jetro.gifquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup PSV gaat volgende week freewheelen.
Wanneer weer crypto ouwe? Lekker die coins op je chest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:53 schreef BansheeBoy het volgende: Vrouwtje komt net gloeiend hete thee brengen. Hoe moet ik dat interpreteren?
²
formaliteitquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
knotsgek, lekker toch
morgen de voetbalshow van ons aller Ajax
Ik begon met een enorme zak dukaten op die lauwe chest van. Nu zijn het een zak pepernoten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wanneer weer crypto ouwe? Lekker die coins op je chest.
Maar hierdoor kan Liverpool naar pot 2quote:
Ajax heeft dit jaar geluk gehad dat ze PAOK niet troffenquote:
Ik ben van de partij. Lekker Ziyech supporten joh.quote:
Geen geld hebben. Wel CL halen. Griekenland goden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft dit jaar geluk gehad dat ze PAOK niet troffendie zijn best goed volgens mij.
Griekenland zo ook twee clubs in de CL
Ajax tegen Liverpool, schitterend affiche.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar hierdoor kan Liverpool naar pot 2
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit PSV wordt makkelijk kampioen zi. Plus CL finalist op zn minst. Van BommelGod.
Ajax thuis 3-0quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tegen Liverpool, schitterend affiche.
En dikke rape.
Ok Klaasquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit PSV wordt makkelijk kampioen zi. Plus CL finalist op zn minst. Van BommelGod.
Een type van Bommel mist Nederland nu wel. Hij was echt wel een character.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
En dan Olympiakos niet eens erbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen geld hebben. Wel CL halen. Griekenland goden.
Laat je nog eens zien in het topic. Ik zoek nog een nieuwe koffiemachine.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begon met een enorme zak dukaten op die lauwe chest van. Nu zijn het een zak pepernoten.²
Gewoon met afstand de beste ploeg in die pot als Benfica er straks uitvliegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dikke rape.
Leukequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Malengod
PSV jeugd maakt weer de winnende
Ach uit die eerste twee potten krijg je toch veel te goede tegenstandersquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gewoon met afstand de beste ploeg in die pot als Benfica er straks uitvliegt
Dan zijn de rapen gaar (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dikke rape.
Eens, maar de speelstijl van Ajax vs Liverpool is extreme error.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach uit die eerste twee potten krijg je toch veel te goede tegenstanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |