SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Eerste helft ging nog wel qua spel, maar de tweede helft was frustrerend om te zien. De zure reacties na twee VAR-beslissingen maakten wel weer veel goed.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef Marsenal het volgende:
Niet kunnen kijken, maar typische uitslag![]()
3 punten en doorrrrrrr
Dat leest wel lekker weg ja, zag het al.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerste helft ging nog wel qua spel, maar de tweede helft was frustrerend om te zien. De zure reacties na twee VAR-beslissingen maakten wel weer veel goed.
Tja valt ook lastig te voetballen tegen een club die met 10 man op de 16 staat.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerste helft ging nog wel qua spel, maar de tweede helft was frustrerend om te zien. De zure reacties na twee VAR-beslissingen maakten wel weer veel goed.
Hoewel dat in de basis klopt moet het met een surplus aan kwaliteiten tegen dit soort clubs toch echt wel lukken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat elke eredivisieploeg eenvoudig overeind kan blijven door maar stug te verdedigen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:20 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja valt ook lastig te voetballen tegen een club die met 10 man op de 16 staat.
Je kan in principe ook geen excuses meer hebben voor ze op blessures na . Zou een grote schande zijn als ze geen schaal pakken na al dat uitgegeven geld .quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoewel dat in de basis klopt moet het met een surplus aan kwaliteiten tegen dit soort clubs toch echt wel lukken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat elke eredivisieploeg eenvoudig overeind kan blijven door maar stug te verdedigen.
Het uitvallen van Neres is vooral vervelend voor de wedstrijd tegen Kiev, maar je selectie is meer dan breed genoeg om op normale wijze tegen VVV te scoren.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan in principe ook geen excuses meer hebben voor ze op blessures na . Zou een grote schande zijn als ze geen schaal pakken na al dat uitgegeven geld .
Prima opgelost.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://twitter.com/DanielDwars/status/1031241689787248641
Siem gaat naar Australi
quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem gaat naar Australi
Goede transfer.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem gaat naar Australi
"Ziet er niet goed uit"quote:
ik denk dat overmars nu met een dilemma zitquote:
Misschien vindt ie dat wel lekker.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat overmars nu met een dilemma zit
hij kan iedereen over zich heen krijgen als hij nog een aankoop doet......
Ook wel een beetje het scorend vermogen van spelers. Het is niet of de opgelegde kansen er niet zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker breien en moeilijk doen met Haggiegod
Maar dan heeft Netto het niet goed gedaan op de transfermarkt als hij deze gaten niet heeft weten op te vullen .quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook wel een beetje het scorend vermogen van spelers. Het is niet of de opgelegde kansen er niet zijn.
Heeft nooit echt een kans gehad. Zelfde voor Cassierra. Zet dat soort mannen eens 4-5 potten erin dan kunnen we een oordeel vellen.quote:
Hoe is het trouwens met Cassierra ? Heeft nog geen enkele keer meegedaan bij Groningen, geblesseerd ?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nooit echt een kans gehad. Zelfde voor Cassierra. Zet dat soort mannen eens 4-5 potten erin dan kunnen we een oordeel vellen.
jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 00:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Cassierra ? Heeft nog geen enkele keer meegedaan bij Groningen, geblesseerd ?
Orejuela kon het niveau in de Jupiler League niet eens aan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nooit echt een kans gehad. Zelfde voor Cassierra. Zet dat soort mannen eens 4-5 potten erin dan kunnen we een oordeel vellen.
ga je hem missen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem gaat naar Australi
Zo'n kangaroe schopt je zo een klaplong.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel uitkijken met al die vreselijke dieren daar
Fijn voor die gozer, houdt hij er toch maar mooi een baan aan over.quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax wil verlengen met SierhuisGOD.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
goed idee, heeft nog niet genoeg kunnen laten zien.quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
je bedoelt die pannenkoek die helemaal niks raakte?quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
In welke wedstrijd?quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
je bedoelt die pannenkoek die helemaal niks raakte?
oud nieuws, hebben het al laten varen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:00 schreef TheJanitor het volgende:
Het schijnt dat Barcelona interesse heeft in Frenkie.
Hij raakte je moeder nog gisteravond.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
je bedoelt die pannenkoek die helemaal niks raakte?
Klopt, dat is echt niks bijzonders.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:15 schreef PicoMMP het volgende:
Sierhuis lijkt me nou echt zo'n speler die er elk jaar 12-18 scoort bij een club als Utrecht of Heracles.
Begrijp het ook niet zo maar het kan een nomale opwaardering zijn omdat hij nu bij de selectie zitquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat is echt niks bijzonders.
Ja dan volgend jaar een keer verhuren en er dan een leuk bedragje voor krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet zo maar het kan een nomale opwaardering zijn omdat hij nu bij de selectie zit
Dus als Tadic transfervrij zou zijn geweest zou het minder beschamend zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan in principe ook geen excuses meer hebben voor ze op blessures na . Zou een grote schande zijn als ze geen schaal pakken na al dat uitgegeven geld .
Kunnen ze nu natuurlijk niet meer zoveel over kwijt dankzij die privacywet, maar we horen het morgen al wel of hij bij de selectie zit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Is er al meer bekend over de blessure van Neres qua prognose?
Maar hij heeft een blessure.quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cassierra heeft nog wel ietwat potentie, al moet hij wel snel gaan spelen bij Groningen.
Oh jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze nu natuurlijk niet meer zoveel over kwijt dankzij die privacywet, maar we horen het morgen al wel of hij bij de selectie zit.
Privacy wet? Mag je niet meer zeggen hoelang iemand eruit ligt? Serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze nu natuurlijk niet meer zoveel over kwijt dankzij die privacywet, maar we horen het morgen al wel of hij bij de selectie zit.
Dat klopt inderdaad, tenzij de speler zelf uitdrukkelijk toestemming geeft. Maar daarom is het nieuws omtrent blessures nu wel wat vager allemaal.quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Privacy wet? Mag je niet meer zeggen hoelang iemand eruit ligt? Serieus?
Dan heb je nog steeds een bom aan geld uitgegevenquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dus als Tadic transfervrij zou zijn geweest zou het minder beschamend zijn?
Maar ook slechts aan twee spelers. Als je nu voor 80 miljoen 7 nieuwe spelers haalt... Bovendien denk ik dat we voor Blind teveel, maar voor Tadic 'te weinig' hebben betaald. En dat het eigenlijk om vrij marktconforme bedragen gaat. Ze komen wel uit de Premier League natuurlijk. Dan betaal je extra. Zoals andere clubs ook extra betalen voor onze talenten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds een bom aan geld uitgegeven
Die zit volgens mij nog steeds bij Ludogorets.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stiekem toch nog een beetje hoop op een vleugelspeler die diep gaat, wat doet lukoki tegenwoordig?
Lukokiquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stiekem toch nog een beetje hoop op een vleugelspeler die diep gaat, wat doet lukoki tegenwoordig?
Op zijn Wiki kijken. Op f5 drukken. Ja. Het staat er nog "35 wedstrijden in Ajax 1". En dan heel hard lachen. En weer op f5 drukken.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lesley de Sa was basisspeler in de laatste kampioenswedstrijd van Ajax.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:16 schreef manny het volgende:
[..]
Op zijn Wiki kijken. Op f5 drukken. Ja. Het staat er nog "35 wedstrijden in Ajax 1". En dan heel hard lachen. En weer op f5 drukken.
Schone trekt me niet zo, weet niet, vind het een plek waar ook talent kan spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Woensdagavond :
Onana,
Mazraoui, Blind, De Ligt, Tagliafico,
F.de Jong, vd Beek, Ziyech, Schne,
Huntelaar, Tadic.
Gr.
Erik ten H.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lukokivond hem altijd mooi
Is een kampioenswedstrijd alleen een kampioenswedstrijd als je hem wint ?quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lesley de Sa was basisspeler in de laatste kampioenswedstrijd van Ajax.
Achteraf gezien wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 18:09 schreef manny het volgende:
[..]
Is een kampioenswedstrijd alleen een kampioenswedstrijd als je hem wint ?
ik wil ook een stickerquote:
Leuk was dat, voor de tijd dat we erachter kwamen dat hij er werkelijk geen klote van kon.quote:
Bij Cambuur was het ook niet veel, Lukoki snapte helaas niet dat het veld ophield bij de buitenste lijnen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk was dat, voor de tijd dat we erachter kwamen dat hij er werkelijk geen klote van kon.
''Ik zou er zeker 2 hebben gemaakt , Cerny heeft het al bewezen''quote:
Wanneer weet alleen niemand.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik zou er zeker 2 hebben gemaakt , Cerny heeft het al bewezen''
Genot
Leukste was het gejammer dat hij het niet had mogen doen omdat hij een beetje respect had moeten tonen voor de status van de Cler. Dan weet je zeker dat die zeurkousen nog nooit in een kooitje hebben gestaanquote:
moet betalenquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de share optie gedaan, daardoor kan iedereen het lezen als het goed is
even doorlezen aanklikken, top, bedankt!quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de share optie gedaan, daardoor kan iedereen het lezen als het goed is
Er is niets beschamends aan, wel kan je jezelf afvragen of 4miljoen salarisplafond wenselijk is (als het klopt dat e.e.a. flink is opgerekt voor tadic en blind). De lange termijn consequentie zal zijn dat talenten ook erg vroeg 4 miljoen willen verdienen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dus als Tadic transfervrij zou zijn geweest zou het minder beschamend zijn?
Dat is niet wenselijk (en ook niet het geval).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:51 schreef govie het volgende:
[..]
Er is niets beschamends aan, wel kan je jezelf afvragen of 4miljoen salarisplafond wenselijk is (als het klopt dat e.e.a. flink is opgerekt voor tadic en blind). De lange termijn consequentie zal zijn dat talenten ook erg vroeg 4 miljoen willen verdienen.
Ik verwacht dat men ziyech komt halen als hij in de CL qualifers een goede prestatie neerzet. Ik vind het een onberekenbare speler qua prestatie (hit or miss) maar hij kan wel de winnende factor zijn omdat zijn passes soms gewoon stations overslaan. Opzich is hij wel een meerwaarde voor ieder team, zelfs vanaf de bank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:16 schreef manny het volgende:
morgen weer de wei in en nog maar 10 dagen tot echte einde transferperiode. spannende weken voor de boeg...
ojoi... moet woensdag winnen.
Hup Ajax !
iets waar labyad ook last van lijkt te hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur was het ook niet veel, Lukoki snapte helaas niet dat het veld ophield bij de buitenste lijnen.
Ik vind bij Ziyech de ondergrens niet meer doorzakken, de laatste tijd. Begint echt stabiel en heel volwassen te voetballen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:00 schreef govie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men ziyech komt halen als hij in de CL qualifers een goede prestatie neerzet. Ik vind het een onberekenbare speler qua prestatie (hit or miss) maar hij kan wel de winnende factor zijn omdat zijn passes soms gewoon stations overslaan. Opzich is hij wel een meerwaarde voor ieder team, zelfs vanaf de bank.
Siem is al weg. Toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:55 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik vind bij Ziyech de ondergrens niet meer doorzakken, de laatste tijd. Begint echt stabiel en heel volwassen te voetballen.
Nog niet overtuigd van Labyad, was ik al niet bij FC Utrecht, maar het komt er bij Ajax ook nog niet uit.
Daarnaast ben ik benieuwd wat er gebeurt met Sinkgraven en Siem de Jong. Die gaan nog wel weg voor de deadline neem ik aan?
ze kunnen moeilijk de reclameblokken nog groter maken dus die tijd moet wel gevuld wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
Ben ik de enige die erg moe ben van dat gezwam van Derksen en Gijp over Ziyech's "onvrede in de ploeg"?
ik heb juist het idee dat hij het prima naar z'n zin heeft momenteel.
zat mij er gewoon echt aan te ergeren. iets wat ik zelden heb met VI.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de reclameblokken nog groter maken dus die tijd moet wel gevuld worden
Ik vind het ook wel meevallen met die zogenaamde onvrede van Ziyech.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
Ben ik de enige die erg moe ben van dat gezwam van Derksen en Gijp over Ziyech's "onvrede in de ploeg"?
De vraag is of zei nog steeds dingen horen van spelers of niet. Ik betwijfel dat johan nog iets hoort en Gijp sowieso niets. Die jongens van vi en andere journalisten die horen natuurlijk wel vanalles. Ik vind tegenwoordig die podcast van arno vermeulen, een soort van vi inside radio, maar dan iets inhoudelijker, veel leuker vi en rondo. Iedere keer dezelfde domme grapjes wordt een beetje saai, vi heeft zijn hoogtepunt lang geleden bereikt. Ja ik lieg niet, ik hekel arno vermeulen maar het format is goed van nosradio.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
tegen Luik zag je hem echt genieten. lachen met Tadic en schone, en hij kan zijn mentor rol bij mazraoui kwijt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen met die zogenaamde onvrede van Ziyech.
is allemaal gebaseerd op de reactie van ziyech bij de miscommunicatie met huntelaar tegen vvvquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:13 schreef govie het volgende:
[..]
De vraag is of zei nog steeds dingen horen van spelers of niet. Ik betwijfel dat johan nog iets hoort en Gijp sowieso niets. Die jongens van vi die horen natuurlijk wel vanalles.
ik denk dat Ziyech niet anders zal spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar ben wel benieuwd hoe Ziyech in september presteert. Nu wel extra motivatie vanwege de open transfermarkt natuurlijk.
Rust is vaak goed, meer focus op beter voetbal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat Ziyech niet anders zal spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |