twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
Inteelt + Belgenmentaliteit . En van het weekend weer Coronel en Doornbossie omkopen voor meer propaganda .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En een paar dagen later gebroederlijk in de ijssalon. #genot
Dat is de unieke Nederlandse cultuur en daar moeten wij trots op zijn met zijn allen (waar is Joezi eigenlijk?)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef KingRoland het volgende:
wat een hoop mensen die met ziektes schelden hier
Die is al een hele tijd spoorloos. Ik vrees dat hij vastzit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de unieke Nederlandse cultuur en daar moeten wij trots op zijn met zijn allen (waar is Joezi eigenlijk?)
Dat gaan we morgen zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:24 schreef TLC het volgende:
Zelfs Oost-Europese clubs zijn de Nederlandse al op bijna alle fronten voorbij
verstandige gozerquote:
Jammer, ik vond dat een vermakelijke user.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is al een hele tijd spoorloos. Ik vrees dat hij vastzit.
dat is nederlands voetbal.....quote:
Meer zit er niet in helaas. Op naar Emmen uit enzquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Overspelen ,overspelen , overspelen
Een rare gozer maar ik kon er altijd wel om lachen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, ik vond dat een vermakelijke user.
Racistquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV heeft tegenwoordig wel een gezonde dosis aantal ngers in het team.
Komen gewoon kwaliteit tekortquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld staat niet goed, Davy.
In bocht 1 eruit en 90% van de kijkers zapt weer weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inteelt + Belgenmentaliteit . En van het weekend weer Coronel en Doornbossie omkopen voor meer propaganda .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Rare gozers genoeg hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een rare gozer maar ik kon er altijd wel om lachen ja.
Balbezit is heilig, al is het in het eigen dool. Nederland is blijven hangen in de jaren '70.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Overspelen ,overspelen , overspelen
Altijd lastig met die gesloten dierentuinquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer zit er niet in helaas. Op naar Emmen uit enz
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In bocht 1 eruit en 90% van de kijkers zapt weer weg.In het F1 topic zou dit een ban betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Misschien kunnen we Busquets hurenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld staat niet goed, Davy.
[..]
In bocht 1 eruit en 90% van de kijkers zapt weer weg.Dan zoek ik het topic altijd even op om van Mani zijn grollen te genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nattekrant regeert met harde hand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
In het F1 topic zou dit een ban betekenen.
Daar vonden ze Strootman ook goed, en die kon er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV-topic vinden ze Hendrix altijd zo goed maar ik zie hem altijd alleen maar zaadpotten spelen.
[..]
In bocht 1 eruit en 90% van de kijkers zapt weer weg.Om vervolgens te beweren dat het F1 fans zijn .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben ze nog Klaasgod in dat topic waardoor je kan genieten van ziedende blindgangers.RED ONS HENNIEGOD
Zo obsessief ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zoek ik het topic altijd even op om van Mani zijn grollen te genieten.
Thuis tegen mindere ploegen is het best een aardige speler. Uit is het vaak helemaal niks. Laat staan in Europa.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV-topic vinden ze Hendrix altijd zo goed maar ik zie hem altijd alleen maar zaadpotten spelen.
Je analyse gaat op voor het gehele Nederlandse voetbal. In principe heeft Oranje in '98 en 2000 voor het laatst mooi voetbal laten zien. Ajax onder Bosz was ook fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rondtikken, rondtikken, bal verliezen, kans tegenstander. Het spel van PSV in een notedop.
Grappig om te zien dat er altijd mensen intrappen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zo obsessief ben ik ook weer niet.
Mocht dit waar zijn dan heb ik echt een kop rooibosthee nodig maatquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
3-0 of 3-1. Het wordt sowieso een pijnlijke nederlaag.
Die voerden dat goed uit . Dit is gewoon misselijkmakend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Balbezit is heilig, al is het in het eigen dool. Nederland is blijven hangen in de jaren '70.
nou dan kan je het wel vergetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax moet het dan maar doen weer...
Zelfs in VBL trappen er nog mensen in zijn baits (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er altijd mensen intrappen.
Wat moet je anders ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rondtikken, rondtikken, bal verliezen, kans tegenstander. Het spel van PSV in een notedop.
Zoet (lol) Hendrix (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dumfries komt ontzettend tekort voor dit niveau
quote:
Waar begin je? Dat gedachtegoed is zelfs tot op de amateurvelden duidelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Balbezit is heilig, al is het in het eigen dool. Nederland is blijven hangen in de jaren '70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Isimat naast De Jong zetten en voorzetten maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Frank zo de oplossing gaat formuleren voor dit U-voetbal (lol)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dumfries PSV komt ontzettend tekort voor dit niveau
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Waar is Dumfries geboren?Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat geen excuus noemen voor de competitiequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax gaat wel Neres zijn diepgang missen.
Nog 150 min te gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker toch op. PSV kan er gewoon geen kut van.
Nee daar kunnen ze zich gewoon niet motiveren na alle intense Europese potjes. Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan dat geen excuus noemen voor de competitie
In de eerste helft kon Ajax makkelijk afstand nemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan dat geen excuus noemen voor de competitie
dat ja, als je dit ziet dan moet ten hag toch straatlengte voorstaan op feyenoord en psv met kerstquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moet hij plotseling dood gaan.
Hij kan de volgende twee wedstrijden sowieso niet meedoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Is er al iets bekent over Neres of mag dat niet meer ivm die nieuwe aidswet?
Het is niet alleen motiveren .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar kunnen ze zich gewoon niet motiveren na alle intense Europese potjes. Ik snap het wel.
Vond het spel toen ook niet slecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de eerste helft kon Ajax makkelijk afstand nemen.
Maar dat doen ze nooit dus het is structureel .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de eerste helft kon Ajax makkelijk afstand nemen.
EtH hoopt volgende week dinsdag weer over hem te kunnen beschikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Emmen moet zonder hem ook wel lukken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan de volgende twee wedstrijden sowieso niet meedoen.
Neuh zaterdag op dat kunstgras die kansen niet afmaken (kwaliteit of missen van scherpte?) en daarna de tijd die tegen je gaat werken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is niet alleen motiveren .
Ok, dank. Ik hoop met hem mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
EtH hoopt volgende week dinsdag weer over hem te kunnen beschikken.
Je zou het wel denken ja, er moet gewoon met drie/vier doelpunten verschil gewonnen worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Emmen moet zonder hem ook wel lukken.
Welke aidswet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben ze niks anders dan Labyad? Vond die Johnson in ieder geval ontzetten matig bij Jong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou het wel denken ja, er moet gewoon met drie/vier doelpunten verschil gewonnen worden.
Iedere week weer het jezelf moeilijk makengenot . Als het kwaliteit is zou het wel vrij sneu zijn met al dat uitgegeven geld .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh zaterdag op dat kunstgras die kansen niet afmaken (kwaliteit of missen van scherpte?) en daarna de tijd die tegen je gaat werken.
lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
Lol klasgenoot van mij heeft dus daadwerkelijk de HC Jackpot Breda van 1,7 miljoen euro gewonnen de tering![]()
![]()
![]()
Pas nou op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou het wel denken ja, er moet gewoon met drie/vier doelpunten verschil gewonnen worden.
Bedankt voor deze vooruitziende blijk hafcfan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit psv gaat er in de EL ook kansloos uit.
Bel hem en doe net alsof jullie al jaren close zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
Lol klasgenoot van mij heeft dus daadwerkelijk de HC Jackpot Breda van 1,7 miljoen euro gewonnen de tering![]()
![]()
![]()
Ten Hag gaat gewoon v/d Beek op het middenveld zetten en Tadic en Ziyech op de flanken (en dan naar binnen trekken en backs eroverheen)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze niks anders dan Labyad? Vond die Johnson in ieder geval ontzetten matig bij Jong.
Zeg 'm dat jij onlogisch van het fok forum kentquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
Ach doelpunten zijn als ketchup hquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere week weer het jezelf moeilijk makengenot . Als het kwaliteit is zou het wel vrij sneu zijn met al dat uitgegeven geld .
Haarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg 'm dat jij onlogisch van het fok forum kent
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag gaat gewoon v/d Beek op het middenveld zetten en Tadic en Ziyech op de flanken (en dan naar binnen trekken en backs eroverheen)
Ben ik wel met je eens. Dat is niet iets van een jaar dat ze een helft nodig hebben om op gang te komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat doen ze nooit dus het is structureel .
Die komen er niet uit sinds de aanstelling van Haggiequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach doelpunten zijn als ketchup h
Sloop die gozer en koop een fijn flesje parfum voor die girl.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HaarHaar man heeft het gewonnen maar die ken ik niet
Pereiro scoort over het algemeen, alleen heeft hij een rare manier van penalty's nemen.quote:
Mwa ik heb een leuke statistiek gezien van het aantal doelpunten in 2018 . Onder Keizer maakten ze er zelfs meer terwijl het kut gingquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Dat is niet iets van een jaar dat ze een helft nodig hebben om op gang te komen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
Die PSV-ers met dat armpje hahaha
Dat zwart met licht grijs ja?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Dp. ik vind het wel mooi wat van Bommel aan heeft.
Is er al een verzameltopic?quote:
Ja, als je gaat solliciteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon je armen langs het lichaam houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leek me erg makkelijk maar daar geven we niets om nu.
Ik zou mijn zaad over zijn colbert spuiten om de kwaliteit te testen van de stofquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zwart met licht grijs ja?
[..]
Is er al een verzameltopic?
haha maak maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker gezien het verloop. Nu niet tegen een domme tegengoal oplopen en loeren op een kans.quote:
Geen mening want man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zet deze maar in de TS.quote:
Logisch, daar zijn vast geen andere methodes voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou mijn zaad over zijn colbert spuiten om de kwaliteit te testen van de stof
Prima ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Maar dat was wel vaak tweede helft, h. Dan moest er een tactische omzet komen voordat het weer ging lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa ik heb een leuke statistiek gezien van het aantal doelpunten in 2018 . Onder Keizer maakten ze er zelfs meer terwijl het kut ging
De trainer van bate ziet er beter uit qua kledij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zal eens opletten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De trainer van bate ziet er beter uit qua kledij.
Die vond het vorige week vreemd waarom Lozano rechts speeldequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zet jij in iedere post @422?
zitten jullie nu over de kleding van de trainers van beide clubs te lullen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou weleens fijn als die het van tevoren voor elkaar had . Maarja nu kan die zich nergens meer achter verschuilen .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar dat was wel vaak tweede helft, h. Dan moest er een tactische omzet komen voordat het weer ging lopen.
Staat al in mijn notities, die blijft hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit plaatje gaat echt niet aanslaan makker. Stop hier maar gewoon mee.
Bespreken jullie de fancy kledij maar tijdens de parade in Amsterdam. Dit is een voetbalwedstrijd man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
voetbal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bespreken jullie de fancy kledij maar tijdens de parade in Amsterdam. Dit is een voetbalwedstrijd man.
DP zit een beetje in een rare fase.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit plaatje gaat echt niet aanslaan makker. Stop hier maar gewoon mee.
quote:[img]https://foksta[img]t[/img]ic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doublepain begon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
zitten jullie nu over de kleding van de trainers van beide clubs te lullen?
Pics? Gemist namelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oh maar ik had het over Keizerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou weleens fijn als die het van tevoren voor elkaar had . Maarja nu kan die zich nergens meer achter verschuilen .
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bespreken jullie de fancy kledij maar tijdens de parade in Amsterdam. Dit is een voetbalwedstrijd man.
Ja die kwam met Zeefuikgod aanzettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh maar ik had het over Keizer
Eerder een groot kutkind die door mag hobbelen onder in de Easternquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat D'Angelo een snitch is
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV gooit opeens de beuk erin en dan kunnen ze wel mee... Te lief begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |