Loopt Jacob al langs tafel en bank e.d.?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:47 schreef Lemijn het volgende:
Goh een loopfietsje, dat heb ik nog nooit bedacht, maar dat kan Jacob misschien ook wel leren toch? Ik ga het eens bij iemand uitproberen!
Ja dat doet hijquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:11 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Loopt Jacob al langs tafel en bank e.d.?
In het begin (als in anderhalve week geleden) snapte S. nog niet echt hoe het werkte met het loopfietsje en sturen was al helemaal een brug te ver. Maar nu gaat ie als een speer en stuurt ie ook best behoorlijk. Als ie van richting wil veranderen, dan tilt ie soms het fietsje gewoon staand op en draait het om en dan gaat ie weer verder
Onze kinderkapper verkoopt elastiekjes voor vlechtjes. Lijken op beugelelastiekjes, maar rekken beter uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:40 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn net 3-jarige begint de loopfiets nu pas te snappen. Maar hij past er ook nu pas goed op.
Iemand tips voor fijne elastiekjes? Mijn meiden hebben nu een lange pluk voor de ogen, dus we kunnen aan de staartjes, maar het is nog een dun plukje. Ik heb van die beugelelastiekjes geprobeerd, maar die krijg ik er niet goed omheen. Andere tips hoe dit handig kan zijn ook welkom, ik ben duidelijk geschikter als jongensmoeder
Wat knap en leuk! Noud praat vooralsnog helemaal nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 08:15 schreef Franny_G het volgende:
Y zegt mama!. En ook echt een goed uitgesproken ja en dag. Hij brabbelt de hele dag door.
. En hij wil de hele tijd boekjes lezen. We zitten echt in een nieuwe fase.
Gisteren vroeg ik: wil je water drinken? Kroop hij zelf naar de tafel om zijn waterflesje te pakken. Zo leuk, die nieuwe interacties.
Die skill vind ik echt heel knap, ik heb nog moeite met een springkussen als ik er alleen op staquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
- hard rennen over zo'n mega springkussen vol suikerhyperende achtjarigen en dan niet eens op je plaat gaan.
Dat klinkt niet als een heel handige skill comboquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:20 schreef Budabuddumbam het volgende:
F. kent dus echt geen angst en klimt overal op, maar hij is ook heel klunzig en kan totaal niet inschatten welke afstand wel kan en welke niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |