abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181336142
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

je beschrijft het wel heel erg klote.

De vlam is weg. Die ik wel bij een ander heb momenteel.
Ja, hallo, het is ook heel erg klote. Je bent vreemd gegaan voor een langere periode, je mist het gevoel bij je vriend maar je wil wel bij hem blijven. Wtf. :')

Natuurlijk mis je het gevoel, je vindt een ander leuk plus je draagt een heel groot geheim bij je. En kennelijk vond je hem daarvoor ook al minder leuk want je bent lang vreemdgegaan. Of was dat anders?
pi_181336220
De relatie is allang over. Ze moet het zich alleen nog beseffen. Waarschijnlijk gewoon lekker comfortabel.
Whatever...
pi_181336266
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:57 schreef Spanky78 het volgende:
De relatie is allang over. Ze moet het zich alleen nog beseffen. Waarschijnlijk gewoon lekker comfortabel.
Die hobbelt zo weer naar een ander en dan na een paar jaar flikt ze het weer.
pi_181336280
quote:
Precies.
pi_181336308
quote:
Gewoon een kind nemen, groei je weer lekker naar elkaar toe.

Hou je die collega ook lekker bij je weg want die hoeft je niet meer als je met kind bent.
pi_181336315
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Het is normaal dat de spanning er af gaat na een paar jaar.
En reken maar dat je nog wel een paar keer verliefd gaat worden op een andere man.

Je moet zelf leren hoe hiermee om te gaan. Met de aantrekkingskracht. De seksualiteit.
Je hebt het nu 1 keer meegemaakt.

Het zegt niet zoveel over hoeveel je van je vriend houdt. Ik geloof je direct als je zegt hem niet kwijt te willen.
Maar het is ook een levensles: hoe wil je hier mee omgaan? Wat vind je zelf moreel gedrag?
Dat is belangrijk. Om wie jij bent. Jouw visie op jezelf en op relaties. Je kent je zwakheden nu.
pi_181338534
Natuurlijk ga je je vriend niks vertellen. Duh.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:38:57 #108
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181338764
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:01 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Het is normaal dat de spanning er af gaat na een paar jaar.
En reken maar dat je nog wel een paar keer verliefd gaat worden op een andere man.

Je moet zelf leren hoe hiermee om te gaan. Met de aantrekkingskracht. De seksualiteit.

Het zegt niet zoveel over hoeveel je van je vriend houdt. Ik geloof je direct als je zegt hem niet kwijt te willen.
Maar het is ook een levensles: hoe wil je hier mee omgaan? Wat vind je zelf moreel gedrag?
Dat is belangrijk. Om wie jij bent. Jouw visie op jezelf en op relaties. Je kent je zwakheden nu.
De vreemdgaande TS gaat straks inloggen en zich vastklampen aan deze slappe post, daarbij alle keiharde en terechte posts van alle andere users weer negerend. En zo flierefluitend verder in haar eigen schijnwereld, waarin ze haar vriend meeneemt. Arme, onwetende gast, samenlevend met een leugenachtig secreet zonder enige zelfreflectie.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:33:03 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181340327
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik ga geen 5 jaar weggooien.
Dus je wil geen 5 jaar weggooien, waarvan je er 2 droomt over een relatie met een ander. Liever wil je nog 50 jaar aanmodderen in een spel waarin je eigenlijk te kort komt.

Dat het verliefde overgaat is prima, maar zo‘n zakelijke verstandhouding (vol leugens) die jij met je partner hebt hoeft het ook niet te worden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181340351
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die hobbelt zo weer naar een ander en dan na een paar jaar flikt ze het weer.
Goh lijkt wel op mijn ex... mooi uiterlijk maar verrot innerlijk...

Snap best dat je verliefd kan worden op een ander maar wees in vredesnaam eerlijk.
pi_181340357
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
En jij denkt zelf dat de situatie anders is als je gaat voor je collega? Na een paar maanden samenwonen gaat die spanning ook weg en het hevig verliefde gevoel. Ga je dan door naar een andere collega? En daarna hetzelfde verhaal weer?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:44:28 #112
545 dop
:copyright: dop
pi_181340985
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 00:38 schreef Szura het volgende:

[..]

De vreemdgaande TS gaat straks inloggen en zich vastklampen aan deze slappe post, daarbij alle keiharde en terechte posts van alle andere users weer negerend. En zo flierefluitend verder in haar eigen schijnwereld, waarin ze haar vriend meeneemt. Arme, onwetende gast, samenlevend met een leugenachtig secreet zonder enige zelfreflectie.
alleen roepen dat de TS niet okay is geeft ook geen oplossing, vind het juist een heel sterke post en ook een stukje van de puzzel waar de ts ook mee aan de slag moet.
(Der halve ook onterecht dat er mensen zijn die roepen dat ts niet naar de psycholoog moet).
Partner van de ts is nu alleen maar de goud eerlijke lieve jonge en zij de bitch, maar zo werkt het niet in de praktijk.

Dat de TS er een potje van heeft gemaakt en dat haar partner eerlijkheid verdient is wel duidelijk.
Maar hoe het zo is gelopen en wat de ts nodig heeft is de vraag.
Het antwoord is niet zondermeer dat de relatie van de ts top was en alles haar schuld is.
(9 van de 10 keer is er een onderliggend probleem wat niet aan het licht komt)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181341724
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:01 schreef Black_Baron het volgende:

Je hebt gelijk. Hoe moet ik omgaan met seksuele aantrekkingskracht als het om een ander gaat? Ik ken mijn zwakheden, maar ik weet niet hoe ik ermee kan dealen nu. Ik kan niet eerlijk zeggen dat ik die ander kan loslaten. Ik kan niet op een papiertje meegeven dat ik niet weer de fout in ga. Dat vind ik vooral zo klote. Dat ik mezelf totaal niet in de hand heb.

Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik zal mijn verhaal aan hem doen, ik zit er echt doorheen. Word wakker als een zombie vanwege het piekeren de hele tijd.
pi_181341751
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:47 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Hoe moet ik omgaan met seksuele aantrekkingskracht als het om een ander gaat? Ik ken mijn zwakheden, maar ik weet niet hoe ik ermee kan dealen nu. Ik kan niet eerlijk zeggen dat ik die ander kan loslaten. Ik kan niet op een papiertje meegeven dat ik niet weer de fout in ga. Dat vind ik vooral zo klote. Dat ik mezelf totaal niet in de hand heb.

Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik zal mijn verhaal aan hem doen, ik zit er echt doorheen. Word wakker als een zombie vanwege het piekeren de hele tijd.
Wat moet de huisarts eraan doen dan?
pi_181341760
Ik hoor alleen maar ik ik ik ik in dit verhaal. Jij belsluit dat je met jouw relatie verder wilt, maar laat je man die keuze ook eens maken. Vertel hem wat je gedaan hebt ipv hem voorliegen en respectloos behandelen. Dan kan hij ook zijn eigen keuze maken over wat hij wilt doen in zijn leven.
pi_181341798
Bij die nieuwe lover gaat dat verliefde gevoel ook weer weg hoor. Lekker naïef.
pi_181341799
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 06:33 schreef XL het volgende:

[..]

Dus je wil geen 5 jaar weggooien, waarvan je er 2 droomt over een relatie met een ander. Liever wil je nog 50 jaar aanmodderen in een spel waarin je eigenlijk te kort komt.

Dat het verliefde overgaat is prima, maar zo‘n zakelijke verstandhouding (vol leugens) die jij met je partner hebt hoeft het ook niet te worden.
Het klinkt zo naar. Ik vind het fijn om in een relatie te zijn met mijn vriend. We hebben een huis samen, praten over de toekomst.. Ik houd echt van hem. Wat jij zegt klopt ook: hoe kan je de komende 50 jaar gaan liegen tegen je partner over wat er heeft plaatsgevonden? Maar toch gebeurt het vaak. Ik ben echt niet de enige. Er zijn veel mensen die vreemdgaan en dat verzwijgen tot de dood. En alsnog gelukkig zijn. Daarom wil ik het liever zelf oplossen, zelf leven met hetgeen ik heb gedaan en samen gelukkig verder.

Maar ik ben 25. Moet ik dat wel willen? Ik wil hem niet kwijt maar die ander zit ook in mijn hoofd. Als hij nu zegt laten we wat drinken dan krijg ik weer die kriebel van waarom ook niet. Misschien is het dan beter om eerlijk te zijn, maar dan is de kans vrij groot dat ik mijn vriend kwijt ben.
pi_181341801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:50 schreef HyrulePrincess het volgende:
Ik hoor alleen maar ik ik ik ik in dit verhaal. Jij belsluit dat je met jouw relatie verder wilt, maar laat je man die keuze ook eens maken. Vertel hem wat je gedaan hebt ipv hem voorliegen en respectloos behandelen. Dan kan hij ook zijn eigen keuze maken over wat hij wilt doen in zijn leven.
Maar vertellen dat je vreemd bent gegaan is heel moeilijk. Ik vind iedereen hier ook wel erg hard voor ts, ja ze is vreemdgegaan maar dat soort dingen gebeuren niet om niks.
pi_181341818
Je kunt een open relatie voorstellen.

Ja. Het is heel moeilijk om die aantrekkingskracht te weerstaan.
pi_181341829
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:49 schreef T-D het volgende:

[..]

ik zei al ik zit er echt heel erg doorheen, ik kan niet meer normaal functioneren. Klinkt echt heel belachelijk en aanstellerig maar het is zo. Ik ben nu ziek. Knoop in mijn maag, ik ben kotsmisselijk van de hele situatie en heb hulp nodig.
pi_181341862
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

ik zei al ik zit er echt heel erg doorheen, ik kan niet meer normaal functioneren. Klinkt echt heel belachelijk en aanstellerig maar het is zo. Ik ben nu ziek. Knoop in mijn maag, ik ben kotsmisselijk van de hele situatie en heb hulp nodig.
Maar die kan dat gevoel niet wegnemen. Het enige wat gaat helpen is om het gewoon eerlijk op te biechten aan je vriend. Niet gemakkelijk maar het geeft wel opluchting. Zeker gezien het feit dat het niet gewoon een keer was.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:00:21 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181341870
Ipv met de huisarts te praten en zijn tijd te verdoen zou ik eerst eens met je vriend gaan praten en alles opbiechten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:04:30 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181341926
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.

Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.

Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
Jezus christus :') echt geen woorden voor hoe je je zelf in een slachtofferrol gooit en je vriend van niks weet en wellicht helemaal niet met jou verder wil als die de waarheid kent.

Echt een vies en lelijk persoon ben je :r

De enige manier om er nog wat van te kunnen maken is alles opbiechten en kijken of die dan nog wel wat met je wil. Veel betere basis.

Maar goed al 2 jaar vreemd gaan... ziek ziek.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:04:43 #124
545 dop
:copyright: dop
pi_181341928
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:49 schreef T-D het volgende:

[..]

door verwijzen naar een psycholoog, zo hoort dat.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181342000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jezus christus :') echt geen woorden voor hoe je je zelf in een slachtofferrol gooit en je vriend van niks weet en wellicht helemaal niet met jou verder wil als die de waarheid kent.

Echt een vies en lelijk persoon ben je :r

De enige manier om er nog wat van te kunnen maken is alles opbiechten en kijken of die dan nog wel wat met je wil. Veel betere basis.

Maar goed al 2 jaar vreemd gaan... ziek ziek.
En wat schiet TS daar mee op?
Vergeet nou even die vriend. Dit topic gaat over haar. Zij moet tenslotte met zichzelf leren leven. En dat gaat nu niet zo goed.

Goed dat je naar de HA gaat TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')