Maar verder plaats jezelf niks?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:17 schreef -Ondskapt- het volgende:
Ik gebruik naast FOK! Facebook omdat ik met een handjevol mensen contact wil houden die ik niet via andere manieren kan bereiken.
Je hebt ook nooit dat er in je omgeving over iets wordt gesproken wat op fb ofzo stond en dat je nieuwsgierig raakte?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef Handleiding het volgende:
Nooit aan begonnen en nooit iets aan gemist.
ja en dan moet ik altijd beetje lachen. Als ik wil weten wat iemand heeft gedaan vraag ik dat gewoon.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit dat er in je omgeving over iets wordt gesproken wat op fb ofzo stond en dat je nieuwsgierig raakte?
ja precies. Misschien ben ik een hork maar mij boeit een terrasfoto met een biertje niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Het meeste wat online wordt geplaatst doet natuurlijk denken dat het altijd zo leuk is allemaal.
Twitter heb ik nooit gehad. Snapchat ook niet. En instagram pas sinds een paar maanden omdat iedereen er op zat. Maar het gaat eigenlijk allemaal nergens over.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:23 schreef nickhguitar het volgende:
Nooit gehad. Rare bezigheid ook om constant te willen kijken wat je buren en schoonfamilie doen. Twitter vind ik helemaal een raar iets. 'op naar het strand!' uh, oké.
Lijkt mij wel rustiggevend dat je niet die constante nieuwsgierigheid hebt. Of drang.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:24 schreef gelestipjes het volgende:
ik heb alleen facebook en plaats zelf nooit wat. Het is alleen wel handig als je eens in contact wilt komen met iemand waar je geen nummer van hebt.
Maar er zijn ook best periodes dat ik wekenlang niet op facebook kom, en dat is ook geen enkel probleem.
voor mij wel, voor anderen is het blijkbaar belachelijk. Kreeg een keer een geirriteerd berichtje van iemand waarom ik nog steeds niet gereageerd had op haar bericht want ze had het al een week geleden gestuurd en op deze manier zag ze niet in waarom we uberhaupt nog vrienden warenquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel rustiggevend dat je niet die constante nieuwsgierigheid hebt. Of drang.
Had ze je dan niet kunnen bellen/appen voor dat bericht?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
voor mij wel, voor anderen is het blijkbaar belachelijk. Kreeg een keer een geirriteerd berichtje van iemand waarom ik nog steeds niet gereageerd had op haar bericht want ze had het al een week geleden gestuurd en op deze manier zag ze niet in waarom we uberhaupt nog vrienden waren![]()
Wat dat betreft is het allemaal wel wat ver doorgeslagen. Mensen die echt constant hun facebook/twitter/insta moeten checken en verwachten dat anderen dat ook doen.
En hoezo ben je nu weer actief?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb sinds drie jaar of zo weer Facebook. Had vier jaar lang alle social media verwijderd. Was wel verdomd lekker rustig.
Was het lastig om te doen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:34 schreef Chinless het volgende:
Ik had FB maar al ruim 1,5jaar geleden opgeruimd en dat is een heeeeerlijk gevoel.
Nee, ze had mijn nummer niet. Maar goed, het was ook geen belangrijk bericht of zo. Het was een kennis van vroeger, en behalve af en toe wat berichten via facebook hadden we eigenlijk geen contact.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had ze je dan niet kunnen bellen/appen voor dat bericht?
Laatste keer dat ik denk wat op Facebook geplaatst heb is zo'n 3-4 jaar geleden. Voorheen keek ik nog wel eens op mijn news feed. Maar die zit bom vol met ads en met videos die gelijk beginnen met afspelen (echt mega irritant), dus daar ook maar mee gestopt. Nu gebruik ik het nog voor messages omdat ik sommige mensen alleen via Facebook spreek. Je mist er echt niets aan in ieder geval.quote:
Knap zeg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
Geloof dat het mij nu 10 minuten is gelukt om niet op facebook te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |