Zonder kaas zittenquote:
Hu zo ern blok kaas gaat hier wel binnen 2 weken opquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Een heel blok kaas krijg ik niet op voor het bederft. Maar kaasblokjes koop ik ook eigenlijk nooit (behalve voor PTA Nieuwjaarsrondje) Ik laat wel eens een paar plakjes voor me snijden. En ik gebruik ook veel geraspte kaas. Je hebt nu bij de AH zo een soort verpakking met 3 los verpakte pakjes, ideaal!
Oh en kaas.
Altijd scheve gezichten als Ria weer eens de grote stukken voor iedereens neus wegkaapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo'n kaasblok zelf snijden is pas kut en zwaar irritant want als autist wil ik dat het helemaal recht gaat. Maar dat gaat dus altijd schots en scheef.
Voorgesneden kipfiletblokjes daarentegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
Net als voorgesneden kipfilterblokjes
Nee die zijn veel duurder. En kip snijden is makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Voorgesneden kipfiletblokjes daarentegen
Filterblokjes van een varken zijn lekkerder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
Net als voorgesneden kipfilterblokjes
ik bedoel filetblokjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Filterblokjes van een varken zijn lekkerder.
Niet veel duurder, wel veel meer arbeidsintensief.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee die zijn veel duurder. En kip snijden is makkelijk.
Subklacht: van die mensen die helemaal die witte en rode en zwarte stukjes uit hun kipfilet gaan snijden :L';() en niet helemaal gewoon alles in 1 x snijden
Gewoon je groente snijden en dan ff snel de kipfilet op dezelfde plank. Kost geen moeitequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Niet veel duurder, wel veel meer arbeidsintensief.
Gewoon gesneden groente kopen en gelijk in de pan flikkeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Gewoon je groente snijden en dan ff snel de kipfilet op dezelfde plank. Kost geen moeite
Ja maar het is dus goedkoper om zelf je groente en kip te snijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon gesneden groente kopen en gelijk in de pan flikkeren.
Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja maar het is dus goedkoper om zelf je groente en kip te snijden.
Hoezo niet?quote:
Je kunt ook geld verdienen in plaats van al je eten snijden.quote:
Denken dat dat alleen daar gebeurdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:37 schreef Gripper het volgende:
Al die kaasblokjes en rasp zijn eigenlijk de B-keus van de kaasmaker. Als een hele kaas in een kaasmakerij op de grond valt en barst, of als ie net een keer te laat wordt omgekeerd, schoongemaakt en met dat oranje korstje ingesmeerd dan gaat het schimmelen.
Een stel Polen in witte jassen snijdt dan de vieze stukjes eraf, en de resterende kaas gaat in de rapselaar, of blokjessnijder.
Denk daar nog maar eens aan als je weer kaas in blokjes koopt
Je bent wel een ontzettende klapmongool als je niet eens kip of groente kan snijden zonder jezelf te verwondenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vingertoppen zijn een stuk duurder.
Nee. denk er totaal niet aan en koop zorgeloos mijn kaasblokjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:37 schreef Gripper het volgende:
Lekker vermalen koeienogen en botten jummiequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:43 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nee. denk er totaal niet aan en koop zorgeloos mijn kaasblokjes.
Net zoals mensen niet moeten huilen over 'al het restvlees en rotzooi' dat in kroketten/frikandellen wordt gegooid.
Sommige mensen zijn druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:44 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens getuigt het wel van extreme luiheid als je niet zelf wat eten wil snijden.
Hoelang doe je over een beetje groente en vlees snijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn druk met andere dingen.
Te lang.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoelang doe je over een beetje groente en vlees snijden
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:49 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[ afbeelding ]
KAAS SCHAVEN![]()
![]()
![]()
Vijf minuten werk manquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn druk met andere dingen.
Niet eensquote:
Mwah, met kip, uien, champignons en paprika snijden ben ik toch wel vijf minuten bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Tenzij je zo'n autist bent die alles in gelijke stukken wilt hebben. Gewoon je groente op een snijplank leggen en met een scherp mes hakken, dan schuif je de groente eraf en toe je hetzelfde met de kip. Nog geen minuut werk
Gelukkig maar, want als ik de trotse rood, wit, blauw in het blokje prik ben ik een rassist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 02:49 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan verkoopt diezelfde supermarkt weer geen bijpassende vlaggetjes
Zo is dat inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:37 schreef Gripper het volgende:
Al die kaasblokjes en rasp zijn eigenlijk de B-keus van de kaasmaker. Als een hele kaas in een kaasmakerij op de grond valt en barst, of als ie net een keer te laat wordt omgekeerd, schoongemaakt en met dat oranje korstje ingesmeerd dan gaat het schimmelen.
Een stel Polen in witte jassen snijdt dan de vieze stukjes eraf, en de resterende kaas gaat in de rapselaar, of blokjessnijder.
bij de mcdonald werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:04 schreef einzeinz het volgende:
Ik werk bij MC Donalds, als wij burgers bakken druppelt het zweet soms van ons voorhoofd en dus vaak ook op de burgers (is gewoon niet te vermijden). Wel grappig als je 5 min. later dikke Rita aan haar burgertje ziet smekkelen.
Denken dat de voedingssector proper is
Aangerand?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:10 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kaasblokjes snijden
Ben er gerant, mang.
Denken dat je alleen kaas in de supermarkt kunt kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? Uit de mediamarkt?
Ik heb inderdaad hele dagen de tijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:13 schreef viezerik_ het volgende:
[..]
Tijd teveel hebben en daarom je eten op allemaal verschillende plekken kopen![]()
!!
ik zou niet eten waar andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:13 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Denken dat je alleen kaas in de supermarkt kunt kopen__!
kaaswinkel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:17 schreef wollah het volgende:
[..]
ik zou niet eten waar andersja oké de markt maar alsof dat wel goede kwaliteit is
Kaas winkel, kaas en noten winkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:17 schreef wollah het volgende:
[..]
ik zou niet eten waar andersja oké de markt maar alsof dat wel goede kwaliteit is
ik koop zelf altijd Old Amsterdam. Heerlijk vindt ik diequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:19 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kaas winkel, kaas en noten winkelen dan eet je dat pauperkaas uit de supermarkt niet meer.
Beter had je de basisschool afgemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:19 schreef wollah het volgende:
[..]
ik koop zelf altijd Old Amsterdam. Heerlijk vindt ik die
Heb ik ook, 548 op de Cito. Als jij straks na de zomer in groep 8 zit mag je me altijd om advies vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Beter had je de basisschool afgemaakt.
Wollah is gek op kaas. En op t's.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:19 schreef wollah het volgende:
[..]
ik koop zelf altijd Old Amsterdam. Heerlijk vindt ik die
Blokjes colaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:38 schreef Kaizen_ het volgende:
Kaasblokjes
Voorgesneden diepvriesgroenten
Voorgesneden brood
Blokjes Cola
Hele kipfilet knippen met een schaar i.p.v. snijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |