudende regen was niet echt een heel gek inschattingsfoutje toch? Dat scheelde weinig.
Nope! Ik denk altijd de helft van de tijd te laat aan dat soort dingen invullen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geld inzetten op F1 is nog frustrerender dan voetjebal, het is een te grote gok. Doe je niet mee met de FOK! F1 manager?
True. Anderzijds moet je af en toe een risico (durven) nemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar gewoon rondjes zijn blijven rijden. Kostje je niet veel, en voorkomt dit soort gekke acties.
Ham, Vet, Oconquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:37 schreef yvonne het volgende:
Nu kom ik net thuis en heb net gemist wat de start wordt, Ham, ocon, Perez?
En Verstappen 7e, en dat vinden wij hier helemaal mooi natuurlijk, want wij haten die Verstappen heel erg.quote:
Anne en Yvonne hebben ongeveer 450 posts moeten verwijderen door al die vieze vuige trollen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En Verstappen 7e, en dat vinden wij hier helemaal mooi natuurlijk, want wij haten die Verstappen heel erg.
Ofzo
En dat vonden wij echt fantastischquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Anne en Yvonne hebben ongeveer 450 posts moeten verwijderen door al die vieze vuige trollen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:14 schreef Anne het volgende:
[..]
En dat vonden wij echt fantastisch.
Nog nooit met je eens geweest maar nu wel..alhoewel leuk...hij weet waar hij het over heeft,zijn humor is wel oke.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeee, I hij is leuk
Tja,vermeende uitspraak,kan me niet voorstellen dat ze hem een aanbod hebben gedaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Alonso: 'Geen uitdaging om in Red Bull voor vijfde plek te rijden' https://nu.nl/formule-1/5(...)fde-plek-rijden.html (via @NUnl)
Echt he, wat een trieste droplul
buiten dat, maar gewoon de achterlijke media-bitchfight op zich die hij aangaat op die manier, dat is toch kansloos?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:01 schreef Charged het volgende:
[..]
Tja,vermeende uitspraak,kan me niet voorstellen dat ze hem een aanbod hebben gedaan.
Ze hebben hun eigen vijver van jonge coureurs waar ze in kunnen hengelen.
F1 hooligansquote:Op zondag 26 augustus 2018 14:49 schreef Anne het volgende:
Wat is dit dan alleen weer voor een kutzooi joh.
NWS / Nederlander schiet agent dood in Spa
Die kwam vast niet gezellig voor de race in Spa.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:49 schreef Anne het volgende:
Wat is dit dan alleen weer voor een kutzooi joh.
NWS / Nederlander schiet agent dood in Spa
Nee, ze hebben hem tussendoor ook ooit verjongd, dat was geen succes.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:00 schreef Fokker89 het volgende:
Is die Kapitein Iglo nou nog niet dood?
Blijkbaar heeft ie goed voer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:00 schreef Fokker89 het volgende:
Is die Kapitein Iglo nou nog niet dood?
Er lopen er meer vrij rond als dat er opgesloten zitten, dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kwam vast niet gezellig voor de race in Spa.
Nu weer 1tje minder in elk geval.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er lopen er meer vrij rond als dat er opgesloten zitten, dat blijkt maar weer.
Ja, maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:01 schreef yvonne het volgende:
Ik vind die acteur van de JUMBO zo irritant, verschrikkelijk.
Toch vind ik Jumbo wel een fijne winkel, kom er 1000x liever dan bij de AH.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:01 schreef yvonne het volgende:
Ik vind die acteur van de JUMBO zo irritant, verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch vind ik Jumbo wel een fijne winkel, kom er 1000x liever dan bij de AH.Wij hebben hem weer ingeruild voor de Jean Linders, hier zuigt de Jumbo nogal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De WAT?quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij hebben hem weer ingeruild voor de Jean Linders, hier zuigt de Jumbo nogal.
Lokale supermarktketen; wereldberoemd in heel Limbabwe.quote:
why the sad PI?quote:
Kijkt ie zo overheen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie is hier ook, ken je die nog?
Ja, ik had al zo'n vermoeden dat het in die uithoek zou moeten zitten, nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 augustus 2018 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lokale supermarktketen; wereldberoemd in heel Limbabwe.
Hoi Ucciequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |