SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja, dat voor zichzelf opkomen lukt haar wel aardig. Maar op de huidige crèche is ze één van de jongsten en ook nog één van de weinige meisjes, ze moet zichzelf daar vaak ook echt verdedigen want ze wordt anders behoorlijk rond gecommandeerd. Dat is ze zo gewend, dat ze volgens mij niet goed weet hoe om te gaan met leeftijdsgenootjes. Maar goed dat we van crèche overstappen dus zodat ze het daar hopelijk kan leren en geen echte terrorpeuter wordt![]()
Haha, oeps!quote:Op maandag 3 september 2018 16:41 schreef Unihipili het volgende:
Haha ik mini toen ze een paar weken oud was in de lift gezet en net te laat met deur openhouden, hij gaat hier heel snel dicht. Ik lachend van de schrik naar beneden rennen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, maar 5 kindjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op maandag 3 september 2018 17:27 schreef Quoi het volgende:
Hey LDG! Welkom en gefeliciteerd! Heeft hij al met zijn loopwagen gespeeld? Grote vent al hoor.
Vallen, opsluiten, we bedoelen het allemaal goed. Lift is me nog nooit gebeurd. Maar de 2 ehbo bezoekjes die we hier gehad hebben (tegenover slechts 1x HA) zullen ook mij nog lang bij blijven.
En kijk nou wat Max tractoreerde vandaag:Vooral de voorkant vindt ie mega cool (tingelingelinge, hoor de diiieren zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, maar 5 kindjes!). Lopen doet ie vooralsnog nog steeds t liefste achter zn antilop of onze salontafel op wieltjes(kneiterhard en dan voorover op zn buik vallen
)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Was een cadeautje. Het is een leuk boekje, waarin Sophie op allerlei vervoersmiddelen zit. Y herkent z'n speeltje er volgens mij wel in.quote:Op maandag 3 september 2018 21:23 schreef TolstoiFan het volgende:
Y en zijn boekjes![]()
Wat voor boekje is dat van Sophie la Giraf?
Dat had ZZ ook. Ze dronk prima kunstvoeding uit een fles, maar als er een keer kunstvoeding in een bekertje zat dacht ze kennelijk "yoghurt!!quote:Op maandag 3 september 2018 21:07 schreef Nolita het volgende:
Ik vind het zelf ook vies als ik iets verwacht te drinken en het is heel iets anders (ook al lust ik het wel).
quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:04 schreef TolstoiFan het volgende:
En ik kom een klein juich momentje delen:
Bij de eerste keer proberen sinds weken en weken is het mij gelukt om S. overdag in zijn bedje te leggen. Hij sliep binnen 5 minuten en zonder drama, zelfs zonder een traan![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:04 schreef TolstoiFan het volgende:
Ai, Vivi, dat is ook schrikken voor ZZ. Ik hoop voor jou dat ze er ook vanaf kan blijven en dat het zonder littekens geneest![]()
En ik kom een klein juich momentje delen:
Bij de eerste keer proberen sinds weken en weken is het mij gelukt om S. overdag in zijn bedje te leggen. Hij sliep binnen 5 minuten en zonder drama, zelfs zonder een traan![]()
![]()
![]()
Ik heb het echt in geen weken geprobeerd vanwege de stress en paniek die ik kreeg. Nu opeens dacht ik, kom, ik probeer het weer eens. Heel vaak met manlief doorgesproken hoe hij het deed en dat heb ik zo goed mogelijk toegepast en het heeft deze eerste keer gewerkt. Was zo blij, dat ik er klein traantje om heb gelaten.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:58 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Geheel terechte pats, GvE
eindelijk, Tolstoi! Heb je nu nog iets anders gedaan, of was het echt 'aanhouder wint'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van de dreumestijd! Ik vond het een geweldig mooi jaar![]()
nee, die had ze al een uur of 3 aan op dat moment.. Ze heeft zelf zo'n knijpverpakking met fruit gehad als tussendoortje en we waren naar de kinderboerderij.. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ie op dat moment zwart zou zijn geweest, maar eigenlijk is ze vooral een ranzbal met het avondeten, dus dan zit ze altijd in d'r luier..quote:Op woensdag 5 september 2018 09:25 schreef Sylver_ het volgende:
Wat een leuke collage, Q. Man, das echt een peutertje he!
Oh Fazz, ik smelt ook altijd als ik kleuter en Ella samen zie. Zo schattig zo hand in hand
Boekjes lezen, wat een goed tijdverdrijf Franny! Tof dat Y ze zo leuk vindt.
Ik neem ook altijd boekjes mee in de auto als we een stukje moeten rijden en ik weet dat Ella niet gaat slapen. Werkt erg goed
GvsE, wat een mooie dame
Die witte blouse he, heeft ze die net aan? Of hoe houdt ze die zo schoon
Ik loop weer hopeloos achter in het topic, dus ik heb net alleen ff plaatjes gekeken. Nu even lezen
Komende week beginnen de lessen pas echt, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat. De sfeer, van wat ik er tot nu toe van heb kunnen proeven, is in elk geval heel goed. Ik heb er veel zin in.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:26 schreef Lemijn het volgende:
Ben je wel blij met je nieuwe baan, Selvaria? Ik hoop het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lemijn op 05-09-2018 20:56:18 ]Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
He, wat ontzettend rot is dat. Ik herken het, we hebben dat met I gehad. Die had een flinke snee op haar kin (door mijn toedoenquote:Op donderdag 6 september 2018 10:04 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
S. stoot net precies met zijn neus tegen de tafel..... gelijk weer bloeden
![]()
![]()
Ja, ze houdt er een litteken aan over. Het zit wel aan de onderkant van haar kin, dus niet direct heel zichtbaar. Maar het is een lange streep. Wij zijn naar een arts geweest, de eerste keer en ook de tweede keer toen het weer helemaal open was. Er moesten hechtingspleistertjes op worden gedaan, maar I was zo hysterisch en in paniek die tweede keer dat het niet lukte. De arts zei dat ze haar niet kon vastbinden en dat ze niets kon doen. De arts zei er ook bij dat het daardoor een litteken zou gaan worden.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Franny, heeft I daar nu ook een litteken aan over gehouden? Daar ben ik een beetje bang voor, een litteken precies in het midden van zijn gezicht bij zijn neus.....
Zou het echt vreselijk vinden als ie een litteken in zijn aangezicht eraan overhoudt, mede misschien omdat wij niet goed genoeg gehandeld hebben (niet goed genoeg schoongemaakt, niet erop gestaan dat een arts ernaar keek (was niet nodig volgens HAP)).
Pfff, inderdaad echt moeilijk om dat bij je kind te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |