Zonder kaas zittenquote:
Hu zo ern blok kaas gaat hier wel binnen 2 weken opquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Een heel blok kaas krijg ik niet op voor het bederft. Maar kaasblokjes koop ik ook eigenlijk nooit (behalve voor PTA Nieuwjaarsrondje) Ik laat wel eens een paar plakjes voor me snijden. En ik gebruik ook veel geraspte kaas. Je hebt nu bij de AH zo een soort verpakking met 3 los verpakte pakjes, ideaal!
Oh en kaas.
Altijd scheve gezichten als Ria weer eens de grote stukken voor iedereens neus wegkaapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo'n kaasblok zelf snijden is pas kut en zwaar irritant want als autist wil ik dat het helemaal recht gaat. Maar dat gaat dus altijd schots en scheef.
Voorgesneden kipfiletblokjes daarentegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
Net als voorgesneden kipfilterblokjes
Nee die zijn veel duurder. En kip snijden is makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Voorgesneden kipfiletblokjes daarentegen
Filterblokjes van een varken zijn lekkerder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:24 schreef SuperNeger het volgende:
Net als voorgesneden kipfilterblokjes
ik bedoel filetblokjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Filterblokjes van een varken zijn lekkerder.
Niet veel duurder, wel veel meer arbeidsintensief.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee die zijn veel duurder. En kip snijden is makkelijk.
Subklacht: van die mensen die helemaal die witte en rode en zwarte stukjes uit hun kipfilet gaan snijden :L';() en niet helemaal gewoon alles in 1 x snijden
Gewoon je groente snijden en dan ff snel de kipfilet op dezelfde plank. Kost geen moeitequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Niet veel duurder, wel veel meer arbeidsintensief.
Gewoon gesneden groente kopen en gelijk in de pan flikkeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Gewoon je groente snijden en dan ff snel de kipfilet op dezelfde plank. Kost geen moeite
Ja maar het is dus goedkoper om zelf je groente en kip te snijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon gesneden groente kopen en gelijk in de pan flikkeren.
Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja maar het is dus goedkoper om zelf je groente en kip te snijden.
Hoezo niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |