Alleen de spullen, niet het bedrijf. Vandaar de nieuwe entry. Maar waarom nog Force India in de naam?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij is Force India deels overgenomen door Papa Stroll, was dat al ergens genoemd?
En ik hapte!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik garpte.
En ja, alleen de assets.
En herkenbaarheid?
Wie weet.
Zo lang ze maar roze blijven.
Voor de manager: alle punten van Force India qua motor en chassis gaan ook op 0.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
FI officieel een "nwe" naam kennelijk en 0 punten. Verder geen nws (in dit artikel): https://racingnews365.nl/(...)l-punten-in-wk-stand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopie v mijn antwoord in het Nieuwtjestopic: Las ergens dat het verplicht zou zijn dat de naam vd constructeur ook in de teamnaam voorkomt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen de spullen, niet het bedrijf. Vandaar de nieuwe entry. Maar waarom nog Force India in de naam?
Een keer antwoorden is wel genoegquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kopie v mijn antwoord in het Nieuwtjestopic: Las ergens dat het verplicht zou zijn dat de naam vd constructeur ook in de teamnaam voorkomt.
Dan is het dit seizoen nog Force India Racing Point en volgend seizoen Racing Point.
Een keer vragen ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een keer antwoorden is wel genoeg
update incoming in 5.... 4.... 3......quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
Godverdomme net F1 2018 gekocht is het alweer outdated
Hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zeggen er niet bij welk punt, dus met Stroll kan dat punt net zo goed de vangrail zijn
Kan ook nog de score in het kampioenschap worden, 1 racing pointquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zeggen er niet bij welk punt, dus met Stroll kan dat punt net zo goed de vangrail zijn
Ja?quote:
Ik snap ook niet waarom ze die game nooit aan het begin van het seizoen releasen. Ik mis altijd dat je het seizoen niet mee kan rijden, maar eest het halve seizoen moet doorlopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:25 schreef Goudenvis het volgende:
Vlak voor het begin van het seizoen worden de auto's bekend gemaakt. In die korte periode kunnen ze die nooit in een game toevoegen. Daarnaast krijg je in de loop van het seizoen pas een beeld van de rijeigenschappen van de auto's, dus dat kan je daarvoor ook niet implementeren, dat zou gokken worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:46 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze die game nooit aan het begin van het seizoen releasen. Ik mis altijd dat je het seizoen niet mee kan rijden, maar eest het halve seizoen moet doorlopen.
Wel een leuke game in je playseat.
Ten minste de physics zijn wel een stukje beter dan voorheen.
Ah, ik dacht dat je me riepquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Interviewde Gasly en het ging weer alleen over Max.
Oud nieuws (van nu.nl). Dat was voor de zomerstop al het plan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:08 schreef Klummie het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)ade-van-renault.html
Ow, nou ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oud nieuws (van nu.nl). Dat was voor de zomerstop al het plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |