Nee, driewerf nee!!! Liefdesbrieven moeten uit je hart komen, niet een of ander kopietje uit een boek.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Leer mij ff liefdesbrieven dan die heb ik nog nooit gemaakt. Ik kan wel wat goeie uit den oude doosch pickuplines gebruiken.
Vallen stukjes uit Romeo and Julliet quoten nog in de smaak bij jullie of is het tegenwoordig allemaal 50 shades dingen?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, driewerf nee!!! Liefdesbrieven moeten uit je hart komen, niet een of ander kopietje uit een boek.
Voor inspiratie kan je dan beter liefdesgedichten lezen.
Shakespeare beveel ik aan. Schrijf het niet over maar improviseer.
Sorry schat, ik ben al uit de tijd. 50 shades heeft geen zak met romantiek te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vallen stukjes uit Romeo and Julliet quoten nog in de smaak bij jullie of is het tegenwoordig allemaal 50 shades dingen?
Ik eet altijd met mijn mond.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:33 schreef wollah het volgende:
Bestek gebruiken![]()
Niet met je handen eten
Je hapt je eten zo van je bord af? Is wel lastig met spanzie en spaghetti natuurkijkquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik eet altijd met mijn mond.
Geen idee dus hoe jij aan je dagelijkse vitamientjes komt.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:07 schreef wacko1976 het volgende:
probeer je een leuke lemming te maken op KLB / Koeien die slordig in de wei staan ? want dan moet je m.i. iets beter je best doen.
Als je dit serieus meent, dan vind ik je een totale neuroot en heb ik medelijden met je obsessieve blik op de wereld.
Moeilijk he, lezen?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Je hapt je eten zo van je bord af? Is wel lastig met spanzie en spaghetti natuurkijk
Sowieso van die mensen die "lemming!" roepen terwijl het er niks mee te maken heeftquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:36 schreef Maharski het volgende:
[..]![]()
Zo'n legendarisch topic is onovertrefbaar!
Nogmaals: Moeilijk he? Lezen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Wel goed dat je zelfreflectie hebt.
Girl you're my reflection, all I see is youquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:37 schreef wollah het volgende:
Blijkbaar wel ja. Wel goed dat je zelfreflectie hebt.
Waarvan akte.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:40 schreef Maharski het volgende:
[..]
Girl you're my reflection, all I see is you
My reflection, in everything I do
You're my reflection and all I see is you
My reflection, in everything I do
Baby, you're the inspiration of this precious song
And I just wanna see your face light up since you put me on
So now I say goodbye to the old me, it's already gone
And I can't wait wait wait wait wait to get you home
Just to let you know, you are
ja ok goed verhaal weer Hans dankjequote:Op maandag 20 augustus 2018 13:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogmaals: Moeilijk he? Lezen.
Had jij maar wat meer zelfreflectie, dan zou je inzien dat je een ongelooflijke debiel bent.
Je bent een lul. Niet vergeten, he>?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:44 schreef wollah het volgende:
[..]
ja ok goed verhaal weer Hans dankje
Ik ben wel eens klaar geweest toen het neuken nog niet eens begonnen was.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef Cinemaniak het volgende:
Zo te zien was deze nog niet eens begonnen met eten... hoe kan je dan klaar zijn?
Eerst bord schoon likken en dan het bestek netjes leggen tochquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Zo te zien was deze nog niet eens begonnen met eten... hoe kan je dan klaar zijn?
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:29 schreef NoWayInHell het volgende:
Ik heb er de schurft aan dat mensen het bestek altijd zo neerleggen dat het voor rechtshandigen is.![]()
Tegenklacht: linkshandigen zijn ook mensen met rechten.
Dat je het uberhaupt mensen durft te noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:31 schreef SuperNeger het volgende:
linkshandigen zijn ook mensen met rechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |