abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:00:53 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181332785
Hankouri goed ingevallen? Alsjeblieft zeg _O-
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:08:35 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181333079
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:00 schreef fetX het volgende:
Hankouri goed ingevallen? Alsjeblieft zeg _O-
Zoals Willem al zei: de lat ligt extreem laag
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:12:55 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181333237
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zoals Willem al zei: de lat ligt extreem laag
Blijkbaar. Bilal deed het nog beter...
pi_181333435
El Hamkouri had beter verhuurd kunnen worden.
pi_181333461
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:19 schreef macca728 het volgende:
El Hamkouri had beter verhuurd kunnen worden.
Gaat toch nooit een basisplek veroveren. Beter meteen helemaal van de hand doen.

Had je met Verdonk ook moeten doen.
blablablabla
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:23:48 #256
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181333554
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Gaat toch nooit een basisplek veroveren. Beter meteen helemaal van de hand doen.

Had je met Verdonk ook moeten doen.
Ze willen een brede selectie voor dat "zelfstandige beloftenteam" :')
pi_181333638
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze willen een brede selectie voor dat "zelfstandige beloftenteam" :')
Die moeten toch zsm promoveren oid? Daar valt iets voor te zeggen .
blablablabla
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:29:55 #258
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181333740
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Die moeten toch zsm promoveren oid? Daar valt iets voor te zeggen .
Promoveren? Ze zitten nog niet eens in de piramide.

Of kan je door 1e te eindigen dit jaar wel instromen?
pi_181333951
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:00 schreef fetX het volgende:
Hankouri goed ingevallen? Alsjeblieft zeg _O-
Je snap er weer weinig van

De buitenposities zijn zowat de meest moeilijke positie in het huidige topvoetbal....

Je ziet jaarlijks gewoon de ene na de andere buitenspelers afvallen en falen overal.....

Daarom denk ik dat Hakouri gewoon nog kan doorontwikkelen op die positie.

In principe is Boetius gewoon de beste speler op die ppsitie

Hij zoekt toch altijd het duel op en dan kan het weles fout gaan, maar mensen snappen gewoon niet hoe moeilijk die buitenposities wel niet zijn in het huidige topvoetbal....De ruimte is zo beperkt die je krijgt en vaak krijgen die backs ook nog is rugdekking waardoor je er altijd 2 voorbij moet....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:45:33 #260
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181334179
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je snap er weer weinig van

De buitenposities zijn zowat de meest moeilijke positie in het huidige topvoetbal....

Je ziet jaarlijks gewoon de ene na de andere buitenspelers afvallen en falen overal.....

Daarom denk ik dat Hakouri gewoon nog kan doorontwikkelen op die positie.

In principe is Boetius gewoon de beste speler op die ppsitie

Hij zoekt toch altijd het duel op en dan kan het weles fout gaan, maar mensen snappen gewoon niet hoe moeilijk die buitenposities wel niet zijn in het huidige topvoetbal....De ruimte is zo beperkt die je krijgt en vaak krijgen die backs ook nog is rugdekking waardoor je er altijd 2 voorbij moet....
Ik zeg ook niet dat hij zich niet kan doorontwikkelen. Ik zeg alleen dat hij gisteren niet goed inviel. En iedereen die ook maar een beetje verstand van voetbal heeft zal dat met mij eens zijn.

Jij dus niet. Niet geheel verrassend natuurlijk.
pi_181335705
Mes snijdt aan 2 kanten, Van Geel haalt te matige spelers binnen en Van Bronckhorst krijgt geen voetbal in dit team en maakt geen enkele speler beter
pi_181336743
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het beste voetbal waarmee je uiteindelijk een seizoen 5-6 ofzo werd?

Ga nou weg met die clasie tuinkabouter hype..want na feyenoord is hij nergens meer aan de bak gekomen....

Ik schrijf clasie nog niet af bij Feyenoord maar hij zal echt beter moeten gaan presteren dan wat hij de laatste 3 wedstrijden heeft laten zien....
En in de El Ahmadi tijd is Feyenoord ook maar 1 keer kampioen geworden toen alles meezat. Wat een onzinnig geleuter.
  maandag 20 augustus 2018 @ 23:21:30 #263
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181336799
Feyenoord ♡
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181340301
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En in de El Ahmadi tijd is Feyenoord ook maar 1 keer kampioen geworden toen alles meezat. Wat een onzinnig geleuter.
Het verschil tussen die tuinkabouter en Kea is natuurlijk dat KEA zich in elke competitie internationaal als nationaal zich staande wist te houden terwijl die tuinkabouter op de bank belande en niet wist te imponeren enniet echt wist door te breken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181340372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 05:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het verschil tussen die tuinkabouter en Kea is natuurlijk dat KEA zich in elke competitie internationaal als nationaal zich staande wist te houden terwijl die tuinkabouter op de bank belande en niet wist te imponeren enniet echt wist door te breken.
Ik denk eerlijk dat we liever echt een powerhouse hadden kunnen halen zoals bijvoorbeeld Fer. En dan maar een creatief mannetje ernaast. Clasie is het beiden net niet.
BFF met GGMM
pi_181340463
Feyenoord gaat de transfermarkt niet op en kiest voor de jeugd'
Dinsdag, 21 augustus 2018 om 07:00

Feyenoord gaat zich meer richten op spelers uit de eigen jeugdopleiding. Bij een eventueel vertrek van Sofyan Amrabat of Jean-Paul Boëtius gaat de club niet de transfermarkt op om een vervanger in huis te halen. Volgens De Telegraaf heeft de clubleiding veel vertrouwen in de talenten uit de jeugdopleiding en krijgen zij voorrang. Op deze manier hoopt de club uit Rotterdam te voorkomen dat de grootste talenten al op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken.


Bij Feyenoord wordt ernaar gestreefd om minimaal vijftig procent van het elftal te laten bestaan uit spelers die ze zelf hebben opgeleid. Afgelopen zondag werd daar ruimschoots aan voldaan, want trainer Giovanni van Bronckhorst liet zeven spelers uit de eigen jeugdopleiding starten. Na rust waren dat er zelfs acht. Ook bij Ajax en PSV wordt er veel gekeken naar de eigen jeugd. Bij de Eindhovenaren liet Mark van Bommel vier ‘eigen’ spelers in actie komen tegen Fortuna Sittard (1-2 winst): Steven Bergwijn, Dante Rigo, Jeroen Zoet en Jorrit Hendrix. Bij Ajax kwamen met Noussair Mazraoui, Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek en Carel Eiting vijf spelers uit de eigen jeugdopleiding in actie tegen VVV-Venlo (0-1 winst).


Bij Feyenoord was de stap voor talenten naar het eerste elftal vaak te groot. Daarom werd geïnvesteerd in een nieuw trainingscomplex en extra trainers. Daarnaast kregen nog eens vijftien jeugdspelers een contract, waardoor het aantal contractspelers bij Feyenoord is gestegen van veertig naar vijftig. Dit kon de club zich voorheen amper veroorloven. Volgens het dagblad is het salarisbudget van de selectie daarentegen voor het eerst sinds 2010 op hetzelfde niveau gebleven, terwijl deze som doorgaans jaarlijks met een miljoen euro steeg.


Op deze manier hoopt Feyenoord de jeugd meer de kans te geven en zodoende te voorkomen dat talenten op jonge leeftijd naar Europese topclubs vertrekken. De afgelopen jaren vertrokken Tahith Chong (Manchester United), Joshua Zirkzee (Bayern München) en Melayro Bogarde (TSG Hoffenheim) bij Feyenoord. Rodney Kongolo koos voor de jeugdopleiding van Manchester City en is dit seizoen uitgeleend aan sc Heerenveen, de club waar hij vorige week zijn debuut voor maakte in de Eredivisie. In Rotterdam is men ervan overtuigd dat hij zijn debuut al lang had kunnen maken wanneer hij bij Feyenoord was gebleven.
pi_181340935
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 07:34 schreef patrickt37 het volgende:
Feyenoord gaat de transfermarkt niet op en kiest voor de jeugd'
Dinsdag, 21 augustus 2018 om 07:00

Feyenoord gaat zich meer richten op spelers uit de eigen jeugdopleiding. Bij een eventueel vertrek van Sofyan Amrabat of Jean-Paul Boëtius gaat de club niet de transfermarkt op om een vervanger in huis te halen. Volgens De Telegraaf heeft de clubleiding veel vertrouwen in de talenten uit de jeugdopleiding en krijgen zij voorrang. Op deze manier hoopt de club uit Rotterdam te voorkomen dat de grootste talenten al op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken.


Bij Feyenoord wordt ernaar gestreefd om minimaal vijftig procent van het elftal te laten bestaan uit spelers die ze zelf hebben opgeleid. Afgelopen zondag werd daar ruimschoots aan voldaan, want trainer Giovanni van Bronckhorst liet zeven spelers uit de eigen jeugdopleiding starten. Na rust waren dat er zelfs acht. Ook bij Ajax en PSV wordt er veel gekeken naar de eigen jeugd. Bij de Eindhovenaren liet Mark van Bommel vier ‘eigen’ spelers in actie komen tegen Fortuna Sittard (1-2 winst): Steven Bergwijn, Dante Rigo, Jeroen Zoet en Jorrit Hendrix. Bij Ajax kwamen met Noussair Mazraoui, Matthijs de Ligt, Daley Blind, Donny van de Beek en Carel Eiting vijf spelers uit de eigen jeugdopleiding in actie tegen VVV-Venlo (0-1 winst).


Bij Feyenoord was de stap voor talenten naar het eerste elftal vaak te groot. Daarom werd geïnvesteerd in een nieuw trainingscomplex en extra trainers. Daarnaast kregen nog eens vijftien jeugdspelers een contract, waardoor het aantal contractspelers bij Feyenoord is gestegen van veertig naar vijftig. Dit kon de club zich voorheen amper veroorloven. Volgens het dagblad is het salarisbudget van de selectie daarentegen voor het eerst sinds 2010 op hetzelfde niveau gebleven, terwijl deze som doorgaans jaarlijks met een miljoen euro steeg.


Op deze manier hoopt Feyenoord de jeugd meer de kans te geven en zodoende te voorkomen dat talenten op jonge leeftijd naar Europese topclubs vertrekken. De afgelopen jaren vertrokken Tahith Chong (Manchester United), Joshua Zirkzee (Bayern München) en Melayro Bogarde (TSG Hoffenheim) bij Feyenoord. Rodney Kongolo koos voor de jeugdopleiding van Manchester City en is dit seizoen uitgeleend aan sc Heerenveen, de club waar hij vorige week zijn debuut voor maakte in de Eredivisie. In Rotterdam is men ervan overtuigd dat hij zijn debuut al lang had kunnen maken wanneer hij bij Feyenoord was gebleven.
Het zegt genoeg over de huidige lichting jeugd, dat er geen enkele naam genoemd wordt.
pi_181340961
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:38 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Het zegt genoeg over de huidige lichting jeugd, dat er geen enkele naam genoemd wordt.
De onder 19 schijnt wel heel goed te zijn.

Maar wat mij betreft zegt het vooral dat er nu al afscheid wordt genomen van de ambitie om mee te doen om het kampioenschap.

Niet dat we niet met z'n allen kunnen zien dat we dat toch nooit gaan redden, maar de technische leiding gaat dus schijnbaar ook geen energie meer stoppen in het versterken van de selectie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:48:21 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181341014
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De onder 19 schijnt wel heel goed te zijn.

Maar wat mij betreft zegt het vooral dat er nu al afscheid wordt genomen van de ambitie om mee te doen om het kampioenschap.

Niet dat we niet met z'n allen kunnen zien dat we dat toch nooit gaan redden, maar de technische leiding gaat dus schijnbaar ook geen energie meer stoppen in het versterken van de selectie.
Het wordt de hoogste tijd voor een wisseling van de wacht op technisch gebied. Martin van Geel heeft ons goed door één van de donkerste periodes uit ons bestaan geholpen maar hij gaat ons niet verder helpen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181341084
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De onder 19 schijnt wel heel goed te zijn.

Maar wat mij betreft zegt het vooral dat er nu al afscheid wordt genomen van de ambitie om mee te doen om het kampioenschap.

Niet dat we niet met z'n allen kunnen zien dat we dat toch nooit gaan redden, maar de technische leiding gaat dus schijnbaar ook geen energie meer stoppen in het versterken van de selectie.
Het is heel simpel

Er is gewoon geen geld :)

Dan moet je wel terug naar de jeugd.

We hadden geld vorig seizoen maar dat heeft Van Geel verneukt

Dit verhaal hierboven hadden we zelf ook wel kunnen verzinnen.....er is geen andere optie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181341086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het wordt de hoogste tijd voor een wisseling van de wacht op technisch gebied. Martin van Geel heeft ons goed door één van de donkerste periodes uit ons bestaan geholpen maar hij gaat ons niet verder helpen.
Sterker nog straks ben je weer terug bij af. Selectie heeft amper restwaarde.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:31:56 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181341532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is heel simpel

Er is gewoon geen geld :)

Dan moet je wel terug naar de jeugd.

We hadden geld vorig seizoen maar dat heeft Van Geel verneukt

Dit verhaal hierboven hadden we zelf ook wel kunnen verzinnen.....er is geen andere optie.
Het matige presteren vorig seizoen heeft wel een hoop clubs afgeschrikt vrees ik. Er waren een paar spelers die heel veel waard hadden kunnen zijn als we gewoon weer mee hadden gedaan om het kampioenschap. Die kan je nu niet voor veel geld verkopen en dus is er ook nauwelijks geld voor versterkingen.
pi_181341584
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Willem II II :D
Makkelijk, Willem IV. :D
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:41:38 #274
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181341636
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:36 schreef Bottendaal het volgende:
Mes snijdt aan 2 kanten, Van Geel haalt te matige spelers binnen en Van Bronckhorst krijgt geen voetbal in dit team en maakt geen enkele speler beter
Einstein op fok!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181341640
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het matige presteren vorig seizoen heeft wel een hoop clubs afgeschrikt vrees ik. Er waren een paar spelers die heel veel waard hadden kunnen zijn als we gewoon weer mee hadden gedaan om het kampioenschap. Die kan je nu niet voor veel geld verkopen en dus is er ook nauwelijks geld voor versterkingen.
Daarom moeten er ook geen spelers aangekocht worden. Dat heeft helemaal geen zin.

Je kan beter die talenten van Varkenoord de kans geven en hopen dat die gaan uitblinken. Dat is de enige manier om geld binnen te krijgen.

Die aankopen die Feyenoord doet leveren zelden tot nooit hoge transfersommen op, de jeugdspelers wel.

Ik snap alleen niet waar ze het over hebben dat er zoveel jeugdspelers gaan inpassen want ik denk dat er dit seizoen gewoon nog met toornstra gevoetbald gaat worden....

Voor dit seizoen is denk ik gewoon nog allemaal lul praatjes....want ik zie die talenten onder 19 dit seizoen nog geen kans krijgen. Ze zullen het wel over Malacia Donk, Harikouchi geertruide hebben
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:42:42 #276
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181341655
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het wordt de hoogste tijd voor een wisseling van de wacht op technisch gebied. Martin van Geel heeft ons goed door één van de donkerste periodes uit ons bestaan geholpen maar hij gaat ons niet verder helpen.
az is zijn top.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:58:13 #277
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181341847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Daarom moeten er ook geen spelers aangekocht worden. Dat heeft helemaal geen zin.

Je kan beter die talenten van Varkenoord de kans geven en hopen dat die gaan uitblinken. Dat is de enige manier om geld binnen te krijgen.

Die aankopen die Feyenoord doet leveren zelden tot nooit hoge transfersommen op, de jeugdspelers wel.

Ik snap alleen niet waar ze het over hebben dat er zoveel jeugdspelers gaan inpassen want ik denk dat er dit seizoen gewoon nog met toornstra gevoetbald gaat worden....

Voor dit seizoen is denk ik gewoon nog allemaal lul praatjes....want ik zie die talenten onder 19 dit seizoen nog geen kans krijgen. Ze zullen het wel over Malacia Donk, Harikouchi geertruide hebben
Ze moeten wel spelen met tegenstand om beter te worden. Ik vond het wel typisch dat die aanvallende middenvelder die was verhuurd en opzien baarde, nu bij bij volgens mij utrecht speelt. Dus worden verhuurd bij feyenoord houdt in dat je bijna nooit feyenoord 1 zal halen, zelfs als je wel goed presteert.

Die geertruida was een belofte, uiteindelijk zie ik er maar weinig van. Zonder hem meermaals in aktie te hebben gezien, lijkt me sint juste en geertruida (of een andere knakker uit de jeugd), niet eens zo'n gek idee als centrum voor volgend jaar ongeacht de speelstijl en coach die volgend jaar voor de groep staat. Jaartje oefenen en volgend jaar er staan tesamen met bijlow.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181341867
Geertruida is veel te klein voor centrum met 1,80.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:03:52 #279
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181341918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida is veel te klein voor centrum met 1,80.
Inb4 "Ja, maar Cannavaro..." :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:16:24 #280
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181343045
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida is veel te klein voor centrum met 1,80.
Dat ligt er ook een beetje aan hoe hoog die kan springen natuurlijk. Ik zou 'm wel graag in het centrum willen zien. Ik vind Botteghin en vd Heijden echt veel te traag.

Op zich wel blij met het nieuws, maar geef ze dan ook echt de kans en haal spelers die niet presteren eruit. Toornstra eruit, Larsson op 10 of eruit, van Beek niet meer opstellen. Burger, Kokcu, Werhmann, Geertruida gewoon echt even de kans geven.
pi_181344435
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida is veel te klein voor centrum met 1,80.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:16 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat ligt er ook een beetje aan hoe hoog die kan springen natuurlijk.
Van dit soort discussies kan ik echt genieten in dit topic.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:47:19 #282
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181344920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is heel simpel

Er is gewoon geen geld :)

Dan moet je wel terug naar de jeugd.

We hadden geld vorig seizoen maar dat heeft Van Geel verneukt
Dit is gewoon echt niet waar. Haps, St Juste en Berghuis zijn gehaald voor 17 miljoen en dit zijn absolute versterkingen. Dat Haps en St Juste zo vaak geblesseerd zijn is pech natuurlijk, maar had Van Geel dit van tevoren kunnen weten?

En Larsson moet je nog niet afschrijven.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:59:35 #283
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181345170
Wenger is beschikbaar... just saying
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181345351
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:47 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit is gewoon echt niet waar. Haps, St Juste en Berghuis zijn gehaald voor 17 miljoen en dit zijn absolute versterkingen. Dat Haps en St Juste zo vaak geblesseerd zijn is pech natuurlijk, maar had Van Geel dit van tevoren kunnen weten?

En Larsson moet je nog niet afschrijven.
Dat kan je allemaal nooit van te voren weten

het is heel simpel spelen ze?
spelen ze goed?

het antwoord is heel simpel nee

Larson is gewoon kut, die weet gewoon niet wat die doet. Je ziet in alles dat hij gewoon handelingssnelheid tekort komt. Hij heeft geen winnaarsmentaliteit.

Tot nu toe bevalt alleen ST juste mij. Maar die is te vaak geblesseerd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181345538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:59 schreef govie het volgende:
Wenger is beschikbaar... just saying
Ja dan ga je echt voor de prijzen spelen
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:26:16 #286
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181345817
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja dan ga je echt voor de prijzen spelen
VanGaal heeft toch ook AZ opgetuigd en wenger arsenal. Waarom niet, kost je 10 miljoen per jaar ofzo maar dan bereik je wel de top en heb je een td niet meer nodig. Laat wenger alles maar regelen. Een betere investering van 10 miljoen per jaar heb ik feyenoord afgelopen 25 jaar nog niet zien maken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:44:35 #287
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181346332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:26 schreef govie het volgende:

[..]

VanGaal heeft toch ook AZ opgetuigd en wenger arsenal. Waarom niet, kost je 10 miljoen per jaar ofzo maar dan bereik je wel de top en heb je een td niet meer nodig. Laat wenger alles maar regelen. Een betere investering van 10 miljoen per jaar heb ik feyenoord afgelopen 25 jaar nog niet zien maken.
:')
pi_181346597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:26 schreef govie het volgende:

[..]

VanGaal heeft toch ook AZ opgetuigd en wenger arsenal. Waarom niet, kost je 10 miljoen per jaar ofzo maar dan bereik je wel de top en heb je een td niet meer nodig. Laat wenger alles maar regelen. Een betere investering van 10 miljoen per jaar heb ik feyenoord afgelopen 25 jaar nog niet zien maken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181346978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:26 schreef govie het volgende:

[..]

VanGaal heeft toch ook AZ opgetuigd en wenger arsenal. Waarom niet, kost je 10 miljoen per jaar ofzo maar dan bereik je wel de top en heb je een td niet meer nodig. Laat wenger alles maar regelen. Een betere investering van 10 miljoen per jaar heb ik feyenoord afgelopen 25 jaar nog niet zien maken.
Ik hoop oprecht dat Feyenoord daar 10 miljoen per jaar aan uit zal geven
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:35:48 #290
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181347744
Volgens mij komt er binnenkort een sterke lichting aan, maar dat is nog even wachten. En trouwens, we weten allemaal hoe het is afgelopen met lichting ‘94. Alleen Kongolo en Vilhena bleken echt een succes.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:38:09 #291
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181347812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij komt er binnenkort een sterke lichting aan, maar dat is nog even wachten. En trouwens, we weten allemaal hoe het is afgelopen met lichting ‘94. Alleen Kongolo en Vilhena bleken echt een succes.
Aké en Rekik. Dat zijn toch 4 spelers die de top gehaald hebben uit 1 lichting. Meer dan prima dus. Dat gaat deze lichting waarschijnlijk niet redden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:41:22 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181347875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Aké en Rekik. Dat zijn toch 4 spelers die de top gehaald hebben uit 1 lichting. Meer dan prima dus. Dat gaat deze lichting waarschijnlijk niet redden.
Wat schaar jij onder 'deze' lichting?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:42:57 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181347903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Aké en Rekik. Dat zijn toch 4 spelers die de top gehaald hebben uit 1 lichting. Meer dan prima dus. Dat gaat deze lichting waarschijnlijk niet redden.
Wat schaar jij onder 'de top'?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:46:03 #294
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181347966
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat schaar jij onder 'deze' lichting?
Eigenlijk elke lichting die eraan zit te komen. Er zitten wel paar pareltjes tussen hoor. Maar 4 talenten die doorbreken zie ik eigenlijk bij geen enkel team gebeuren. De lichting uit 1994 stonden ook allemaal samen in de Oranje elftallen. Kijk nu maar naar de Oranje jeugdteams. Af en toe 1 tot 4 Feyenoorders bij de selectie. Maar niet 8 ofzo, wat toen wel het geval was.

Daar komt bij dat van Geel aan het roer elke cent weer uitgeeft aan wat middelmaat. Zo'n Ayoub is wel leuk hoor. Maar heb je echt vertrouwen in de jeugd liet je hem lekker bij Utrecht en schoof je Wehrmann of El Bouchataoui door. Dat gebeurde wel met een Vilhena en een Boetius in 2012.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:47:03 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181347994
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij komt er binnenkort een sterke lichting aan, maar dat is nog even wachten. En trouwens, we weten allemaal hoe het is afgelopen met lichting ‘94. Alleen Kongolo en Vilhena bleken echt een succes.
1 speler per jaar maximaal 2 gemiddeld is al heel wat
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:47:09 #296
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181347997
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat schaar jij onder 'de top'?
Het is natuurlijk een heel breed begrip. Ik zie het als dat je mee kan bij een topclub in Nederland of hoger. En dat kunnen Vilhena, Kongolo, Rekik en Ake.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

1 speler per jaar maximaal 2 gemiddeld is al heel wat
1 per lichting basis waardig en 1 voor de breedte moet inderdaad voldoende zijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door satecl op 21-08-2018 15:03:58 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:04:20 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181348344
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:46 schreef satecl het volgende:

[..]

Eigenlijk elke lichting die eraan zit te komen. Er zitten wel paar pareltjes tussen hoor. Maar 4 talenten die doorbreken zie ik eigenlijk bij geen enkel team gebeuren. De lichting uit 1994 stonden ook allemaal samen in de Oranje elftallen. Kijk nu maar naar de Oranje jeugdteams. Af en toe 1 tot 4 Feyenoorders bij de selectie. Maar niet 8 ofzo, wat toen wel het geval was.

Daar komt bij dat van Geel aan het roer elke cent weer uitgeeft aan wat middelmaat. Zo'n Ayoub is wel leuk hoor. Maar heb je echt vertrouwen in de jeugd liet je hem lekker bij Utrecht en schoof je Wehrmann of El Bouchataoui door. Dat gebeurde wel met een Vilhena en een Boetius in 2012.
Die lichting daarvoor was eigenlijk minstens net zo goed met Clasie, De Vrij, Martins Indi en Bruma. We zijn daardoor misschien een beetje verwend geraakt, maar ik denk eigenlijk dat als je net zoveel talenten de kans blijft geven als we deden tussen 2009 en 2014 er vanzelf wel weer meer dan 1 per lichting boven komt drijven. Zoals je zelf eigenlijk al aangeeft.

Er wordt vaak gedaan alsof je uiteindelijke carrière voorbestemd was, maar de kansen die je krijgt en keuzes die je maakt in de periode waarin je je potentie moet waarmaken (van 18 tot 24) bepalen een groot deel van waar je terecht komt. Ik denk dat Castaignos bijvoorbeeld veel verder had kunnen komen als ie op z'n 20e niet naar Inter was gegaan en zo zijn er wel meer voorbeelden.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:17:12 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181348610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een heel breed begrip. Ik zie het als dat je mee kan bij een topclub in Nederland of hoger. En dat kunnen Vilhena, Kongolo, Rekik en Ake.

Okey. Eens dan. Het is maar net welk niveau je als basis neemt. Ik heb ook wel eens geroepen dat Brenet een topvoetballer is, als je het afzet tegen alle voetballers in Nederland.

Maar bij een prof die de top haalt denk ik toch echt aan spelers die in de basis staan bij een topclub in één van de topcompetities.

Maar wat je zegt, het is een breed begrip dat je verschillend kunt interpreteren
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:23:24 #299
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181348717
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die lichting daarvoor was eigenlijk minstens net zo goed met Clasie, De Vrij, Martins Indi en Bruma. We zijn daardoor misschien een beetje verwend geraakt, maar ik denk eigenlijk dat als je net zoveel talenten de kans blijft geven als we deden tussen 2009 en 2014 er vanzelf wel weer meer dan 1 per lichting boven komt drijven. Zoals je zelf eigenlijk al aangeeft.

Er wordt vaak gedaan alsof je uiteindelijke carrière voorbestemd was, maar de kansen die je krijgt en keuzes die je maakt in de periode waarin je je potentie moet waarmaken (van 18 tot 24) bepalen een groot deel van waar je terecht komt. Ik denk dat Castaignos bijvoorbeeld veel verder had kunnen komen als ie op z'n 20e niet naar Inter was gegaan en zo zijn er wel meer voorbeelden.
Het is heel simpel in topvoetbal hoe meer je koopt hoe minder jeugdspelers de kans krijgt om door te breken.

Dan maakt het echt geen fuck uit of je nou super talentvol bent want een aankoop krijgt altijd de voorkeur. Zie het beleid van het vorig seizoen waar Feyenoord de minste aantal minuten gaf aan talenten.

En dan wordt er een heel simpel excuus iedere keer geroepen dat zogenaamd een lichting niet goed genoeg is....het is te lachwekkend voor woorden.

Ik vind het wel een goede zaak dat Feyenoord geen cent heeft op dit moment.... _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')