Ja, hallo, het is ook heel erg klote. Je bent vreemd gegaan voor een langere periode, je mist het gevoel bij je vriend maar je wil wel bij hem blijven. Wtf.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
je beschrijft het wel heel erg klote.
De vlam is weg. Die ik wel bij een ander heb momenteel.
Die hobbelt zo weer naar een ander en dan na een paar jaar flikt ze het weer.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:57 schreef Spanky78 het volgende:
De relatie is allang over. Ze moet het zich alleen nog beseffen. Waarschijnlijk gewoon lekker comfortabel.
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:57 schreef Spanky78 het volgende:
De relatie is allang over. Ze moet het zich alleen nog beseffen. Waarschijnlijk gewoon lekker comfortabel.
Gewoon een kind nemen, groei je weer lekker naar elkaar toe.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:57 schreef Spanky78 het volgende:
De vreemdgaande TS gaat straks inloggen en zich vastklampen aan deze slappe post, daarbij alle keiharde en terechte posts van alle andere users weer negerend. En zo flierefluitend verder in haar eigen schijnwereld, waarin ze haar vriend meeneemt. Arme, onwetende gast, samenlevend met een leugenachtig secreet zonder enige zelfreflectie.quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:01 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Het is normaal dat de spanning er af gaat na een paar jaar.
En reken maar dat je nog wel een paar keer verliefd gaat worden op een andere man.
Je moet zelf leren hoe hiermee om te gaan. Met de aantrekkingskracht. De seksualiteit.
Je hebt het nu 1 keer meegemaakt.
Het zegt niet zoveel over hoeveel je van je vriend houdt. Ik geloof je direct als je zegt hem niet kwijt te willen.
Maar het is ook een levensles: hoe wil je hier mee omgaan? Wat vind je zelf moreel gedrag?
Dat is belangrijk. Om wie jij bent. Jouw visie op jezelf en op relaties. Je kent je zwakheden nu.
Dus je wil geen 5 jaar weggooien, waarvan je er 2 droomt over een relatie met een ander. Liever wil je nog 50 jaar aanmodderen in een spel waarin je eigenlijk te kort komt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 jaar weggooien.
Goh lijkt wel op mijn ex... mooi uiterlijk maar verrot innerlijk...quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die hobbelt zo weer naar een ander en dan na een paar jaar flikt ze het weer.
En jij denkt zelf dat de situatie anders is als je gaat voor je collega? Na een paar maanden samenwonen gaat die spanning ook weg en het hevig verliefde gevoel. Ga je dan door naar een andere collega? En daarna hetzelfde verhaal weer?quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
alleen roepen dat de TS niet okay is geeft ook geen oplossing, vind het juist een heel sterke post en ook een stukje van de puzzel waar de ts ook mee aan de slag moet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 00:38 schreef Szura het volgende:
[..]
De vreemdgaande TS gaat straks inloggen en zich vastklampen aan deze slappe post, daarbij alle keiharde en terechte posts van alle andere users weer negerend. En zo flierefluitend verder in haar eigen schijnwereld, waarin ze haar vriend meeneemt. Arme, onwetende gast, samenlevend met een leugenachtig secreet zonder enige zelfreflectie.
Je hebt gelijk. Hoe moet ik omgaan met seksuele aantrekkingskracht als het om een ander gaat? Ik ken mijn zwakheden, maar ik weet niet hoe ik ermee kan dealen nu. Ik kan niet eerlijk zeggen dat ik die ander kan loslaten. Ik kan niet op een papiertje meegeven dat ik niet weer de fout in ga. Dat vind ik vooral zo klote. Dat ik mezelf totaal niet in de hand heb.quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:01 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Het is normaal dat de spanning er af gaat na een paar jaar.
En reken maar dat je nog wel een paar keer verliefd gaat worden op een andere man.
Je moet zelf leren hoe hiermee om te gaan. Met de aantrekkingskracht. De seksualiteit.
Je hebt het nu 1 keer meegemaakt.
Het zegt niet zoveel over hoeveel je van je vriend houdt. Ik geloof je direct als je zegt hem niet kwijt te willen.
Maar het is ook een levensles: hoe wil je hier mee omgaan? Wat vind je zelf moreel gedrag?
Dat is belangrijk. Om wie jij bent. Jouw visie op jezelf en op relaties. Je kent je zwakheden nu.
Wat moet de huisarts eraan doen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:47 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hoe moet ik omgaan met seksuele aantrekkingskracht als het om een ander gaat? Ik ken mijn zwakheden, maar ik weet niet hoe ik ermee kan dealen nu. Ik kan niet eerlijk zeggen dat ik die ander kan loslaten. Ik kan niet op een papiertje meegeven dat ik niet weer de fout in ga. Dat vind ik vooral zo klote. Dat ik mezelf totaal niet in de hand heb.
Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik zal mijn verhaal aan hem doen, ik zit er echt doorheen. Word wakker als een zombie vanwege het piekeren de hele tijd.
Het klinkt zo naar. Ik vind het fijn om in een relatie te zijn met mijn vriend. We hebben een huis samen, praten over de toekomst.. Ik houd echt van hem. Wat jij zegt klopt ook: hoe kan je de komende 50 jaar gaan liegen tegen je partner over wat er heeft plaatsgevonden? Maar toch gebeurt het vaak. Ik ben echt niet de enige. Er zijn veel mensen die vreemdgaan en dat verzwijgen tot de dood. En alsnog gelukkig zijn. Daarom wil ik het liever zelf oplossen, zelf leven met hetgeen ik heb gedaan en samen gelukkig verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 06:33 schreef XL het volgende:
[..]
Dus je wil geen 5 jaar weggooien, waarvan je er 2 droomt over een relatie met een ander. Liever wil je nog 50 jaar aanmodderen in een spel waarin je eigenlijk te kort komt.
Dat het verliefde overgaat is prima, maar zo‘n zakelijke verstandhouding (vol leugens) die jij met je partner hebt hoeft het ook niet te worden.
Maar vertellen dat je vreemd bent gegaan is heel moeilijk. Ik vind iedereen hier ook wel erg hard voor ts, ja ze is vreemdgegaan maar dat soort dingen gebeuren niet om niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:50 schreef HyrulePrincess het volgende:
Ik hoor alleen maar ik ik ik ik in dit verhaal. Jij belsluit dat je met jouw relatie verder wilt, maar laat je man die keuze ook eens maken. Vertel hem wat je gedaan hebt ipv hem voorliegen en respectloos behandelen. Dan kan hij ook zijn eigen keuze maken over wat hij wilt doen in zijn leven.
ik zei al ik zit er echt heel erg doorheen, ik kan niet meer normaal functioneren. Klinkt echt heel belachelijk en aanstellerig maar het is zo. Ik ben nu ziek. Knoop in mijn maag, ik ben kotsmisselijk van de hele situatie en heb hulp nodig.quote:
Maar die kan dat gevoel niet wegnemen. Het enige wat gaat helpen is om het gewoon eerlijk op te biechten aan je vriend. Niet gemakkelijk maar het geeft wel opluchting. Zeker gezien het feit dat het niet gewoon een keer was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
ik zei al ik zit er echt heel erg doorheen, ik kan niet meer normaal functioneren. Klinkt echt heel belachelijk en aanstellerig maar het is zo. Ik ben nu ziek. Knoop in mijn maag, ik ben kotsmisselijk van de hele situatie en heb hulp nodig.
Jezus christusquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.
Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.
Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
door verwijzen naar een psycholoog, zo hoort dat.quote:
En wat schiet TS daar mee op?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus christusecht geen woorden voor hoe je je zelf in een slachtofferrol gooit en je vriend van niks weet en wellicht helemaal niet met jou verder wil als die de waarheid kent.
Echt een vies en lelijk persoon ben je
De enige manier om er nog wat van te kunnen maken is alles opbiechten en kijken of die dan nog wel wat met je wil. Veel betere basis.
Maar goed al 2 jaar vreemd gaan... ziek ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |