Heb ook maar 2 seizoenen gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden een serie gezien met zoveel personages waar ik mij kapot aan ergerde.
Carrie is echt een kutwijf ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben begonnen aan DC Legends Of Tomorrow genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ook maar 2 seizoenen gezien.
In bed ontvangt ze alle ballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft zij ooit verdedigende middenvelder gespeeld dan
Inderdaad, die vrouw was te irritant om verder te kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 3 ongeveer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het plot meestal nog wel interessant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, het zal wel Ziyech valse rechtsbuiten worden. Hopen dat de verdediging wel goed staat morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als niemand beweegt ga je dat krijgen . Vd Beek beweegt veel maar die kan niet zo goed voetballen
Scheren jullie ook altijd nat?quote:
"Ja, volgens mij zitten we naar voetbal te kijken"quote:
En Brodie kon zijn bek niet normaal opentrekken als hij iets wilde zeggen, en die dochter van hem kon alleen maar janken. En Saul liep irritant.quote:
John de Mol joh. Veronica is zijn handelshuis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Ja, volgens mij zitten we naar voetbal te kijken"
"Ja, absoluut"
"Sorry, ik moet je afkappen voor de reclame"
Bruin denk ik?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ziet zij eruit zonder make-up?
Die Saul vond ik nog wel sympathiek, Winters was echt een vervelende lul daar ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Brodie kon zijn bek niet normaal opentrekken als hij iets wilde zeggen, en die dochter van hem kon alleen maar janken. En Saul liep irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |