Frank de boer overwinning.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker de bal overspelen , domineren enzo
Onvoorstelbaar inderdaad. Je kreeg 4.5x je inzet voor BATE paar dagen geleden, en zelfs winst/gelijk BATE leverde nog aardig bedrag op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap niet waarom PSV favoriet was bij de bookmakers. 1x stond op 1.70 (lol).
Schalke uit never forget.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Isimat is toch gewoon beter dan 4giver? Die valt Europees vaak door de mand.
Nederlands voetbal in een notendop. En keer op keer zie je dat ze ermee de boot in gaanquote:
Ja, een passat ligt zo zwaar op de maag.quote:
Zegt van Bommel dat ja? Ik zie in van Bommel geen goede trainer. Het is ergens een beetje zo'n figuur waar de wat intelligentere jongens in een team om lachen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je zo lang blijft vasthouden dat je perse ex-speler moet zijn om coach te worden dan mwah.
Wanneer speelt Feyenoord?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik schakel net in
psv staat achter?
en dan Feyenoord uitlachen....
Misschien moet je haar pushen om eens de HP boeken te lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben vooral mad dat mijn vriendin niet mee wil terwijl ik mij wel eens opoffer voor een kut film.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik schakel net in
psv staat achter?
en dan Feyenoord uitlachen....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt van Bommel dat ja? Ik zie in van Bommel geen goede trainer. Het is ergens een beetje zo'n figuur waar de wat intelligentere jongens in een team om lachen.
Dat heb ik al regelmatig geprobeerd maar het mocht niet Bate.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je haar pushen om eens de HP boeken te lezen.
Voor je het weet is ze verslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |