Larsson, was buiten die assist niet goed, maar doet wel z'n verdedigde werk, Berghuis raakte wederom geen knikker en liep maar wat over het veld te sjokken en mocht wederom blijven staan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:16 schreef fetX het volgende:
Die Larsson heeft echt even een boost vertrouwen nodig. Je ziet dat hij het wel kan, maar het komt er maar niet uit. Die assist van vandaag was prachtig, maar hij had ook moeten scoren.
Als je dan die Hankouri in ziet vallen. Man man man. Volgende keer maar Sinisterra proberen.
Echt hè, ging nergens over en het kan niet eens.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:48 schreef Max23 het volgende:
Pi-air in studio voetbal met zijn betoog of Feyenoord niet behoefte heeft aan een sjeik die de club overneemt
Waarom wordt die gozer niet ingebracht en Hankouri wel? Is het gewoon weer een enorme paniekaankoop?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:16 schreef fetX het volgende:
Die Larsson heeft echt even een boost vertrouwen nodig. Je ziet dat hij het wel kan, maar het komt er maar niet uit. Die assist van vandaag was prachtig, maar hij had ook moeten scoren.
Als je dan die Hankouri in ziet vallen. Man man man. Volgende keer maar Sinisterra proberen.
Kan je vertellen wat je ziet dan? Ik zie een oogkleppen voetballer zonder versnelling.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:16 schreef fetX het volgende:
Die Larsson heeft echt even een boost vertrouwen nodig. Je ziet dat hij het wel kan, maar het komt er maar niet uit.
Als je een kans krijgt als prof op een plek die door meerderen gewild is heb je er gewoon te staan als je de kans krijgt. Dan verneuk je er geen tig.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:05 schreef govie het volgende:
[..]
Iedere week op een andere positie spelen is chaotisch en bevordert niet vooruitgang.
Totale onzin als het totale team in een chaos zit. Wat zich hier afspeelt is niet van gisteren maar van 18 maanden terug. Ik weet nog dat hij kwam en iedere week anders moest spelen in een team dat niet draaide.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:38 schreef superwen het volgende:
[..]
Als je een kans krijgt als prof op een plek die door meerderen gewild is heb je er gewoon te staan als je de kans krijgt. Dan verneuk je er geen tig.
Zonder structureel meer geld ga je nooit bij de top twee aanhaken. En dat willen we wel. Dus in die zin snap ik het idee.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:28 schreef Luni het volgende:
Echt hè, ging nergens over en het kan niet eens.
goal van de maandquote:
Echte baas tikt hem in één keer door. Hier blijkt gewoon uit dat hij totaal niet kan voetballen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 05:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goal van de maand
links aannemen, rechts klaarleggen links hakje
Hij kan juist wel redelijk voetballen. Alleen verdedigen...quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echte baas tikt hem in één keer door. Hier blijkt gewoon uit dat hij totaal niet kan voetballen.
Wel leuk goaltje.
Het is een van Geel aankoop. Misschien nog ergerquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Waarom wordt die gozer niet ingebracht en Hankouri wel? Is het gewoon weer een enorme paniekaankoop?
Aan die assist alleen al kun je zien dat hij het spelletje echt wel ziet. De acties lukken soms ook wel, maar hij is dan totaal besluiteloos en dat komt door gebrek aan vertrouwen. Als hij nu eens beslissingen maakt, dan kan zijn rendement heel hoog worden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je vertellen wat je ziet dan? Ik zie een oogkleppen voetballer zonder versnelling.
Dat soort assists geeft een Excelsior buitenspeler ook 1 of 2x in een seizoen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Aan die assist alleen al kun je zien dat hij het spelletje echt wel ziet. De acties lukken soms ook wel, maar hij is dan totaal besluiteloos en dat komt door gebrek aan vertrouwen. Als hij nu eens beslissingen maakt, dan kan zijn rendement heel hoog worden.
Een Larsson met vertrouwen doet zoiets 8 of 9 keer per seizoen en schiet er daarnaast nog een aantal in.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat soort assists geeft een Excelsior buitenspeler ook 1 of 2x in een seizoen.
Nog niks gezien wat doet vermoeden dat hij dat inderdaad bij ons zal doen. Maar we hebben nu inderdaad niet echt een alternatief. Zonde dat we geen buitenspelers met diepgang hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Een Larsson met vertrouwen doet zoiets 8 of 9 keer per seizoen en schiet er daarnaast nog een aantal in.
Ik wil hem gewoon nog niet afschrijven. Voorlopig zijn onze alternatieven (die we hebben gezien) niet beter, dus ik zou hem lekker laten staan.
Het legioen wakker schudden noem ik dat. Hij heeft 500% gelijk, in de kuip zit al jaren geen rode draad in alles wat men doet.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb vorig hier al 20 keer getiept dat die Larson er geen reet van kan
kan die reacties van Caland en co hier nog wel herinneren op mijn post over Larson..
KLaas krijgt uiteindelijk altijd gelijk...
Van Hanegem lult nu wel goedkope shit en wat die ermee bereiken wil geen idee want in de kuip doen ze er toch niks mee.
Het is van hanegem en jou blijkbaar nog niet duidelijk dat toornstra zijn beide benen eraf moeten vliegen bij wijze van spreken voordat iemand anders op die plek een kans krijgt....quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:55 schreef govie het volgende:
[..]
Het legioen wakker schudden noem ik dat. Hij heeft 500% gelijk, in de kuip zit al jaren geen rode draad in alles wat men doet.
Nu heeft Gio en VanGeel mazzel dat ze komende 2 weken relatief makkelijke tegenstanders hebben, wat de druk zal verlagen op het technische duo indien deze worden omgezet in winst (is wel mijn verwachting). Hierna zal feyenoord deze structurele problemen die men al jaren ervaart in de technische lijn in de ijskast plaatsen onder het mom van 2 overwinningen wat eigenlijk easypeasy zou moeten zijn.
Wat hij schrijft over amrabat is al meermaals hier in dit topic langsgekomen. Hij heeft eigenlijk nooit een fatsoenlijke kans gehad in rotterdam als speler die een aantal miljoenen heeft gekost. Die amrabat is een goede speler en ik kan je op een briefje geven dat psv hem graag zou willen hebben met kans op een basisplaats in de loop van het seizoen. Als je iemand koop voor circa 5 miljoen dan zou dit voor een basisplek moeten zijn, een plek+rol die perfect aansluit bij de kwaliteiten van de speler. Als je een vleugelspeler wilt in 433, waarom pik je dan larsson op waarvan je weet dat deze altijd naar binnenkomt. Larsson is veel beter in de as, waar hij kan strooien met passes en schotjes van afstand, maar op de vleugel verwelken zijn kwaliteiten. Die eigenwijse visie van Gio maakt de selectie minder waard en haalt spelers uit hun beste vorm, waarvan akte. Het is geen trainer, dat is wel duidelijk.
Van Hanegem slaat hier de spijker op de welbekende kop Klaas.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb vorig hier al 20 keer getiept dat die Larson er geen reet van kan
kan die reacties van Caland en co hier nog wel herinneren op mijn post over Larson..
KLaas krijgt uiteindelijk altijd gelijk...
Van Hanegem lult nu wel goedkope shit en wat die ermee bereiken wil geen idee want in de kuip doen ze er toch niks mee.
Ja hij heeft 100 procent gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van Hanegem slaat hier de spijker op de welbekende kop Klaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |