abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181311638
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:16 schreef fetX het volgende:
Die Larsson heeft echt even een boost vertrouwen nodig. Je ziet dat hij het wel kan, maar het komt er maar niet uit. Die assist van vandaag was prachtig, maar hij had ook moeten scoren.

Als je dan die Hankouri in ziet vallen. Man man man. Volgende keer maar Sinisterra proberen.
Larsson, was buiten die assist niet goed, maar doet wel z'n verdedigde werk, Berghuis raakte wederom geen knikker en liep maar wat over het veld te sjokken en mocht wederom blijven staan.
pi_181311655
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:48 schreef Max23 het volgende:
Pi-air in studio voetbal met zijn betoog of Feyenoord niet behoefte heeft aan een sjeik die de club overneemt
Echt hè, ging nergens over en het kan niet eens.
pi_181311707
quote:
Die Larsson heeft echt even een boost vertrouwen nodig. Je ziet dat hij het wel kan, maar het komt er maar niet uit. Die assist van vandaag was prachtig, maar hij had ook moeten scoren.

Als je dan die Hankouri in ziet vallen. Man man man. Volgende keer maar Sinisterra proberen.
Waarom wordt die gozer niet ingebracht en Hankouri wel? Is het gewoon weer een enorme paniekaankoop?
  zondag 19 augustus 2018 @ 23:34:15 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_181311737
quote:
Die Larsson heeft echt even een boost vertrouwen nodig. Je ziet dat hij het wel kan, maar het komt er maar niet uit.
Kan je vertellen wat je ziet dan? Ik zie een oogkleppen voetballer zonder versnelling.
2000 light years from home
pi_181311792
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:05 schreef govie het volgende:

[..]

Iedere week op een andere positie spelen is chaotisch en bevordert niet vooruitgang.
Als je een kans krijgt als prof op een plek die door meerderen gewild is heb je er gewoon te staan als je de kans krijgt. Dan verneuk je er geen tig.
  zondag 19 augustus 2018 @ 23:38:59 #156
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181311797
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:38 schreef superwen het volgende:

[..]

Als je een kans krijgt als prof op een plek die door meerderen gewild is heb je er gewoon te staan als je de kans krijgt. Dan verneuk je er geen tig.
Totale onzin als het totale team in een chaos zit. Wat zich hier afspeelt is niet van gisteren maar van 18 maanden terug. Ik weet nog dat hij kwam en iedere week anders moest spelen in een team dat niet draaide.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181311812
Misschien moet Gio voor de verandering eens 3 wedstrijden achter elkaar dezelfde 11 opstellen.
pi_181311888
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:28 schreef Luni het volgende:
Echt hè, ging nergens over en het kan niet eens.
Zonder structureel meer geld ga je nooit bij de top twee aanhaken. En dat willen we wel. Dus in die zin snap ik het idee.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_181313897

_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_181314677
quote:
goal van de maand

links aannemen, rechts klaarleggen links hakje :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 20 augustus 2018 @ 07:50:07 #161
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181315217
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 05:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

goal van de maand

links aannemen, rechts klaarleggen links hakje :)
Echte baas tikt hem in één keer door. Hier blijkt gewoon uit dat hij totaal niet kan voetballen.

Wel leuk goaltje.
  maandag 20 augustus 2018 @ 07:55:26 #162
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_181315236
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 07:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Echte baas tikt hem in één keer door. Hier blijkt gewoon uit dat hij totaal niet kan voetballen.

Wel leuk goaltje.
Hij kan juist wel redelijk voetballen. Alleen verdedigen...
2000 light years from home
  Moderator maandag 20 augustus 2018 @ 08:11:10 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181315307

Willemgod _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181315317
Een vlammende Willem _O_.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:14:23 #165
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181315330
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:31 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Waarom wordt die gozer niet ingebracht en Hankouri wel? Is het gewoon weer een enorme paniekaankoop?
Het is een van Geel aankoop. Misschien nog erger :D

Waarom hij niet werd ingebracht, geen idee. Speelde bij Jong best goed en de invalbeurt tegen de Graafschap was ook niet slecht of zo.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:18:49 #166
268491 fetX
pi_181315361
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kan je vertellen wat je ziet dan? Ik zie een oogkleppen voetballer zonder versnelling.
Aan die assist alleen al kun je zien dat hij het spelletje echt wel ziet. De acties lukken soms ook wel, maar hij is dan totaal besluiteloos en dat komt door gebrek aan vertrouwen. Als hij nu eens beslissingen maakt, dan kan zijn rendement heel hoog worden.
pi_181315465
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Aan die assist alleen al kun je zien dat hij het spelletje echt wel ziet. De acties lukken soms ook wel, maar hij is dan totaal besluiteloos en dat komt door gebrek aan vertrouwen. Als hij nu eens beslissingen maakt, dan kan zijn rendement heel hoog worden.
Dat soort assists geeft een Excelsior buitenspeler ook 1 of 2x in een seizoen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:34:29 #168
268491 fetX
pi_181315480
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat soort assists geeft een Excelsior buitenspeler ook 1 of 2x in een seizoen.
Een Larsson met vertrouwen doet zoiets 8 of 9 keer per seizoen en schiet er daarnaast nog een aantal in.

Ik wil hem gewoon nog niet afschrijven. Voorlopig zijn onze alternatieven (die we hebben gezien) niet beter, dus ik zou hem lekker laten staan.
pi_181315503
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Een Larsson met vertrouwen doet zoiets 8 of 9 keer per seizoen en schiet er daarnaast nog een aantal in.

Ik wil hem gewoon nog niet afschrijven. Voorlopig zijn onze alternatieven (die we hebben gezien) niet beter, dus ik zou hem lekker laten staan.
Nog niks gezien wat doet vermoeden dat hij dat inderdaad bij ons zal doen. Maar we hebben nu inderdaad niet echt een alternatief. Zonde dat we geen buitenspelers met diepgang hebben.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_181315535
Ik heb vorig hier al 20 keer getiept dat die Larson er geen reet van kan

kan die reacties van Caland en co hier nog wel herinneren op mijn post over Larson..

KLaas krijgt uiteindelijk altijd gelijk...

Van Hanegem lult nu wel goedkope shit en wat die ermee bereiken wil geen idee want in de kuip doen ze er toch niks mee.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:55:38 #171
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181315692
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:39 schreef klaasweetalles het volgende:

kan die reacties van Caland en co hier nog wel herinneren op mijn post over Larson..

Van Hanegem lult nu wel goedkope shit en wat die ermee bereiken wil geen idee want in de kuip doen ze er toch niks mee.
Het legioen wakker schudden noem ik dat. Hij heeft 500% gelijk, in de kuip zit al jaren geen rode draad in alles wat men doet.

Nu heeft Gio en VanGeel mazzel dat ze komende 2 weken relatief makkelijke tegenstanders hebben, wat de druk zal verlagen op het technische duo indien deze worden omgezet in winst (is wel mijn verwachting). Hierna zal feyenoord deze structurele problemen die men al jaren ervaart in de technische lijn in de ijskast plaatsen onder het mom van 2 overwinningen wat eigenlijk easypeasy zou moeten zijn.

Wat hij schrijft over amrabat is al meermaals hier in dit topic langsgekomen. Hij heeft eigenlijk nooit een fatsoenlijke kans gehad in rotterdam als speler die een aantal miljoenen heeft gekost. Die amrabat is een goede speler en ik kan je op een briefje geven dat psv hem graag zou willen hebben met kans op een basisplaats in de loop van het seizoen. Als je iemand koop voor circa 5 miljoen dan zou dit voor een basisplek moeten zijn, een plek+rol die perfect aansluit bij de kwaliteiten van de speler. Als je een vleugelspeler wilt in 433, waarom pik je dan larsson op waarvan je weet dat deze altijd naar binnenkomt. Larsson is veel beter in de as, waar hij kan strooien met passes en schotjes van afstand, maar op de vleugel verwelken zijn kwaliteiten. Die eigenwijse visie van Gio maakt de selectie minder waard en haalt spelers uit hun beste vorm, waarvan akte. Het is geen trainer, dat is wel duidelijk.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181315807
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:55 schreef govie het volgende:

[..]

Het legioen wakker schudden noem ik dat. Hij heeft 500% gelijk, in de kuip zit al jaren geen rode draad in alles wat men doet.

Nu heeft Gio en VanGeel mazzel dat ze komende 2 weken relatief makkelijke tegenstanders hebben, wat de druk zal verlagen op het technische duo indien deze worden omgezet in winst (is wel mijn verwachting). Hierna zal feyenoord deze structurele problemen die men al jaren ervaart in de technische lijn in de ijskast plaatsen onder het mom van 2 overwinningen wat eigenlijk easypeasy zou moeten zijn.

Wat hij schrijft over amrabat is al meermaals hier in dit topic langsgekomen. Hij heeft eigenlijk nooit een fatsoenlijke kans gehad in rotterdam als speler die een aantal miljoenen heeft gekost. Die amrabat is een goede speler en ik kan je op een briefje geven dat psv hem graag zou willen hebben met kans op een basisplaats in de loop van het seizoen. Als je iemand koop voor circa 5 miljoen dan zou dit voor een basisplek moeten zijn, een plek+rol die perfect aansluit bij de kwaliteiten van de speler. Als je een vleugelspeler wilt in 433, waarom pik je dan larsson op waarvan je weet dat deze altijd naar binnenkomt. Larsson is veel beter in de as, waar hij kan strooien met passes en schotjes van afstand, maar op de vleugel verwelken zijn kwaliteiten. Die eigenwijse visie van Gio maakt de selectie minder waard en haalt spelers uit hun beste vorm, waarvan akte. Het is geen trainer, dat is wel duidelijk.
Het is van hanegem en jou blijkbaar nog niet duidelijk dat toornstra zijn beide benen eraf moeten vliegen bij wijze van spreken voordat iemand anders op die plek een kans krijgt....
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:08:28 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181315825
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Willemgod _O_
altijd leuk om te lezen maar deze is wel heel raak
  Moderator maandag 20 augustus 2018 @ 09:12:31 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181315860
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:39 schreef klaasweetalles het volgende:

Van Hanegem slaat hier de spijker op de welbekende kop Klaas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181315900
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Van Hanegem slaat hier de spijker op de welbekende kop Klaas.
Ja hij heeft 100 procent gelijk

Maar naar wie moet er gewezen worden dan? Naar van Geel of naar Gio.

Van Geel haalt amrabat voor een groot bedrag maar waarom? als toornstra vlak daarvoor nog een debiel contractverhoging heeft gehad.
Van Geel haalt Ayoub maar waarom als die even later ook clasie haalt

Terwijl er nu ook is een goede generatie middenvelders uit de jeugd moeten doorstromen die bij op clubs als AZ waarschijnlijk allang hun debuut hadden gemaakt....

Wie zijn schuld is deze teringzooi nou

van Geel of Gio?

TRainers zitten er voor de korte termijn
Technische directeur zit er voor de lang termijn

wie heeft er schuld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')