abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:47:29 #51
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181448768
Goh een loopfietsje, dat heb ik nog nooit bedacht, maar dat kan Jacob misschien ook wel leren toch? Ik ga het eens bij iemand uitproberen!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181449252
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:47 schreef Lemijn het volgende:
Goh een loopfietsje, dat heb ik nog nooit bedacht, maar dat kan Jacob misschien ook wel leren toch? Ik ga het eens bij iemand uitproberen!
Loopt Jacob al langs tafel en bank e.d.?
In het begin (als in anderhalve week geleden) snapte S. nog niet echt hoe het werkte met het loopfietsje en sturen was al helemaal een brug te ver. Maar nu gaat ie als een speer en stuurt ie ook best behoorlijk. Als ie van richting wil veranderen, dan tilt ie soms het fietsje gewoon staand op en draait het om en dan gaat ie weer verder _O-
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:47:13 #53
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181450065
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:11 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Loopt Jacob al langs tafel en bank e.d.?
In het begin (als in anderhalve week geleden) snapte S. nog niet echt hoe het werkte met het loopfietsje en sturen was al helemaal een brug te ver. Maar nu gaat ie als een speer en stuurt ie ook best behoorlijk. Als ie van richting wil veranderen, dan tilt ie soms het fietsje gewoon staand op en draait het om en dan gaat ie weer verder _O-
Ja dat doet hij :Y.
Het klinkt zo groot! Leuk joh.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181456587
V vond het loopfietsje ook te gek.
Ik zette hem er voor het eerst op en weg was ie.
Totdat hij ermee omkiepte, nu krijst hij als ik hem erop zet :')
pi_181458265
Mijn net 3-jarige begint de loopfiets nu pas te snappen. Maar hij past er ook nu pas goed op.

Iemand tips voor fijne elastiekjes? Mijn meiden hebben nu een lange pluk voor de ogen, dus we kunnen aan de staartjes, maar het is nog een dun plukje. Ik heb van die beugelelastiekjes geprobeerd, maar die krijg ik er niet goed omheen. Andere tips hoe dit handig kan zijn ook welkom, ik ben duidelijk geschikter als jongensmoeder :')
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:19:10 #56
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_181459339
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 22:40 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn net 3-jarige begint de loopfiets nu pas te snappen. Maar hij past er ook nu pas goed op.

Iemand tips voor fijne elastiekjes? Mijn meiden hebben nu een lange pluk voor de ogen, dus we kunnen aan de staartjes, maar het is nog een dun plukje. Ik heb van die beugelelastiekjes geprobeerd, maar die krijg ik er niet goed omheen. Andere tips hoe dit handig kan zijn ook welkom, ik ben duidelijk geschikter als jongensmoeder :')
Onze kinderkapper verkoopt elastiekjes voor vlechtjes. Lijken op beugelelastiekjes, maar rekken beter uit.

Zelf gebruikte ik bij kleuter vroeger van die Loom elastiekjes. Rekken ook goed mee (maar volgens de kapster niet zo goed voor het haar..)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_181464491
Y zegt mama! O+ . En ook echt een goed uitgesproken ja en dag. Hij brabbelt de hele dag door. O+ . En hij wil de hele tijd boekjes lezen. We zitten echt in een nieuwe fase.

Gisteren vroeg ik: wil je water drinken? Kroop hij zelf naar de tafel om zijn waterflesje te pakken. Zo leuk, die nieuwe interacties.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_181467837
O+ Interacties
Ik vroeg gister waar de lamp was, keek hij ernaar haha. Of het was stom toeval haha.
Hij wijst overal naar en brabbelt dan onverstaanbaar, dus wij benoemen alles wat hij aanwijst. Zo leuk O+
Ik belde daarnet met mijn vader staat V naast me, mmpa mmpa mmpa. Hij zegt dus opa, gelukkig zei hij mama en papa eerder haha :P
pi_181467937
Franny, leuk die brabbelende en mama-zeggende Y O+
Hoe oud is Y ook al weer?

Ik vind het ook zo leuk dat die kleine dreumesen dingen echt gaan begrijpen. Vandaag vroeg ik aan S. "waar is je stapeltoren?" en toen kroop ie gewoon naar zijn stapeltoren en ging de bekers omhoog houden O+ O+ O+

Vanochtend was het loopfietsje geen succes, vermoedelijk door de buurman, die buiten bezig was. S. is een beetje bang voor de buurman. Hij zat op zijn fietsje en durfde niet voor- of achteruit. Uiteindelijk ging ie huilen toen de buurman kiekeboe ging doen _O-
Lopen wilde ie wel een klein stukje, maar eigenlijk vooral op de natte stoep zitten :')
pi_181468433
Y is nu 15 maanden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:05:03 #61
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_181494673
Oh, heerlijk he dat praten O+

Hier is ze begonnen met 2 woordjes. Vooral 'die niet' of 'niet die' wordt veel gebruikt met heftig nee schudden als ze iets anders te eten heeft dan grote zus :P

Ik vind het ook zo gezellig dat ze bijna overal ja op zegt. 'zullen we thuis even koffie drinken?' 'jaaaa!', 'zullen we de bank overvallen?' 'jaaaa!'. Overal voor in, zo gezellig O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:10:25 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_181494803
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 08:15 schreef Franny_G het volgende:
Y zegt mama! O+ . En ook echt een goed uitgesproken ja en dag. Hij brabbelt de hele dag door. O+ . En hij wil de hele tijd boekjes lezen. We zitten echt in een nieuwe fase.

Gisteren vroeg ik: wil je water drinken? Kroop hij zelf naar de tafel om zijn waterflesje te pakken. Zo leuk, die nieuwe interacties.
Wat knap en leuk! Noud praat vooralsnog helemaal niet :D

Hij ontwikkelt wel in rap tempo andere nieuwe vaardigheden. Gisteren geobserveerd:
- de trap áf lopen :o
- Zelf van de glijbaan O+
- hard rennen over zo'n mega springkussen vol suikerhyperende achtjarigen en dan niet eens op je plaat gaan.

disclaimer
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:25:45 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181497353
Zo, stoere Noud! Dat met die glijbaan is ook nog eens reuze handig, dat zelfvoorzienende :P

Gisteren waren we ergens en werden andere mensen scheitzenuwachtig toen Max een trapje (3 treden :{w ) op en af liep (x100).

Wij zijn weer lekker thuis. Nog een weekje vrij! En als vanzelf pikt hij gewoon zijn 'thuis-ritme' op en ligt hij voor het eerst in anderhalve week netjes rond 14:00 uur te slapen :o Voor ons ook wel weer relaxed.
pi_181498288
Wat goed van Noud *O*
pi_181499268
Aah Noud wat knap!

Hier wordt al dagen hartverscheurend om omaaaa? Gevraagd maar die is alweer terug in spanje. Hij doet nu zelf alle deuren open en we hebben geen traphek. Dus dat wordt weer extra calorien verbranden deze week net dreumes jagen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 27 augustus 2018 @ 16:20:43 #66
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_181499312
F. kent dus echt geen angst en klimt overal op, maar hij is ook heel klunzig en kan totaal niet inschatten welke afstand wel kan en welke niet.

Hij zag dit klim ding en zei, dit kan ik. :')
Hij dacht ook dat hij er gewoon af kon lopen vanaf boven alsof het een normale trap was.
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
- hard rennen over zo'n mega springkussen vol suikerhyperende achtjarigen en dan niet eens op je plaat gaan.

Die skill vind ik echt heel knap, ik heb nog moeite met een springkussen als ik er alleen op sta :X
  maandag 27 augustus 2018 @ 16:21:52 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_181499336
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:20 schreef Budabuddumbam het volgende:
F. kent dus echt geen angst en klimt overal op, maar hij is ook heel klunzig en kan totaal niet inschatten welke afstand wel kan en welke niet.

Dat klinkt niet als een heel handige skill combo _O-

Wat oogt ie al groot joh!
disclaimer
  maandag 27 augustus 2018 @ 16:24:13 #68
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_181499384
Hahaha nee, dat is zeker niet handig.

Hij is idd best lang en heel breed en bulky :) en dit weekend alweer 2 :o O+
pi_181506546
2 alweer? Jeumig!

Noud en z'n glijbaantje :D S is ook echt dol op glijden. In het kdv kan zij zo een uur lang van de hoge glijbaan af-rondje lopen-bergje opklimmen en weer glijden. En dan heel hard "liiii" roepen (skli=glijden). Woord nr 7 :D /praatveelzegtweinig
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:12:13 #70
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181507507
praatveelzegtweinig :D . Mooi.
Samen een bank overvallen *; .
Noud, supertof ^O^ . En mama zeggen vind ik ook een mooie skill, Franny!

RF mij lijkt dat je een traphekje monteren energietechnisch vrij snel terug hebt verdiend?
pi_181507622
Lemijn: we willen zo snel mogelijk gaan verhuizen. Daarnaast wonen we nu in een stom nieuwbouwhuis en heb nog geen traphek gevonden wat past. Allemaal met veel verlengingen om het passend te maken en dan moet ik ook nog in de kozijnen gaan boren.

In plaats daarvan net een grote zak speelgoed en puzzels opgehaald via facebook. Dus elke keer als hij er tussenuit wil piepen haal ik wat nieuws tevoorschijn. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_181508700
Nohh noud! O+
Wolfje klimt overal op maar eraf is lastiger.

Verder is het echt een heerlijk joch, kletst veel in het koeterwaals vooral maar ook steeds meer herkenbaar. Die, deze, mij/jij, da(dank óf dag maar dan zwaait hij erbij), Ka (hond), Dinde (zn nichtje j.o.rinde). En hij doet heng heng met auto's en grrr met dino's. O+

pi_181509593
Dreumesgeklets is zo leuk. O+ L. is eindelijk los: elke dag komen er nieuwe woordjes bij. Peuter vindt het prachtig en kletst in hetzelfde taaltje mee. _O-
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:20:10 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_181510066
Wolfje! En Cygne, dikke knuf voor jou.

Dreumesgeklets ja O+

Wij fietsten (=“tieten”) vanavond even langs mijn zus en zwager (Michael = “eikel”) voor een bakkie. Mijn zwager is nogal zijn lievelings, dus Max zat achterop de fiets hardop “tieten, eikel!” te roepen 8)7

Buda, is F nu van de 3e? Ook zo’n grote jongen! Hier tegenovergesteld. Hij doet pas dingen als hij ze goed kan. Daardoor soms lachwekkend voorzichtig. Netjes achteruit trapjes af enzo.
pi_181510163
Thanks quoi. :*
En haha @ tieten en eikel _O-

Geniet echt van dat geklets. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')