abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181408456
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

After Credits werkt prima als je op tijd naar de aftiteling switcht in de linker bovenhoek.
Ja, en het doorskippen van reclame werkt ook. Netflix zou die shit gewoon anders moeten regelen eigenlijk.

Het zijn minpuntjes die nu nog niet super irritant zijn maar ik zie het liever anders.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181408468
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Whut, after credits werkt toch helemaal niet bij Netflix? Hun eigen systeem gooit er direct trailers in als een serie afgelopen is :')
Op iPad en Apple TV wel?
Be curious, not judgmental
pi_181409130
Karppi veelbelovende eerste aflevering gezien.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 22:55:01 #29
163650 Greys
pi_181410692
Ik kijk Hostages in de Israėlische originele versie (best tof!) en als je iemand niet in een Israėlische serie verwacht is het Martin (Deense Kim Bodnia) uit The Bridge. It's a small world after all :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181411115
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:44 schreef Handleiding het volgende:
Karppi veelbelovende eerste aflevering gezien.
Ben nu bij de vierde aflevering! Zeker een aanrader voor liefhebbers van Scandinavische thrillers. Doet sterk denken aan The Bridge en The Killing. Iets minder sterk, dat misschien wel. Maar vermakelijk en spannend :)
pi_181428369
quote:
Netflix maakt vervolg op 'Death Note'

Bijna een jaar geleden, eind augustus 2017, verscheen op Netflix de film Death Note. De film van regisseur Adam Wingard werd niet heel positief ontvangen, mede doordat de originele personages van de manga allemaal vervangen waren door witte acteurs, maar blijkbaar zijn de kijkcijfers hoog genoeg voor Netflix om een vervolg te bestellen.

The Hollywood Reporter stelt dat Greg Russo, die eerder werkte aan de geplande reboot van de Resident Evil-franchise, aan het werk is gezet door Netflix. Er zijn geen kijkcijfers bekend, maar we hoorden ooit al eens van Chief Content Officer Ted Sarandos dat de film een groot succes was.

Het is niet bekend of regisseur Wingard of een van de castleden terugkeert. Wellicht neemt Netflix te kritiek ter harte en komt het met een vroege reboot, die zich net als het bronmateriaal in Japan afspeelt. Mocht dat zo zijn, is dat een mooie ontwikkeling. Tegelijk zouden bepaalde elementen van de film, waaronder Ryuk die gespeeld werd door Willem Dafoe, wel terug mogen keren.

Bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/61986
pi_181432350
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:44 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Was wel een grappige film om even te kijken.
SOONY
pi_181433588
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After Party, The – 2018 12 1:29 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Kyle Harvey, Harrison Holzer, Teyana Taylor
Een opkomende rapper en zijn beste vriend/manager hebben één nacht om hun schaamte te overwinnen en hun droom om een beroemde hiphopartiest te worden waar te maken.

Ask the StoryBots (seizoen 2) – 2016 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Feelgood, Geschift, Kinderserie | Acteurs: Judy Greer, Erin Fitzgerald, Fred Tatasciore
Vijf nieuwsgierige wezentjes zoeken antwoorden op de belangrijkste vragen van kinderen, zoals waarom het nacht wordt en of we onze tanden moeten poetsen.

Bert Kreischer: Secret Time – 2018 AL 0:57 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Bert Kreischer
Met ontbloot bovenlijf deelt Bert Kreischer in deze stand-upspecial intieme geheimen en verhalen over zijn stoere maar niet altijd verantwoordelijke rol als vader.

Fear Thy Neighbor (seizoen 2) – 2014 12
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Via interviews en nagespeelde scčnes zien we de waargebeurde verhalen van burenruzies die klein beginnen, maar volledig uit de hand lopen.

GHOUL (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 8,5
Audio: Hindi | Genre: Drama, Horror, Thriller | Acteurs: Radhika Apte, Manav Kaul, Ratnabali Bhattacharjee
Een nieuwe militaire gevangene vertoont angstaanjagend gedrag, waardoor de zoektocht naar de waarheid voor een jonge verhoorder verandert in een strijd om te overleven.

Innocents, The (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 7,4
Audio: Engels | Genre: Britse TV, Drama, Intellectueel, Romantisch | Acteurs: Sorcha Groundsell, Percelle Ascott, Guy Pearce
De tieners June en Harry lopen samen weg en worden meegesleept in een gevaarlijke en verwarrende nieuwe wereld wanneer June mysterieuze krachten blijkt te hebben.

Magic Pill, The – 2017 AL 1:29 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Pete Evans, William Davis
Artsen, boeren, chef-koks en anderen geven hun mening over het controversiėle ketogene dieet dat de potentie heeft om veelvoorkomende ziektes uit te bannen.

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales – 2017 12 2:09 uur | IMDb ★ 6,6
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur, Comedy | Acteurs: Johnny Depp, Javier Bardem, Geoffrey Rush
Kapitein Jack Sparrow zit in de problemen als Salazar ontsnapt uit de Duivelsdriehoek en vastbesloten lijkt om iedere piraat op zee te doden.

Power of Grayskull: The Definitive History of He-Man and the Masters of the Universe, The – 2017 6 1:35 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Deze kleurrijke documentaire onderzoekt de herkomst en impact van He-Man, een personage waarvan de macht de speelgoedlijn en kinderserie ver oversteeg.

Transformers Prime (seizoen 1) – 2010 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Peter Cullen, Sumalee Montano, Frank Welker
Optimus Prime, Bumblebee, Arcee, Ratchet en vele anderen zijn terug voor een wilde rit in Megatrons nieuwste poging om de aarde over te nemen.

Transformers: Rescue Bots (seizoen 1) – 2011 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Lacey Chabert, Elan Garfias, Maurice LaMarche
Transformers Rescue Bots volgt de avonturen van vier Transformers en hun menselijke tegenhangers, een familie van hulpdiensten. Hun taak is om de mensheid te beschermen.

Trolls - Door met de beat! (seizoen 3) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Comedy, Kinderserie | Acteurs: Amanda Leighton, Skylar Astin, Kevin Michael Richardson
Wanneer koningin Poppy een nieuwe periode van vrede in Troldorp inluidt met feesten, sport en festiviteiten, probeert Knoest om meer lol te hebben.
Be curious, not judgmental
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:57:56 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181443250
Okay, ik had dus net zo'n trailer tussen twee afleveringen door. Dat is echt nutteloos want het duurt 15 seconden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:01:39 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_181443367
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik had dus net zo'n trailer tussen twee afleveringen door. Dat is echt nutteloos want het duurt 15 seconden.
Lang genoeg om kort iets te laten zien en kort genoeg om niet storend te zijn, lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:02:17 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181443383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Lang genoeg om kort iets te laten zien en kort genoeg om niet storend te zijn, lijkt me.
Ik kan me nu al niet meer herinneren welke serie ze lieten zien.

-update-

Tweede keer geen trailer alleen een overzichtsscherm van de serie.

It's not that bad.

[ Bericht 9% gewijzigd door Notorious_Roy op 25-08-2018 12:37:57 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181443613
Als ze nou eens de originele transformers tekenfilmserie erop gooien, dan zou ik het nog wel kijken uit nostalgie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181446179
GotG 2 staat er in Dolby Atmos op :) Ben benieuwd of dit betekent dat er voortaan meer niet Netflix originals in Atmos op komen te staan, zou mooi zijn!
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:50:32 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181448824
Ik ben even serieloos,geen idee wat ik nu moet kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:04:37 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181449089
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ben even serieloos,geen idee wat ik nu moet kijken.
Supergirl!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181449122
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ben even serieloos,geen idee wat ik nu moet kijken.
doe eens iets anders en start bv Sword Art Online op ofzo :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:29:13 #43
163650 Greys
pi_181449640
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ben even serieloos,geen idee wat ik nu moet kijken.
Had jij La Mante trouwens al gezien? (Frans, crime)
Secret City? (Australisch, spannend, gaat over moord/journalistiek/politiek)
En Trapped (IJslands, crime)?
Retribution (Schotland, crime)
Happy Valley, Seven Seconds, Marcella, The Fall zeker sowieso al gezien denk ik?

En Lucifer? :D :9 :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:36:38 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181449797
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Had jij La Mante trouwens al gezien? (Frans, crime)
Secret City? (Australisch, spannend, gaat over moord/journalistiek/politiek)
En Trapped (IJslands, crime)?
Retribution (Schotland, crime)
Happy Valley, Seven Seconds, Marcella, The Fall zeker sowieso al gezien denk ik?

En Lucifer? :D :9 :@
Dank! ;)
  Moderator zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:01:32 #45
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181452256
:D I don't want to live in this World anymore is echt tof... Was echt verbaasd om David yow (zanger van the Jezus lizard) als slechterik te zien erg goed gecast. Verder een erg grappige en toffe film...

Het gaat over een vrouw in wiens huis is ingebroken, en ze bemerkt dat iedereen een klootzak is en gaat er wat aan doen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:30:13 #46
163650 Greys
pi_181454810
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:36 schreef maily het volgende:

[..]

Dank! ;)
:D

Waar ga je voor? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:31:43 #47
163650 Greys
pi_181454852
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:12 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Ben nu bij de vierde aflevering! Zeker een aanrader voor liefhebbers van Scandinavische thrillers. Doet sterk denken aan The Bridge en The Killing. Iets minder sterk, dat misschien wel. Maar vermakelijk en spannend :)
Ik ga deze dan eens proberen. Dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:33:08 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181454887
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Waar ga je voor? *O*
The Innocents :@ stond al te beginnen toen ik inlogde bij Netflix ... en ik vind het wel de moeite waard. Maar ik hou de rest in de gaten voor een volgende serie ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181456332
Zo ben echt even inspiratieloos. Iemand DE tip op basis van:

- Breaking bad
- I am a killer
- Wild wild country
- Homeland
- Unabomber
- Mindhunter

Heb echt even geen flauwe idee meer.
pi_181456829
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:31 schreef Blue_note het volgende:
Zo ben echt even inspiratieloos. Iemand DE tip op basis van:

- Breaking bad
- I am a killer
- Wild wild country
- Homeland
- Unabomber
- Mindhunter

Heb echt even geen flauwe idee meer.
Better Call Saul!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')