En wat zie je dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk, Jojoortje, JR-Style, Buitendam en ik drinken allemaal koffie.
Ik doe nu mijn ogen dicht en beeld me in hoe het zou zijn als we allemaal bij elkaar zouden zitten en koffie zaten te drinken.
met een koekje of zonder koekje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik doe nu mijn ogen dicht en beeld me in hoe het zou zijn als we allemaal bij elkaar zouden zitten en koffie zaten te drinken.
Allemaal met een laptop op schoot posten op FOK! dat jullie een kopje koffie drinken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef GGMM het volgende:
Ik zonder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met een koekje of zonder koekje?
Hopelijk krijg je je ogen niet meer open.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef GGMM het volgende:
Dan hoef ik jouw posts niet meer te lezen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je je ogen niet meer open.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef kan ik jouw posts niet meer te lezen inderdaad.
Ik toevallig nu ook. Leuk he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef GGMM het volgende:
Euh.. ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik toevallig nu ook. Leuk he.
Andersom mag het niet als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Sierhuis mag dus gewoon in een en dezelfde speelronde in twee competities met twee teams meedoen?
Ik vind dit ook bizar eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Andersom mag het niet als ik mij niet vergis.
Sierhuis kan er niks van dus het maakt vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind dit ook bizar eerlijk gezegd.
Waarom? Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind dit ook bizar eerlijk gezegd.
KNVBquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Sierhuis mag dus gewoon in een en dezelfde speelronde in twee competities met twee teams meedoen?
Dit klopt wel aardig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zonder.
Buitendam en JR-Style met.
En Jojoortje heeft er 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |