quote:en te veel nederlanders...
Op woensdag 18 juni 2003 01:25 schreef Enchanter het volgende:[..]
Yep , Malia is echt veelleuker dan Chersonisos , Chersonisos lopen mij te veel van die popie jopies
[Dit bericht is gewijzigd door kyra1974 op 18-06-2003 18:45]
quote:Dat hoeft niet eens: het ligt naast mekaar en is zelfs te lopen! Ik zat bij Starbeach en kon gewoon elke dag kiezen welke kant ik op ging. Malia heeft net even lekkerdere strandjes want veel meer zand ipv rots. Voor het stedenlijk schoon hoef je er niet speciaal heen te gaan. Ik zag eerlijkgezegd niet echt verschil.
Op woensdag 18 juni 2003 16:04 schreef TonY211 het volgende:
Owwww dat wist ik niet... naja malia ligt dr vlakbij we huren vast wel ff een autootje, komt helemaal goed
Als je niet wilt lopen is er overigens ook een busverbinding en met de taxi zal het ook amper wat kosten. Je kan dan ook eens een dag naar een heel ander strand gaan bvb aan de zuidkust. Dan zie je meteen wat van het eiland.
Veel plezier!!!
Kent iemand en zoja is ut wat ??
Er staan van sommige mensen wel heel veel culturele bijdragen in dit topic, maar die liggen als ik het goed begrijp nogal verspreid over het eiland. Wat is nou een leuk stadje om te bezoeken vanuit Chersonissos?
Is iemand weleens in Villa Myrto geweest???
Op zich ben ik ook niet zo van de Lorret de Mar taferelen, maar ik denk dat ik me prima zal vermaken. Je hoeft er overdag niet te blijven hangen. Vorig jaar zat ik in Callela vlakbij Lorret, ook super toeristisch, maar ik heb me ontzettend vermaakt met excursies en daguitjes naar andere plaatsen. Cheronissos is alleen maar om te slapen, voor de rest gaan we lekker het eiland verkennen. Dat strand is wel jammer, maar dat zou de vakantiepret niet moeten bederven, stranden zat op dat eiland!!
Weet iemand hoe het daarzo is rond deze periode?? Al druk?? Ik ga van 26 juni tot/met 10 juli
lekker chillen bij zwembad + bar + pooltafel.. of lekker proppen op strand en savonds kroegen en discotheken af.. chill..
zie jullie daar wel hehe
Weinig gedaan, desondanks me prima vermaakt.
Een kort verslagje volgt waarschijnlijk nog.
Bestemming: Kreta Oost (Heraklion e.o.)
Plaats: Koutouloufari
en is het wat ?
alvast bedankt
quote:Ik ben eerlijk gezegd nog nooit oostelijk van Heraklion geweest, maar je zou eens kunnen kijken op één van de volgende Kreta-sites:
Op woensdag 25 juni 2003 14:20 schreef DAMH het volgende:
Hey Kozzmic, aangezien jij nogal vaak op kreta bent geweest, ken jij deze plaats.Bestemming: Kreta Oost (Heraklion e.o.)
Plaats: Koutouloufarien is het wat ?
alvast bedankt
quote:Is er nog iemand die antwoord wil/kan geven op bovenstaande vraag?
Op donderdag 19 juni 2003 23:14 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Wat is nou een leuk stadje om te bezoeken vanuit Chersonissos?
En nog een vraagje, ik heb wat gehoord over een alternatief voor de Samariakloof; een kleine kloof. Weet iemand hoe deze kloof heet? Of is het gewoon 'DE kleine kloof'? (in de zin van er is maar 1 kleine kloof
Mensen, wat is het nut van een topic als je het niet leest maar alleen een vraag stelt en dan nog herhaalt ook? Zet je instellingen op 256 posts per pagina en met de search vindt je zo je antwoord in eerdere posts:
DamH, --->deze post hierboven gaat over Koutouloufari. <---
en TheGoldenGirl, --->deze post oa gaat over de 'kleine' kloof: de imbroskloof <---
Voor uitstapjes rond Chersonisos: --> lees mijn posts zoals bvb deze <--
UTFS zeggen ze dan Hoe moet dat met jullie op vakantie als je de weg al niet eens in een vakantietopic weet te vinden? Voor straf 8 dagen rondhangen bij je apartement in Breezahnissos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |