Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:24 schreef Harvest89 het volgende:
Toen ik 22 was en nog in Arnhem woonde heb ik een paar dates gehad met een 42 jarige vrouw in Doetinchem.
Hele spannende en leuke ervaring. Ik zou het iedereen kunnen aanraden.
Heb haar leren kennen via een datingsite, en zij begon met mij te chatten. Dus ik heb wel geluk gehad denk ik. Normaal moet je natuurlijk meestal als man de eerste stap nemen en met unieke openingszinnen komen.
Tegenwoordig denk ik dat je het het beste via Tinder of Badoo moet proberen. Of in een kroeg waar ook veel oudere single dames komen.
Jammer dat ze daar zo boos om werd. Ik had het je graag gegund.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echt ).
We hebben een keer afgesproken (ze woonde op 2 uur rijden afstand) in een stad halverwege, maar ze werd boos toen ik opperde om ook een hotelkamer te boeken . Dus dat is helaas nooit doorgegaan.
Heb er nog steeds spijt van
Ja baalde er ook echt van. Maar volgens haar maakte ik er "iets goedkoops en plats van".quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar zo boos om werd. Ik had het je graag gegund.
30 is oud?quote:
Hardop gelachen.quote:
bij 30 weten ze net een beetje wat ze willen vanaf die leeftijd worden vrouwen pas een beetje leuk in bed johquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:48 schreef texas_p het volgende:
[..]
30 is niet oud, maar wel ouder dan ik en dat zoek ik.
Misschien is het beter om het woord oud te vergeten en milf te gebruikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Ik ben ook bijna 30 maar voel me totaal niet oud.
Maar daar denken die snotneuzen van 16-20 wel anders over.
Waarom werd ze boos dan? Ze gaf toch alle signalen af dat ze wou neuken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Inderdaad, een zogenaamd alimentatie-café.
Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echt).
We hebben een keer afgesproken (ze woonde op 2 uur rijden afstand) in een stad halverwege, maar ze werd boos toen ik opperde om ook een hotelkamer te boeken. Dus dat is helaas nooit doorgegaan.
Tienermilfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef texas_p het volgende:
[..]
Misschien is het beter om het woord oud te vergeten en milf te gebruiken
Milfs zijn ook 30+ imoquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef texas_p het volgende:
[..]
Misschien is het beter om het woord oud te vergeten en milf te gebruiken
Vond ik ook, maar door te opperen dat we "een hotelkamer konden regelen voor een paar uur" maakte ik er iets "goedkoops en plats" van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom werd ze boos dan? Ze gaf toch alle signalen af dat ze wou neuken?
Ze wou ‘meer’ dan alleen platte sex. Dat gelul van dat soort vrouwen zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar door te opperen dat we "een hotelkamer konden regelen voor een paar uur" maakte ik er iets "goedkoops en plats" van.
Ik ben ook nooit een held geweest in het begrijpen van vrouwen.
Dit. Gezeik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze wou ‘meer’ dan alleen platte sex. Dat gelul van dat soort vrouwen zeg
'Hé stuk, drink snel je koffie op dan kunnen we neuken' klinkt inderdaad niet romantisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar door te opperen dat we "een hotelkamer konden regelen voor een paar uur" maakte ik er iets "goedkoops en plats" van.
waarom nou weer romantisch ? sex moet geil zijn!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:24 schreef nanuk het volgende:
[..]
'Hé stuk, drink snel je koffie op dan kunnen we neuken' klinkt inderdaad niet romantisch.
Nou de precieze bewoordingen weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:24 schreef nanuk het volgende:
[..]
'Hé stuk, drink snel je koffie op dan kunnen we neuken' klinkt inderdaad niet romantisch.
Heel smoothquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nou de precieze bewoordingen weet ik niet meer.
Maar het was in de trant van:
Volgende week gezellig dagje Nijmegen, gaan we eerst lekker wat drinken, rondje door de stad.
Hotelkamer erbij voor een paar uurtjes![]()
Daar we iedere avond elkaar sexberichtjes stuurde leek me dit niet zo'n gek idee. Vind het ook nog steeds niet superverkeerd ofzo, maar romantisch is anders idd.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Heel smooth
Ik werd thuis uitgenodigd door een dame van 38 toen ik 23 was. Mooie tijd beleefd
Als hij echt jong is zal het niet zo'n storm lopen. Die vrouwen willen deels ook nog wel een man met volwassen (gespierd) lichaam, iets harde uitstraling en doorpakkende lichaamstaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:42 schreef Ticootje het volgende:
Ga werken als gigolo. Verdien je ook nog wat aan die desparate wijven.
dat is nou het verschil tussen een vrouw van 42 en een jochie van 18. de dame wil gewoon romanties versiert worden, ook als ze geil is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
En een vrouw van 42 kan begrijpen dat een jochie van 18 dat niet snapt en niet weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
dat is nou het verschil tussen een vrouw van 42 en een jochie van 18. de dame wil gewoon romanties versiert worden, ook als ze geil is.
en zo heeft robijntje in zijn leven al bijna 400 vrouwen geneukt.
Ah, ze gaat met je naar bed omdat ze begrip voor je heeft. Het was eigenlijk op therapeutische basis.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
En een vrouw van 42 kan begrijpen dat een jochie van 18 dat niet snapt en niet weet hoe het werkt.
Word. Wel eens een flirt gehad met een collega (die overigens 5 jaar jonger was). Waren al heeeel lang op werk aan t flirten via chat, met seksuele insinuaties. Een keer langs geweest, avond geėindigd met een erg heerlijke zoen. Ik dacht: nu gaat het échte flirten beginnen, en gaan we snel es afspreken voor een seksdate. Was duidelijk dat er verder geen intenties waren qua relatie. Maar toen nokte hij ineens met chatten, en hield boot af. Grappig, alle keren dat een date zo ging eindigde het ook zo; en alle keren dat er seks was op de eerste date rolde er iets langdurigs uit 😂quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit. Gezeik.
Maar mannen kunnen dat ook heel goed hoor. :’) gewoon een keertje neuken lijkt een stuk lastiger te fixen dan het lijkt.
30? Da's piepjong..quote:
Ga op ski-vakantie. Genoeg vrouwen (al dan niet met een relatie), die van hun vent afwillen en gewillig zijn is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:52 schreef texas_p het volgende:
Mij lijkt het namelijk erg geil/spannend om een keer seks te hebben met een oudere vrouw. Het probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik met iemand in contact kan komen. Ik heb al verschillende dating sites geprobeerd, maar die zijn vaak nep. Hebben jullie misschien een idee hoe ik met iemand in contact kom?
Je voelt je nu ineens jong?quote:
Ze was boos omdat ze seks in een steegje wilde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echt).
We hebben een keer afgesproken (ze woonde op 2 uur rijden afstand) in een stad halverwege, maar ze werd boos toen ik opperde om ook een hotelkamer te boeken. Dus dat is helaas nooit doorgegaan.
Zeggen wij hier ook, maar niet op een fiets zonder zadel en met 2 lekke banden.quote:Op zondag 2 september 2018 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in West Vlaanderen hebben wij een mooi gezegde:
Tis up ne oede velo daj moe leern riedn
Vertaling: Het is op een oude fiets dat je moet leren rijden. (Op een oude dame moet je leren neuken)
Maar wss heeft TS al ervaring zat en is bovenstaand niet van belang.
Pfff, rijpe vrouwenquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze was boos omdat ze seks in een steegje wilde.
Hotelkamers
40+ oud dusquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef verbijstering het volgende:
Met oud zou ik toch wel 40+ bedoelen, al blijft het relatief tenopzichte van je leeftijd. ALs je 50 bent is ook dat jong. Maar als je 30 als oud bestempelt ben je gewoon te jong voor seks
[..]
Je voelt je nu ineens jong?
Ik merk toch wel dat de drive een stuk lager is dan dertig of veertig jaar geleden. Van een paar keer per week toen naar een keer per paar weken nu (fappen).Tijdelijk kan dat behoorlijk opleven maar dat zakt dan ook weer in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:06 schreef y3kbugsy het volgende:
ik ben zelf wat ouder (niet stok oud) maar ik denk dat een jongere iemand (vrouw of een man) meer uithoudings vermogen heeft; daar naast mist wellicht hij/zij de ervaring; ik weet eigenlijk niet wat ik liever heeft.
Wij vrouwen hebben te maken met de overgang and alle hormoon schommelingen ik denk (en hoop) dat nog een 25 tal jaren zal duren voor mij. Ik kan zeker genieten van sex zoals met een man als met een vrouw. Ik heb sex gehad met iemand die wat jonger (man en een vrouw) is; en denk ik dat je meer geduld moet hebben. Wanneer ik besluit om sex met iemand te hebben is of ik "in mood" ben; net zoals iedereen kan ik afknappen of geur and dat soort dingen; het is geen exacte wetenschap.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:32 schreef nanuk het volgende:
[..]
Ik merk toch wel dat de drive een stuk lager is dan dertig of veertig jaar geleden. Van een paar keer per week toen naar een keer per paar weken nu (fappen).Tijdelijk kan dat behoorlijk opleven maar dat zakt dan ook weer in.
Nou dat klopt wel aardig, jarenlang getrouwd geweest met een 3 jaar jongere meid, gescheiden en nu een 3 jaar oudere vriendin. Ik ben er erg tevreden over hoor, veel leuker als voorheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:56 schreef Joene het volgende:
[..]
bij 30 weten ze net een beetje wat ze willen vanaf die leeftijd worden vrouwen pas een beetje leuk in bed joh
Wat een pech heb je gehad in je leven zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:01 schreef KP88 het volgende:
Ik was 10 dat ik bij een meisje 14 begon te voelen.
18 jaar dat ik de masseuse van 29 uit et allin resort aan de haak moest slaan.
23 dat ik 3 jaar een relatie begon met een vrouw die 19 jaar ouder is dan me.
En en nu alweer 4 jaar met een vrouw die 18 jaar ouder is.
Zou niet anders meer wille.
Oh?? Leg eens uitquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:06 schreef Hedera het volgende:
[..]
Wat een pech heb je gehad in je leven zeg.
Ik denk niet dat dat aan de leeftijd ligt, maar aan de persoon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:56 schreef cunial het volgende:
[..]
Nou dat klopt wel aardig, jarenlang getrouwd geweest met een 3 jaar jongere meid, gescheiden en nu een 3 jaar oudere vriendin. Ik ben er erg tevreden over hoor, veel leuker als voorheen.
tja dat vindt jij...quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:06 schreef Hedera het volgende:
[..]
Wat een pech heb je gehad in je leven zeg.
Hoe heb je dat gevraagd? Weet je dan niet dat je een vrouw subtiel moet aanpakken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Niet elke vrouw hoor. "Wil je neuken" volstaat in sommige gevallen ook gewoon.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:22 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gevraagd? Weet je dan niet dat je een vrouw subtiel moet aanpakken?
Lieve schat, je had de toevoeging "voor een paar uur" ook weg moeten laten... 🤦♀️quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 15 november 2018 09:15 schreef Mama1974 het volgende:
[..]
Lieve schat, je had de toevoeging "voor een paar uur" ook weg moeten laten... 🤦♀️
Neem dat maar aan van een een vrouw van 44 die alleen maar jongere mannen date...
quote:Op zondag 25 november 2018 10:10 schreef ledzeppelin het volgende:
Mensen nog tips om oudere vrouwen te ontmoeten omgeving amsterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |