twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
Gelijk boze oog geven jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mi gado, zal je zien dat de 2-1 zo valt
Saidi Ntibazonkiza #neverforgetquote:
doe het goed of doe het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor elke verjaardag een caf afhuren gaat ook wat te ver.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:17 schreef Doublepain het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uit .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Saidi Ntibazonkiza #neverforget
Z VAN ZORROquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:17 schreef Zorro het volgende:
Volgende week na de uitschakeling: "Ja we hebben het daar laten liggen, kansen genoeg maar we maken ze niet af"
O, nou bedankt, daar gaat mijn verhaal.
NOU EN!![]()
![]()
Ramon Zomer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uit .
Charles Kazlauskas
Ik had niet verwacht dat je zo fan zou zijnquote:
Cocu ligt er over drie maanden uit in Turkije.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo fan zou zijn![]()
Maar het contrast met Cocu is natuurlijk immens.
Ik hoor Van Bommel de trainer graag praten. Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo fan zou zijn![]()
Maar het contrast met Cocu is natuurlijk immens.
Strak in het hoekje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie goal van een overschatte speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |