Jij denkt dat Ten Hag gezellig is op feestjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet naar kijken inderdaad. Maar dat heeft niks met saai te maken.
Volgens mij zeg ik dat nergens, en nee dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ten Hag gezellig is op feestjes?
Ik word moe van René.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen gaat René weer hard lachen om Ten Hag.
Hij zit volgens mij ook weer tegen een inzinking aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
René zijn grappen werken niet meer.
Jawel man. Ik lach me nog steeds kapot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
René zijn grappen werken niet meer.
Dat dachten we wel vaker de laatste jaren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij ook weer tegen een inzinking aan.
Georgiëquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Toverstafje
Kinkladze is dat rotding nog steeds aan het zoeken
alleen speelden ze zonder publiekquote:
Spijtigquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
alleen speelden ze zonder publiek
Inderdaad, met het spel van PSV nog wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Van Bommel zijn interviews zijn niks mis mee.
Zo te zien wordt dat een boeiend duel nogquote:
Madquote:
Legia v Ajaxgenotquote:
Wat een genot was dat. Je kon de Legia-fans buiten het stadion geluid horen makenquote:
Nederland ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft dit jaar geluk gehad dat ze PAOK niet troffendie zijn best goed volgens mij.
Griekenland zo ook twee clubs in de CL
Mikey Hoorn achterinquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem erachter op het middenveld ook.
Nooit gewisseld (genot)
Poulsen en Enoh op een middenveld tegen Dortmund (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mikey Hoorn achtering
#genotas
Derksen over ajax, nog nooit serieus te nemen geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:41 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen: als je dit groepje bij elkaar houdt dan ga je weer meedoen om het winnen van de Europa Cup
Wtf
Ja nu gaat Ajax morgen gewoon verliezen dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:41 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen: als je dit groepje bij elkaar houdt dan ga je weer meedoen om het winnen van de Europa Cup
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |