abonnement Unibet Coolblue
pi_181449596
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:24 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dan komen ze nog twee kwart te kort, om echt ingrijpende wijzigingen bewerk te stelligen.
Allicht dat centrum-rechts de partij wilt helpen (Moderaterna,Kristdemokraterna)
pi_181449842
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:26 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Allicht dat centrum-rechts de partij wilt helpen (Moderaterna,Kristdemokraterna)
Waarom zouden die het risico lopen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181449873
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:38 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Waarom zouden die het risico lopen?
Dan vraag ik me af waarom de CDA en VVD met de PVV wilde werken...
Misschien dat de andere partijen (voornamelijk rechts) een andere kijk hebben gekregen op de migranten kwestie...
pi_181450085
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:39 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waarom de CDA en VVD met de PVV wilde werken...
CDA wilde niet langer met de PvdA samenwerken. Links was te klein om zelf een blok te vormen.
D66 was ook nog niet zo groot. Kortom een lastige uitslag en het CDA en de VVD wilden wel graag regeren.

Verder heeft de PVV natuurlijk ook geen facistische achtergrond.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181450126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:47 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

CDA wilde niet langer met de PvdA samenwerken. Links was te klein om zelf een blok te vormen.
D66 was ook nog niet zo groot. Kortom een lastige uitspraak en het CDA en de VVD wilden wel graag regeren.

Verder heeft de PVV natuurlijk ook geen facistische achtergrond.
Ik weet niet hoe het in Zweden zit... Daar heb je wel eens minderheidsregering
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:02:25 #31
286575 Roces18
Chef de party
pi_181450495
Ach Zweden is groot genoeg om ergens te wonen dat je buren 100 kilometer verderop zitten. Wat dat betreft heb je dus nergens last van. Lekker in je eigen wereldje. Heerlijk
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_181451037
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:24 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dan komen ze nog twee kwart te kort, om echt ingrijpende wijzigingen bewerk te stelligen.
Dat wat je nu ziet in de Zweedse peilingen is door het huidige linkse kabinet zwaar gemanipuleerd. Hun mannetjes en vrouwtjes achter de gordijnen houden nauwgezet de informatie in de gaten en gaan er mee aan het werk. Je weet wel...normen en waarden veranderen, relativeren in de zin van dat was toen een beetje het geval, nu niet meer. Dat is opstook nepnieuws van de vijand en zo meer.

De -nieuwe- harde kern van rechts zit vooral binnen de kleine woongemeenschappen. Die gaan politiek een giga draai maken. De grote steden herbergen vooral de linkse ambtenaren, dus broodbelangen veilig stellen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181451066
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:21 schreef cempexo het volgende:
De harde kern van rechts zit vooral binnen de kleine woongemeenschappen. Die gaan politiek een giga draai maken. De grote steden herbergen vooral de linkse ambtenaren, dus broodbelangen veilig stellen.
En hoe liggen de verhoudingen rurale/urbane bewoning?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181451305
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

En hoe liggen de verhoudingen rurale/urbane bewoning?
De intelligente/goed opgeleide en werkende Zweed verlaten het land.

More Swedes than ever are moving abroad.
https://www.thelocal.se/2(...)er-are-moving-abroad

Er is een dominante beweging aan de gang van de grote stad naar de kleine stad en naar het dorp. Belangrijkste reden is de veiligheid van leven en ook een betere opleidingskwaliteit in de kleine gemeenten. Maar ook en misschien wel vooral de verborgen politieke agenda van de Zweedse leraar in die grote steden.

Asielzoekers wonen in de grote stad, want daar zijn grote -hun- woonwijken. Zweedse winkeliers zijn niet meer aanwezig in die wijken. Inmiddels wel leeggeroofd, die winkels.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181451385
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:30 schreef cempexo het volgende:
Er is een dominante beweging aan de gang
Dat valt zeker niet te ontkennen. Vraag is echter of die groot genoeg is, voor een electoraal succes over 3 weken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181451601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:32 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat valt zeker niet te ontkennen. Vraag is echter of die groot genoeg is, voor een electoraal succes over 3 weken.
De asielzoeker in de grote stad stemt niet. Zweden kent geen asielzoekerscentrum, die wonen/verblijven in de grote steden. Ik schat in dat Malmø 40% asielzoekers kent.
http://www.schoolvoorjour(...)140-000-nieuwkomers/

Jeugdbendes in Zweden: steeds machtiger, steeds brutaler.
https://www.trouw.nl/same(...)s-brutaler~aa67d36c/

Dit draai je niet meer terug en dat weer de stemmende Zweed ook !
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181451713
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:39 schreef cempexo het volgende:
De asielzoeker in de grote stad stemt niet. Zweden kent geen asielzoekerscentrum, die wonen/verblijven in de grote steden. Ik schat in dat Malmø 40% asielzoekers kent.
Dan is er nog circa 60% overige bevolking in Malmo. Een nog kleiner percentage daarvan is stemgerechtigd. Wie zegt dat die allemaal ineens op de SD gaan stemmen. Ik bedoel die lui hebben jarenlang met de oogkleppen opgelopen. Ik geloof best dat er mensen wakker aan het worden zijn. Maar er zullen er ook genoeg zijn die verder hun oogkleppen ophouden. En ik denk zelfd dat die laatste groep beter vertegenwoordigd is.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181453475
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:43 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dan is er nog circa 60% overige bevolking in Malmo. Een nog kleiner percentage daarvan is stemgerechtigd. Wie zegt dat die allemaal ineens op de SD gaan stemmen. Ik bedoel die lui hebben jarenlang met de oogkleppen opgelopen. Ik geloof best dat er mensen wakker aan het worden zijn. Maar er zullen er ook genoeg zijn die verder hun oogkleppen ophouden. En ik denk zelfd dat die laatste groep beter vertegenwoordigd is.
Wat ik reeds schreef, die doelgroep is de ambtenaar, zijn baantje is in gevaar. Meer telt niet. Meer.

Ik verwacht bij een overwinning van links dat er een meer van hetzelfde gaat gebeuren. De goede Zweed verdwijnt. En komt ook niet meer terug.

Ik woon nu 9 jaar in Denemarken. Teruggaan naar Nederland is volstrekt uitgesloten. Ik pas niet meer in dat land. Iets met menselijke beschaving en in vrijheid kunnen leven . Kom net terug uit de bossen met mijn altijd loslopende Duitse Herder. Die bossen beginnen achter mijn huis van 40x30 mtr. BG + etage. Om maar eens één voorbeeld te noemen.

Zo werkt dat anno 2018 en de komende jaren en jaren. De goede gaan weg en ....(vul maar in ).
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181453673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:44 schreef cempexo het volgende:
De goede gaan weg en ....(vul maar in ).
We krijgen uitheemse enclaves in Europa. Vraag is, hoe snel ze zich verspreiden. Het probleem met de reproductie van inheemse Europeanen heeft hier een behoorlijke invloed op.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181453883
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:50 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

We krijgen uitheemse enclaves in Europa. Vraag is, hoe snel ze zich verspreiden. Het probleem met de reproductie van inheemse Europeanen heeft hier een behoorlijke invloed op.
Het mondiale en lokale probleem is nog steeds dat integratie niet bestaat. Zie de werken van Maslow.

Hier in Denemarken., Noorwegen, Finland snappen ze dat wel. In Nederland, Zweden, België etc etc niet. De rationele cijfers wijzen dat uit !

De politiek drijft -nog steeds- op drijfzand. Politici zijn domme mensen. Maar dan ook echt dom daar ze geconditioneerd elkaars gedachtegoed (dat is geen intelligentie) overnemen. Een zo hoort het programma proclameren. Want dat is goed voor hun baantje.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181454075
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:00 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het mondiale en lokale probleem is nog steeds dat integratie niet bestaat.
Dat is zeker ook een probleem. Echter sterft de inheemse bevolking uit zonder afdoende reproductie. Dat lijkt mij een nog groter probleem. Zonder een integrale bestrijding van het liberale gedachtegoed is West-Europa gedoemd om te mislukken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181454310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat is zeker ook een probleem. Echter sterft de inheemse bevolking uit zonder afdoende reproductie. Dat lijkt mij een nog groter probleem. Zonder een integrale bestrijding van het liberale gedachtegoed is West-Europa gedoemd om te mislukken.
Ik houd mij bezig met onder andere de Nederlander die niet meer in Nederland wil wonen, dat zijn zakenmensen en privé mensen. Die willen dus weg. Op dit moment heb ik 4 bijeenkomsten gepland in het najaar en volgend voorjaar, totaal 2000 mensen. Ik ga in op de vraag: Wat betekent het om in Noord Europa (deels N.Duitsland) te gaan wonen en werken. Die 4 groepen worden er in 2019 meer.

Maar wat in 2018 nu nieuw is, is dat de jonge goed/hoogopgeleide Nederlandse emigrant zich meldt. Reden is simpel...er is geen woonruimte meer voor hen. Die groep heb ik eind september al. Reeds 350 inschrijvingen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181454586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:15 schreef cempexo het volgende:
Maar wat in 2018 nu nieuw is, is dat de jonge goed/hoogopgeleide Nederlandse emigrant zich meldt. Reden is simpel...er is geen woonruimte meer voor hen.
Opzich is die woonruimte er natuurlijk wel. De regering kiest er echter voor die aan andere bevolkingsgroepen beschikbaar te stellen. Bevolkingsgroepen die niet hebben geleerd zelfstandig na te denken.
quote:
Die groep heb ik eind september al. Reeds 350 inschrijvingen.
Valt dan mee, dat jonge mensen zich nog voor fysieke bijeenkomsten aanmelden. Vraag is wel: ga je in Noord Europa niet tegen dezelfde problemen aanlopen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181454815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Opzich is die woonruimte er natuurlijk wel. De regering kiest er echter voor die aan andere bevolkingsgroepen beschikbaar te stellen. Bevolkingsgroepen die niet hebben geleerd zelfstandig na te denken.

[..]

Valt dan mee, dat jonge mensen zich nog voor fysieke bijeenkomsten aanmelden. Vraag is wel: ga je in Noord Europa niet tegen dezelfde problemen aanlopen?
Jonge mensen hebben dromen maar hebben soms ook wel even een duwtje nodig.

Ondanks dat de politiek en een beetje de overheid met de gemeentes hebben afgesproken om geen voorrang meer te geven aan asielzoekers bij huisvesting, en dus niet de Nederlander/Hollanders mee laten delen, doet niet één gemeente dat, op drie gemeentes na dan.

Dit is puur persoonlijke politiek bedrijven, 80-90% van de ambtenaren zijn links. Die huisvestingstruc hoe ze dat doen is inmiddels ook bekend.

Die jonge mensen hebben dat door en snappen hun positie. Triest en amoreel.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 25-08-2018 20:56:22 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181454939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:30 schreef cempexo het volgende:
Dit is puur persoonlijke politiek bedrijven, 80-90% van de ambtenaren zijn links.
Dat lijkt mij in Scandinavie eveneens, in Denemarken misschien dan net wat minder. Vraag me dan echt af, wat Scandinavie dan zo aantrekkelijk maakt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181455075
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:34 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij in Scandinavie eveneens, in Denemarken misschien dan net wat minder. Vraag me dan echt af, wat Scandinavie dan zo aantrekkelijk maakt.
Daar geef ik cijfers over:

Werkloosheid Denemarken is structureel 50% lager dan in Nederland,alsmede ook in Noorwegen, Zweden, Duitsland. Kaartje DK klikken:
https://www.dst.dk/da/Sta(...)loeshed/bruttoledige

Netto besteedbaar inkomen Noord Europa is structureel hoger dan in Nederland:
https://i.redditmedia.com(...)2af802e8268e76e612ab
op kaartje klikken.

Ruimte en ruimte...en menselijke beschaving.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181456230
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:41 schreef cempexo het volgende:

[..]

Daar geef ik cijfers over:

Werkloosheid Denemarken is structureel 50% lager dan in Nederland,alsmede ook in Noorwegen, Zweden, Duitsland. Kaartje DK klikken:
https://www.dst.dk/da/Sta(...)loeshed/bruttoledige
Mij dunkt dat je daar als Nederlandse migrant een afstand tot de arbeidsmarkt hebt, in ieder geval totdat je bent ingeburgerd. Dus daar moet je, mijns insziens, wel een correctie voor incalculeren.
quote:
Netto besteedbaar inkomen Noord Europa is structureel hoger dan in Nederland:
https://i.redditmedia.com(...)2af802e8268e76e612ab
op kaartje klikken.

Ruimte en ruimte...en menselijke beschaving.
En toch verlaten de goed opgeleide Zweden hun land, volgens jou zeggen. Nou is Scandinavie groter als Zweden, maar toch zie ik hier wel een tegenstelling...
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181464344
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:27 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Mij dunkt dat je daar als Nederlandse migrant een afstand tot de arbeidsmarkt hebt, in ieder geval totdat je bent ingeburgerd. Dus daar moet je, mijns insziens, wel een correctie voor incalculeren.

[..]

En toch verlaten de goed opgeleide Zweden hun land, volgens jou zeggen. Nou is Scandinavie groter als Zweden, maar toch zie ik hier wel een tegenstelling...
De Nederlander is zeer welkom in Noord Europa, dwz de werkende en kwa moraliteit passende man en vrouw. Integratie gaat vanzelf daar die Zweed, Deen en Noor dat zelf ook graag wil met jou. Met deze persoonlijkheid kun je namelijk iets zinnigs bereiken.

Hier doe ik zaken op basis van mondelinge afspraken die ik in Nederland op papier wil hebben met het liefst 'drie' handtekeningen er onder.

Vergeet niet dat je als Nederlander wonende in Nederland inmiddels behoorlijk geconditioneerd leeft, er zijn inmiddels 68.000 wetten met bijbehorende regels, voorschriften en bepalingen. Je gewenst gedrag is belangrijker geworden dan je eigen keuzes kunnen maken.

Het is vooral de ophitsende politiek en het span of control gedrag van 1.500.000 and counting ambtenaren in Nederland die je leven bepalen en hoe je je moet gedragen. Gewenst gedrag is belangrijker dan je persoonlijke intelligentie, IQ - EQ - SQ, kunnen gebruiken. En afsluitend met een vraag:

Als intelligente en goed en hoog opgeleide mensen het land verlaten, wat hou je dan over en wat haal je dan binnen ?

Hav en god dag...

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 26-08-2018 07:37:12 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:58:35 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181465559
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 07:28 schreef cempexo het volgende:

[..]

De Nederlander is zeer welkom in Noord Europa, dwz de werkende en kwa moraliteit passende man en vrouw. Integratie gaat vanzelf daar die Zweed, Deen en Noor dat zelf ook graag wil met jou. Met deze persoonlijkheid kun je namelijk iets zinnigs bereiken.

Hier doe ik zaken op basis van mondelinge afspraken die ik in Nederland op papier wil hebben met het liefst 'drie' handtekeningen er onder.

Vergeet niet dat je als Nederlander wonende in Nederland inmiddels behoorlijk geconditioneerd leeft, er zijn inmiddels 68.000 wetten met bijbehorende regels, voorschriften en bepalingen. Je gewenst gedrag is belangrijker geworden dan je eigen keuzes kunnen maken.

Het is vooral de ophitsende politiek en het span of control gedrag van 1.500.000 and counting ambtenaren in Nederland die je leven bepalen en hoe je je moet gedragen. Gewenst gedrag is belangrijker dan je persoonlijke intelligentie, IQ - EQ - SQ, kunnen gebruiken. En afsluitend met een vraag:

Als intelligente en goed en hoog opgeleide mensen het land verlaten, wat hou je dan over en wat haal je dan binnen ?

Hav en god dag...
Er is werkelijk geen enkele jonge hoogopgeleide Nederlander die naar Denemarken wil. Talent wil naar New York, naar Londen, Berlijn, Singapore, Rio de Janeiro en er is een reden waarom Amsterdam zo druk is. Dat talent wil daar juist ook mede naartoe vanwege die 'enguh negers en moslims'

Denemarken is Nederland maar dan totaal zonder sex-appeal en zonder rock n roll, en precies om die reden zijn ze zo streng: wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet. Denemarken is de Scandinavische versie van Das Weisse Band. Ik zou zeggen, geniet ervan, tussen de andere keuterboertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 26-08-2018 10:08:36 ]
We have always been at war with Eastasia.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2018 @ 10:37:54 #50
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181466203
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Er is werkelijk geen enkele jonge hoogopgeleide Nederlander die naar Denemarken wil. Talent wil naar New York, naar Londen, Berlijn, Singapore, Rio de Janeiro en er is een reden waarom Amsterdam zo druk is. Dat talent wil daar juist ook mede naartoe vanwege die 'enguh negers en moslims'

Denemarken is Nederland maar dan totaal zonder sex-appeal en zonder rock n roll, en precies om die reden zijn ze zo streng: wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet. Denemarken is de Scandinavische versie van Das Weisse Band. Ik zou zeggen, geniet ervan, tussen de andere keuterboertjes.
Ach, cempexo moet gewoon elke post zichzelf overtuigen dat hij een juiste keuze heeft gemaakt om in Legoland te gaan wonen. Echt elke post, dus blijkbaar is hij er zelf nog niet zo van overtuigd.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')