Op welk vlak?quote:
Zal wel een poging wagen, zie vanzelf idd of het wat voor mij isquote:Op zondag 2 september 2018 18:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het is lekker grof en nasty, je moet er van houden.
Precies wat ik dacht. Maara het meeste van het spul gaat er ook alweer na een jaar af, want veel is van Disney.quote:Op zaterdag 1 september 2018 19:02 schreef DKUp het volgende:
Bijna alles heeft al eerder op Netflix gestaan.
Dat is wel waar, zitten erg fijne details in. In een tweetal dagen weggekeken en de hele tijd op puntje van mijn stoel.quote:Op zondag 2 september 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat je niet even moet appen, want dan mis je iets
We zullen je missen.quote:Op zondag 2 september 2018 21:42 schreef misteriks het volgende:
Na 2 jaar Netflix trek ik de stekker er uit. Hun aanbod vind ik al te dramatisch. Ik heb het dan voornamelijk over hun films. Series kijk ik niet zo vaak
Films zijn inderdaad niet al te best op Netflix. Series daarentegen vind ik zeker wel te pruimen. Nu net de eerste aflevering van The Team gezien. Begint veelbelovend.quote:Op zondag 2 september 2018 21:42 schreef misteriks het volgende:
Na 2 jaar Netflix trek ik de stekker er uit. Hun aanbod vind ik al te dramatisch. Ik heb het dan voornamelijk over hun films. Series kijk ik niet zo vaak
Mwah, ik heb genoeg films in mijn watchlist staan, ik zie het ook als een videotheek waar je gemiddeld wat makkelijker een slechte film probeert.quote:Op zondag 2 september 2018 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Films zijn inderdaad niet al te best op Netflix. Series daarentegen vind ik zeker wel te pruimen. Nu net de eerste aflevering van The Team gezien. Begint veelbelovend.
Stap je dan over op Amazon video prime of een andere streamdienst?quote:Op zondag 2 september 2018 21:42 schreef misteriks het volgende:
Film1 heeft sinds kort een eigen streamingdienst, met vrijwel alleen maar films en slechts een paar series. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar misschien is het meer van jouw gading?quote:Op zondag 2 september 2018 21:42 schreef misteriks het volgende:
Jawel hoor, mijn vierjarige is een bangerd en die kon hem redelijk goed hebben. Er zit een monster in die stiekem ook wel lief is en het gaat over ondoden, maar op een grappige manier. De film is wel een tranentrekker, maar daar snappen kinderen nog niet zoveel van.quote:Op zondag 2 september 2018 22:29 schreef vencodark het volgende:
Dus Coco schijnt heel goed te zijn? Even onthouden dan.![]()
Geschikt voor een 5 jarige ook trouwens?
Nou, mijn zoon wordt regelmatig emotioneel bij bepaalde tekenfilm. Lion King of Spirit vindt ie best zielig.quote:Op maandag 3 september 2018 07:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn vierjarige is een bangerd en die kon hem redelijk goed hebben. Er zit een monster in die stiekem ook wel lief is en het gaat over ondoden, maar op een grappige manier. De film is wel een tranentrekker, maar daar snappen kinderen nog niet zoveel van.
Balen.... zeker ook omdat bv Place2Home ook net offline is gegaan vanwege Brein.quote:Op zaterdag 1 september 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)n-je-wel-kijken.html
Als je bij Lion King niet emotioneel wordt heb je ook geen ziel.quote:Op maandag 3 september 2018 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, mijn zoon wordt regelmatig emotioneel bij bepaalde tekenfilm. Lion King of Spirit vindt ie best zielig.
Wil ik inderdaad na The Team kijken. Ik vind Europese series beter en leuker naar te kijken dan naar de Amerikaanse. Niet zo nep allemaal.quote:Op maandag 3 september 2018 10:32 schreef Black-Hole het volgende:
Het is al meerdere malen gezegd hier maar wat is Karppi een goede serie zeg, vanavond de laatste aflevering kijken. Echt een aanrader voor iedereen die van Scandinavische series houdt en komt aardig dicht in de buurt qua niveau van The Bridge.
Daarna verder met het tweede seizoen van Ozark.
Jep, kijk bijna alleen maar Europese series. Niet zo oppervlakkig als de meeste Amerikaanse series en ook vaak veel meer ruimte om de personages uit te diepen qua verhaal.quote:Op maandag 3 september 2018 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Europese series beter en leuker naar te kijken dan naar de Amerikaanse. Niet zo nep allemaal.
Eens. Al vind ik wel dat de hoofdrolspeelster een beetje teveel op Saga moet lijken zo nu en dan. Vanavond ook de laatste kijken.quote:Op maandag 3 september 2018 10:32 schreef Black-Hole het volgende:
Het is al meerdere malen gezegd hier maar wat is Karppi een goede serie zeg, vanavond de laatste aflevering kijken. Echt een aanrader voor iedereen die van Scandinavische series houdt en komt aardig dicht in de buurt qua niveau van The Bridge.
Daarna verder met het tweede seizoen van Ozark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |