Sowieso van die mensen die "lemming!" roepen terwijl het er niks mee te maken heeftquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:36 schreef Maharski het volgende:
[..]![]()
Zo'n legendarisch topic is onovertrefbaar!
Nogmaals: Moeilijk he? Lezen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Wel goed dat je zelfreflectie hebt.
Girl you're my reflection, all I see is youquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:37 schreef wollah het volgende:
Blijkbaar wel ja. Wel goed dat je zelfreflectie hebt.
Waarvan akte.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:40 schreef Maharski het volgende:
[..]
Girl you're my reflection, all I see is you
My reflection, in everything I do
You're my reflection and all I see is you
My reflection, in everything I do
Baby, you're the inspiration of this precious song
And I just wanna see your face light up since you put me on
So now I say goodbye to the old me, it's already gone
And I can't wait wait wait wait wait to get you home
Just to let you know, you are
ja ok goed verhaal weer Hans dankjequote:Op maandag 20 augustus 2018 13:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogmaals: Moeilijk he? Lezen.
Had jij maar wat meer zelfreflectie, dan zou je inzien dat je een ongelooflijke debiel bent.
Je bent een lul. Niet vergeten, he>?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:44 schreef wollah het volgende:
[..]
ja ok goed verhaal weer Hans dankje
Ik ben wel eens klaar geweest toen het neuken nog niet eens begonnen was.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef Cinemaniak het volgende:
Zo te zien was deze nog niet eens begonnen met eten... hoe kan je dan klaar zijn?
Eerst bord schoon likken en dan het bestek netjes leggen tochquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Zo te zien was deze nog niet eens begonnen met eten... hoe kan je dan klaar zijn?
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:29 schreef NoWayInHell het volgende:
Ik heb er de schurft aan dat mensen het bestek altijd zo neerleggen dat het voor rechtshandigen is.![]()
Tegenklacht: linkshandigen zijn ook mensen met rechten.
Dat je het uberhaupt mensen durft te noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:31 schreef SuperNeger het volgende:
linkshandigen zijn ook mensen met rechten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |