Jij bent echt teringdom he?quote:
Misschien wil Jody Lukoki wel terugkomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu moet er een vleugelspeler bij want ''er is geen diepte''
Goh koop er nog maar 1 die de bal in de voet wil hebben .
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schøne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je er toch niet meer uit . En waarschijnlijk snapt die ook niet dat een bewegende speler veel gevaarlijker is dan iemand die stilstaat.
Homelandquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dr Lee Thomkins uit Gotham
En ze speelt in Deadpool
En in ER geloof ik?
Heerlijk wijffie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Functie toch gvd.
Bedankt Poepz0r.
Oorspronkelijk in Firefly.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dr Lee Thomkins uit Gotham
En ze speelt in Deadpool
En in ER geloof ik?
Heerlijk wijffie
Schone is een godquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schøne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).
Ik wel. Hij staat er meteen. Hij heeft de nodige bravoure en doet het ook goed bij de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:42 schreef Liftdeur het volgende:
Zijn jullie over het algemeen eigenlijk tevreden met die kale knikker op LB?
Heb nog niet veel van PSV gezien, deed het vorig jaar wel lekker.
Haar echte vriend is Jim Gordon uit Gotham. Worden binnenkort paps en mams of zijn het net gewordenquote:
Gotham pik en Deadpoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat ze precies doet.
SjongejongeJij bent echt teringsneu he?
WOW madquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Tja als niemand beweegt ga je dat krijgen . Vd Beek beweegt veel maar die kan niet zo goed voetballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schøne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).
Ja dat ben ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft zij ooit verdedigende middenvelder gespeeld dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |