Dus zoals ik al zei in de topic-titel: is het wat? als ik Rhodos als "maatstaf" neem? of zal het me dan tegenvallen? Ga trouwens met een jongerenreis mee (en die mensen ken ik dus niet, heb ik dit jaar ook gedaan erg leuk)
Ik zou het doen!
quote:Zeker die Samariakloof is zo ontzettend gaaf, volgens mij toch wel de mooiste wandeling die ik ooit heb gemaakt!
Op zondag 29 december 2002 14:41 schreef snellejelle het volgende:
Ben op beide eilanden geweest en het beviel me uitstekend! We hebben ee groot deel van het eiland verkend met de scooter, met de auto was natuiurlijk makkelijker geweest maar ik had me rijbewijs iets te kort.... vooral de Samariakloof kan ik je aanraden! Heel erg gaaf om te doen, zwaar maar wel de moeite waard!Ik zou het doen!
Er is genoeg te doen
- leuk uitgaan
- mooi binnenland (leuk om jeep te huren)
- gezellige steden
- aardige mensen
- samariakloof
echt een aanrader, heb zelf iets buiten Retymnó gezeten en dat was ideaal, met de taxi naar het centrum kost niets maar toch zit je lekker rustig, Plantanes heette het daar volgens mij
quote:Jah klopt, het zuiden is heel mooi om een dagje heen te gaan. Prachtige stranden en heel rustig. Als je de samariakloof loopt ka je aan het eind al genieten van de zuidelijke zee
Op zondag 29 december 2002 14:43 schreef Dezz het volgende:[..]
Zeker die Samariakloof is zo ontzettend gaaf, volgens mij toch wel de mooiste wandeling die ik ooit heb gemaakt!
Als je niet van massa toerisme houd moet je eens op het zuidelijke deel van het eiland gaan kijken, echt prachtig
Maar het is er meestal veeeelste druk (en het zand was echt stuiter warm
Ik heb hier: Kreta wel het een en ander gelezen, maar ik heb 1 vraagje:
Is de afstand: Heraklion - Chersonissos een beetje goed te doen (hoeveel km bedoel ik)?
quote:Geen idee ik zat zelf in Rythymon
Op zondag 29 december 2002 14:49 schreef Slasher het volgende:
Bedankt allemaal voor de reacties, het lijkt me inderdaad wel wat.Ik heb hier: Kreta wel het een en ander gelezen, maar ik heb 1 vraagje:
Is de afstand: Heraklion - Chersonissos een beetje goed te doen (hoeveel km bedoel ik)?
quote:Ik geloof dat het iets van 30 km is ofzo.... zoiets kan ik me er iig van herinneren.....
Bedankt allemaal voor de reacties, het lijkt me inderdaad wel wat.Ik heb hier: Kreta wel het een en ander gelezen, maar ik heb 1 vraagje:
quote:Ikke daar vlakbij in een plaatsje Platanes of zoiets... iig een doods plaatsje maar leve de brommert
Op zondag 29 december 2002 14:52 schreef VjenneKloetn het volgende:[..]
Geen idee ik zat zelf in Rythymon
Ik heb in het topic Kreta al eens uitgelegd wat mijn favoriete Kreta is!
quote:Aantal kilometer weet ik niet, maar het ligt flink ver van elkaar vandaan.
quote:Daar zaten wij vlak bij met ons apartement!
Op zondag 29 december 2002 14:49 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ben zelf ook nog op Prefeli Beach geweestMaar het is er meestal veeeelste druk (en het zand was echt stuiter warm
quote:Valt toch wel mee? Ben nooit in Hersonissos geweest, maar volgens mij is het maar een kilometer of 30 a 40 van Heraklion vandaan!
Op zondag 29 december 2002 15:04 schreef swopfile het volgende:[..]
Aantal kilometer weet ik niet, maar het ligt flink ver van elkaar vandaan.
quote:Ohja, jij was van die Hapimag, hè?
Op zondag 29 december 2002 15:04 schreef Dezz het volgende:[..]
Daar zaten wij vlak bij met ons apartement!
Nog een beetje gewaterfietst daar, maar viel wel tegen was toch te kort.
Afrader is....hmm..naam vergeten...goed is iets met opgravingen enzo..maja, vrij saai...de steden zijn
quote:Nee op die snelweg mag je zelfs met de brommer! Wel lachen! flink crossen op de snelweg met een brommer die 90 gaat, auto's inhalen enzo
Op zondag 29 december 2002 15:06 schreef Dezz het volgende:
Oh ja en die 'snelweg' daar in het noorden heeft niet veel weg van een Nederlandse snelweg
quote:Knossos misschien........
Op zondag 29 december 2002 15:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Samariakloof
En ook Agia Galini is erg cool.Afrader is....hmm..naam vergeten...goed is iets met opgravingen enzo..maja, vrij saai...de steden zijn
quote:Goed onthouden
Op zondag 29 december 2002 15:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ohja, jij was van die Hapimag, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |