abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11199487
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 01:25 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Yep , Malia is echt veelleuker dan Chersonisos , Chersonisos lopen mij te veel van die popie jopies

en te veel nederlanders...

[Dit bericht is gewijzigd door kyra1974 op 18-06-2003 18:45]

pi_11213354
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 16:04 schreef TonY211 het volgende:
Owwww dat wist ik niet... naja malia ligt dr vlakbij we huren vast wel ff een autootje, komt helemaal goed
Dat hoeft niet eens: het ligt naast mekaar en is zelfs te lopen! Ik zat bij Starbeach en kon gewoon elke dag kiezen welke kant ik op ging. Malia heeft net even lekkerdere strandjes want veel meer zand ipv rots. Voor het stedenlijk schoon hoef je er niet speciaal heen te gaan. Ik zag eerlijkgezegd niet echt verschil.
Wat ik er erg klote vond was dat ze in malia elke vierkante meter strand voor hebben geplempt met strandstoelen en parasols die je moet huren. Even ergens op je handdoekje gaan zitten is er niet bij.

Als je niet wilt lopen is er overigens ook een busverbinding en met de taxi zal het ook amper wat kosten. Je kan dan ook eens een dag naar een heel ander strand gaan bvb aan de zuidkust. Dan zie je meteen wat van het eiland.
Veel plezier!!!

donderdag 19 juni 2003 @ 15:21:34 #203
57943 DonCorleone22
You'll never walk alone
pi_11220633
Toch ben ik blij dat ik Chersonissous zit en niet in Malaria ,
Het is toch de party place @t Kreta
You'll never walk alone
pi_11225247
nou dat valt dus vies tegen veel van het zelfde...
en veels te jong publiek
  donderdag 19 juni 2003 @ 19:07:40 #205
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11226299
Bestemming: Kreta Oost (Heraklion e.o.)
Plaats: Koutouloufari

Kent iemand en zoja is ut wat ??

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_11226352
ken het niet...maar zal heus wel mooi zijn en rustig ..denk ik zo
pi_11232959
nog maar 20 nachtjes slapen! :D:D

(tikje overbodige post maarja wel heeel erg ontopic )

pi_11234153
Nog 1 weekje wachten!

Er staan van sommige mensen wel heel veel culturele bijdragen in dit topic, maar die liggen als ik het goed begrijp nogal verspreid over het eiland. Wat is nou een leuk stadje om te bezoeken vanuit Chersonissos?

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_11234231
Nog 15 dagen en dan zit ik in Chersonissos! Ik heb er zin in!!
Back in business.
pi_11239133
Nog 13 dagen en dan zit ik in Chersonissos! Ik heb er zin in!!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:33:53 #211
57943 DonCorleone22
You'll never walk alone
pi_11244910
Ik nog 24 dagen voordat ik in Kreta aan het paraderen ben.
Maarre ik zou op advies van voorgaande posters ook een bezoek brengen aan Malia, en bekijken of het idd zoveel beter en gezelliger is dan chersonissous.
You'll never walk alone
pi_11254554
Over 6 dagen zit ik in cherossinos!!!! Gisteren geboekt en met mazzel voor 15 dagen 299 euro!! Inclusief alles ( verzekeringen ) waren we 400 euro pp kwijt, dus dat was een mooie meevaller. En ook nog een luxe 2 kamer appertement.

Is iemand weleens in Villa Myrto geweest???

Op zich ben ik ook niet zo van de Lorret de Mar taferelen, maar ik denk dat ik me prima zal vermaken. Je hoeft er overdag niet te blijven hangen. Vorig jaar zat ik in Callela vlakbij Lorret, ook super toeristisch, maar ik heb me ontzettend vermaakt met excursies en daguitjes naar andere plaatsen. Cheronissos is alleen maar om te slapen, voor de rest gaan we lekker het eiland verkennen. Dat strand is wel jammer, maar dat zou de vakantiepret niet moeten bederven, stranden zat op dat eiland!!

Weet iemand hoe het daarzo is rond deze periode?? Al druk?? Ik ga van 26 juni tot/met 10 juli

http://members.lycos.nl/lliefmeisje/index.html
pi_11263805
yep druk
pi_11347332
k ga morgenavond weg.. tot de 11e naar Chersonissos. echt zin in!

lekker chillen bij zwembad + bar + pooltafel.. of lekker proppen op strand en savonds kroegen en discotheken af.. chill..

zie jullie daar wel hehe

pi_11349644
9 days to go.....
pi_11350756
ik ga pas in augustus boehoe het duurt nog zoooo lang
pi_11361519
countdown naar 16 juli...ben benieuwd
pi_11365223
Ik ben weer thuis na 2 weken Plakias, Kreta...

Weinig gedaan, desondanks me prima vermaakt.
Een kort verslagje volgt waarschijnlijk nog.

woensdag 25 juni 2003 @ 14:20:01 #219
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11367806
Hey Kozzmic, aangezien jij nogal vaak op kreta bent geweest, ken jij deze plaats.

en is het wat ?

alvast bedankt

-the Dude-
pi_11373780
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:20 schreef DAMH het volgende:
Hey Kozzmic, aangezien jij nogal vaak op kreta bent geweest, ken jij deze plaats.

en is het wat ?

alvast bedankt

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit oostelijk van Heraklion geweest, maar je zou eens kunnen kijken op één van de volgende Kreta-sites:

- www.interkriti.org
- www.explorecrete.com
- kreta.pagina.nl

pi_11375095
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:14 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Wat is nou een leuk stadje om te bezoeken vanuit Chersonissos?
Is er nog iemand die antwoord wil/kan geven op bovenstaande vraag?

En nog een vraagje, ik heb wat gehoord over een alternatief voor de Samariakloof; een kleine kloof. Weet iemand hoe deze kloof heet? Of is het gewoon 'DE kleine kloof'? (in de zin van er is maar 1 kleine kloof

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_11379779
Ben je nu al weer thuis Kozzmic?! Ik heb het gevoel dat je net 3 dagen weg bent!
Leuk gehad?
pi_11383265
Nog 9 dagen!
En er gaan wel veel Fok!kers rond dezelfde periode erheen zeg..
Back in business.
pi_11387944
Hee Kozzmic, welkom terug! En weer veel nieuws meegemaakt? Hier is men nog steeds op weg naar dat vermaledijde hippe Cherson' zoals je ziet
Sorry maar ik ga even hulken:

Mensen, wat is het nut van een topic als je het niet leest maar alleen een vraag stelt en dan nog herhaalt ook? Zet je instellingen op 256 posts per pagina en met de search vindt je zo je antwoord in eerdere posts:
DamH, --->deze post hierboven gaat over Koutouloufari. <---
en TheGoldenGirl, --->deze post oa gaat over de 'kleine' kloof: de imbroskloof <---
Voor uitstapjes rond Chersonisos: --> lees mijn posts zoals bvb deze <--

UTFS zeggen ze dan Hoe moet dat met jullie op vakantie als je de weg al niet eens in een vakantietopic weet te vinden? Voor straf 8 dagen rondhangen bij je apartement in Breezahnissos.

donderdag 26 juni 2003 @ 12:15:33 #225
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11388145
UTFS ?
-the Dude-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')