Ik zou het naar haar toe anders verwoorden. Anders blijf je eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima meisje om nageslacht mee te maken.
Gaat nu veel meer om cybercrime in eigen land heb ik soms het idee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik langs zap hebben ze meestal gezeik in het Midden-Oosten enzo.
Ik denk ook niet dat ze Nederlands kan inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou het naar haar toe anders verwoorden. Anders blijf je eeuwig maagd.
Dat zul je trouwens sowieso wel blijven als je op haar wacht.
Geen centrumspits voor de winterstopgenot . Tel daarbij dat moeilijke standbeelden-gebrei er bij op en we dansen allemaal weer op een vulkaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien scheelt het een beetje voor Huntelaar wanneer Van de Beek start. Zou me niets verbazen als die zijn spier scheurt
Godskolere. Stel je komt haar tegen en ze wil naaien en ze zegt niet hoe oud ze is dan denk je toch die is 22 ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze 13 of 14 ofzo
Groetjes van de bestuursraad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen centrumspits voor de winterstopgenot . Tel daarbij dat moeilijke standbeelden-gebrei er bij op en we dansen allemaal weer op een vulkaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Het handje ook opgegeten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Net een handje naturel chips gegeten.
Ik drink ook water uit een flesje Chaudfontaine. Het komt dichtbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere. Stel je komt haar tegen en ze wil naaien en ze zegt niet hoe oud ze is dan denk je toch die is 22 ofzo?
wel beetje duurquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik drink ook water uit een flesje Chaudfontaine. Het komt dichtbij.
Google translate jonguh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze Nederlands kan inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |