abonnement Unibet Coolblue
pi_181395570
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat valt me dan weer mee
Mij ook. Wat me dan weer tegenvalt is dat Garry Connelly en Mika Salo stewards zijn dit weekend. Met beide heeft Max al meerdere keren in de clinch gelegen.

#penaltyincoming
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181395634
Wellicht handig voor de mensen welke die kant op gaan:

quote:
Pitstop voor Verstappen-fans langs de A2

Files, langzaam rijdend verkeer en lange rijen voor het circuit. Iedereen die wel eens naar Spa is geweest, zal dit beeld maar al te goed herkennen. Naar verwachting reizen tienduizenden Nederlanders dit weekend af naar België en er worden lange files verwacht richting Spa.

BOVAG creëert daarom op vrijdag 24 augustus een pitstop voor alle racefans die op weg zijn naar de Grand Prix. De BOVAG F1 Pitstop wordt ingericht langs de A2 op de laatste parkeerplaats voor de Belgische grens. Vanaf 06:00 uur kunnen de liefhebbers terecht bij verzorgingsplaats Knuvelkes ter hoogte van Eijsden voor een gratis ontbijtje en een onderbreking van hun reis naar het circuit in de Ardennen.

Maar er is meer. Fans kunnen bijvoorbeeld een gratis exemplaar van FORMULE 1-magazine ophalen, een Red Bull-drankje meenemen en zelf racen op Spa in de playseats van de Ziggo eBattle. BOVAG-monteurs kunnen jouw auto nakijken en zowel telefoons als elektrische auto’s kunnen worden opgeladen.

Ter plekke kan je bovendien nog last minute Red Bull Racing-merchandise aanschaffen en je kunt er zelfs een toegangskaartje kopen.
De BOVAG F1 Pitstop opent om 06:00 uur en duurt tot minimaal 14:00 uur.
Gratis ontbijtje *O* :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:41:48 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181396073
tgruener twitterde op donderdag 23-08-2018 om 11:34:23 Liberty tries to get all teams to agree to a new Force India rescue plan. The deal would erase all WCC points from the first 12 races. And it would likely cause a driver rotation at Monza: Stroll -> Force India, Kubica -> Williams, Ocon -> McLaren.AMuS: https://t.co/lg71A7m93q reageer retweet
pi_181396122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:41 schreef Tarado het volgende:
tgruener twitterde op donderdag 23-08-2018 om 11:34:23 Liberty tries to get all teams to agree to a new Force India rescue plan. The deal would erase all WCC points from the first 12 races. And it would likely cause a driver rotation at Monza: Stroll -> Force India, Kubica -> Williams, Ocon -> McLaren.AMuS: https://t.co/lg71A7m93q reageer retweet
En wie gaat er vroegtijdig weg bij McLaren dan?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:46:48 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181396197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

En wie gaat er vroegtijdig weg bij McLaren dan?
Stoffel, tenminste dat staat in dit stuk
pi_181396235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Stoffel, tenminste dat staat in dit stuk
Auw.
pi_181396330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:41 schreef Tarado het volgende:
tgruener twitterde op donderdag 23-08-2018 om 11:34:23 Liberty tries to get all teams to agree to a new Force India rescue plan. The deal would erase all WCC points from the first 12 races. And it would likely cause a driver rotation at Monza: Stroll -> Force India, Kubica -> Williams, Ocon -> McLaren.AMuS: https://t.co/lg71A7m93q reageer retweet
Motorsport Week heeft het er zelfs over dat Ocon naar Renault gaat en Sainz naar McLaren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181396800
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:53 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Motorsport Week heeft het er zelfs over dat Ocon naar Renault gaat en Sainz naar McLaren.
En waar moet Ocon volgend jaar naartoe? Nu sainz corfirmed bij McLaren en Ricciardo bij Renault
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_181396811
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:13 schreef F1gamer het volgende:

[..]

En waar moet Ocon volgend jaar naartoe? Nu sainz corfirmed bij McLaren en Ricciardo bij Renault
McLaren of Williams
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:16:56 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181396879
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

McLaren of Williams
daarom lijkt Renault nu me geen optie voor hem
pi_181396950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

daarom lijkt Renault nu me geen optie voor hem
Ik denk het ook niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181397305
quote:
Nederlands is moeilijk :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181397518
Gastly klinkt echt gewoon Vlaams :D Cool dat dat gewoon doorwerkt vanuit het Frans.
pi_181397561
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Nederlands is moeilijk :')
Dat is het ook ;)

Maar ik vind Daniel het nog best goed doen voor een Australiër :D Wel hilarisch filmpje trouwens :)
Don't let my username fool you...
pi_181397588
Die Ocon zit toch wel in de hoek waar de klappen vallen zeg. Zonde, want hij hoort wel thuis in de F1 en zou eigenlijk gewoon inmiddels ook wel een beter stoeltje verdienen wat mij betreft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:55:40 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181397722
quote:
15s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef vosss het volgende:
Die Ocon zit toch wel in de hoek waar de klappen vallen zeg. Zonde, want hij hoort wel thuis in de F1 en zou eigenlijk gewoon inmiddels ook wel een beter stoeltje verdienen wat mij betreft.
Denk dat het wel meevalt, die stalt Mercedes gewoon bij Williams.

Nu dat Stroll weg gaat hebben ze daar helemaal geen geld meer. Dus dat wordt gewoon een Mercedes B-team of ze nu willen of niet. Claire is er op tegen, maargoed als je geen geld hebt dan zul je wel moeten. De knaken van alleen Sirotkin gaan ook niet genoeg zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181397753
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Denk dat het wel meevalt, die stalt Mercedes gewoon bij Williams.

Nu dat Stroll weg gaat hebben ze daar helemaal geen geld meer. Dus dat wordt gewoon een Mercedes B-team of ze nu willen of niet. Claire is er op tegen, maargoed als je geen geld hebt dan zul je wel moeten. De knaken van alleen Sirotkin gaan ook niet genoeg zijn
Ik had het over een beter stoeltje. Het Williams stoeltje is zo ongeveer het slechtste stoeltje wat het geeft :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181397761
Ocon zal Ricciardo wel vervloeken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:58:20 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181397779
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik had het over een beter stoeltje. Het Williams stoeltje is zo ongeveer het slechtste stoeltje wat het geeft :+
Placeholder tot Hammie er klaar mee is of Bottas onderpresteert, dan zit hij snel genoeg in de silberpfeil
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181397787
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik had het over een beter stoeltje. Het Williams stoeltje is zo ongeveer het slechtste stoeltje wat het geeft :+
Over een paar jaar zit hij in de Mercedes.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181397819
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Placeholder tot Hammie er klaar mee is of Bottas onderpresteert, dan zit hij snel genoeg in de silberpfeil
Behalve als zich in de tussentijd een nieuwe belofte voordoet. Het kan snel gaan in de F1. Kijk naar Sainz. Dat was 4 jaar geleden ook een flink talent. Althans velen vonden dat en dat hij niet onder deed voor Max. En die zit in de McLaren de komende 2 jaar. How low can you go. Ik zie het vooralsnog somber in voor Ocon.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181398028
quote:
15s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef vosss het volgende:
Die Ocon zit toch wel in de hoek waar de klappen vallen zeg. Zonde, want hij hoort wel thuis in de F1 en zou eigenlijk gewoon inmiddels ook wel een beter stoeltje verdienen wat mij betreft.
Ze hadden bij Mercedes bottas niet moeten verlengen en Ocon moeten nemen. Maar ja, Hamilton wil een coureur naast die zichzelf opoffert zodat Hamilton kampioen kan worden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_181398075
Net zoals Ferrari kiest Mercedes liever voor een coureur die zich al bewezen heeft dan voor een jonkie.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_181398090
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:08 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ze hadden bij Mercedes bottas niet moeten verlengen en Ocon moeten nemen. Maar ja, Hamilton wil een coureur naast die zichzelf opoffert zodat Hamilton kampioen kan worden
Nouja hoe kort Bottas op Hamilton zit geeft ook wel te denken over Lewis. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')