quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iets wat meebeweegt, breekt minder snel. Dus dat het ding meeveert onder het gewicht van een F1 wagen die voorbij vliegt, lijkt me een zeer goed iets.
Hogere toerentallen zie ik wel gebeuren met het nieuwe motorreglement. Dan gaat het ook wel iets beter klinken dan nu, hoor. Denk ik. Hoop ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak mij ook geen illusies hoor. Die klote halo komen we niet meer vanaf. Net zo min als dat we ooit nog terug gaan naar de V8 of V10's van weleer.
Het reglement dat is uitgesteld bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hogere toerentallen zie ik wel gebeuren met het nieuwe motorreglement. Dan gaat het ook wel iets beter klinken dan nu, hoor. Denk ik. Hoop ik
Bewegen en meegeven is soms beter dan stijfheid en afbreken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was een vertekend beeld. Dat wiel klapt op de zijkant tegen de halo een niet recht van voor. Ik denk dattie vlak voor de helm langs was gegaan als geen halo, maar dat zal een simulatie moeten uitwijzen aan de hand van telemetrie en dergelijke. Dat is data waar wij niet over beschikken en waarvan ik me afvraag of de FIA het wel gaat onderzoeken of de auto zeker op zn helm terecht was gekomen. Denk dat ze alleen onderzoeken of de halo stevig genoeg is of steviger moet zijn. Volgens mij bewoog dat ding toch ook best wel een beetje.
Coureur zit met zijn hoofd toch verder naar achter dan waar de beschadigingen op de HALO zitten?quote:
Maar het wiel draaide naar achter, raakte de halo en brak af en stuiterde weer naar voren. Zonder halo raakte het wiel de auto een stuk verder naar achteren. Of ook Leclerc geraakt was, geen idee. Coureurs zitten ook best diep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Coureur zit met zijn hoofd toch verder naar achter dan waar de beschadigingen op de HALO zitten?
Dus zoals ik het zie, zou de helm niet geraakt zijn.
Dat wiel raakt vol de halo en ketst er weer vanaf zoals hier te zien is: F1 / [live] Formula 1 2018 Grand Prix van België #124quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Coureur zit met zijn hoofd toch verder naar achter dan waar de beschadigingen op de HALO zitten?
Dus zoals ik het zie, zou de helm niet geraakt zijn.
Haha! Ik bedoelde niet dat ik eigenwijs of koppig ben, ik bedoelde meer dat ik verwacht had dat het heel snel verdoemd zou worden. Begin van het seizoen hoorde je er niemand over klagen en nu krijg het de credits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, stel je voor, iemand met een andere mening!
Ik ben nooit tegen geweest. Vind het prima dat de sport met veiligheidsmogelijkheden evolueert. Dat hele macho 'dan moet je maar niet gaan racen als je niet dood wilt' snap ik nooit zo. Het blijft natuurlijk nog steeds gevaarlijk, maar ik vind het prima dat binnen de sport er dingen worden veranderd die er voor zorgen dat men op zo'n snelheid zo veilig mogelijk kan blijven rijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Haha! Ik bedoelde niet dat ik eigenwijs of koppig ben, ik bedoelde meer dat ik verwacht had dat het heel snel verdoemd zou worden. Begin van het seizoen hoorde je er niemand over klagen en nu krijg het de credits.
mooi vind ik het niet maar er zijn wel meer dingen die ik niet mooi vind aan de huidige auto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben nooit tegen geweest. Vind het prima dat de sport met veiligheidsmogelijkheden evolueert. Dat hele macho 'dan moet je maar niet gaan racen als je niet dood wilt' snap ik nooit zo. Het blijft natuurlijk nog steeds gevaarlijk, maar ik vind het prima dat binnen de sport er dingen worden veranderd die er voor zorgen dat men op zo'n snelheid zo veilig mogelijk kan blijven rijden.
De helikopterbeelden vertellen het hele verhaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat wiel raakt vol de halo en ketst er weer vanaf zoals hier te zien is: F1 / [live] Formula 1 2018 Grand Prix van België #124
Of het wiel Leclerc geraakt zou hebben weet ik niet, maar het zal zonder halo erg close geweest zijn.
Had Alonso een camera onder z’n wagen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helikopterbeelden vertellen het hele verhaal
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had Alonso een camera onder z’n wagen dan?
Je kunt wel zo blind blijven doen maar dat zegt dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je kan wel zo zuur blijven doen, maar de Torro Rosso heeft het nooit goed gedaan op power circuits. Ze stonden nu wel voor zowel Renault als McLaren. Dus er gaat wel iets goed.
Dit ja. Ocon zat ook zo ver aan de binnenkant dat hij wel gewoon veel eerder moest remmen anders zou hij nooit de bocht halen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grote kans dat het dan voor minimaal twee van hen in tranen was geëindigd.
Nee in de formule 1 zegt snelheid en positie niks. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt wel zo blind blijven doen maar dat zegt dus helemaal niets.
Het zal er toch ooit van komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het reglement dat is uitgesteld bedoel je?
Dit is wel een hele vette plaat hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:11 schreef koningkerel het volgende:
[ afbeelding ]
Vijf teams aan het vechten om positie
Aantal overwinningen in het seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zat me ineens totaal hypothetisch af te vragen... Wat gebeurt er eigenlijk als na de laatste race er twee coureurs exact evenveel punten verzameld zouden hebben op de nr1 positie? Is daar een regeltje voor?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 07:49 schreef ShaoliN het volgende:
Je kan wel zo zuur blijven doen, maar de Torro Rosso heeft het nooit goed gedaan op power circuits. Ze stonden nu wel voor zowel Renault als McLaren. Dus er gaat wel iets goed.
10 jaar terug in de regen..quote:
1ste plaatsen, 2de plaatsen, 3de plaatsen, etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 20:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aantal overwinningen in het seizoen.
Daarna weet ik het niet meer. Dacht dat rondes op kop ook nog meewerkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |