Bohhh, dat klinkt echt super lekker iddquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lekkerste broodje ei gemaakt (met gebakken ei inplaats van boter yoghurtmayo, ham, kaas op het gebakken ei en met peper zout en dille). #blessed 👻🕺🏿
is dat ook natuurlijk 😎quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:39 schreef I. het volgende:
[..]
Bohhh, dat klinkt echt super lekker idd
met wat voor titel dat is de vraag liefde gaat door de maag snackjes zoiets 👻quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:46 schreef I. het volgende:
[..]
Je zou een receptenboek moeten uitbrengen.
hij is open iigquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:47 schreef I. het volgende:
Kut is dat ja.
Ik werd net wakker gemaakt door iemand die een kwartier lang "HIJ IS OPEEEEENN" schreeuwde hier ergens._
Geen idee waar dat over ging.
een deur?quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:47 schreef I. het volgende:
Kut is dat ja.
Ik werd net wakker gemaakt door iemand die een kwartier lang "HIJ IS OPEEEEENN" schreeuwde hier ergens._
Geen idee waar dat over ging.
"van borrelnootje tot broodje ei"quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met wat voor titel dat is de vraag liefde gaat door de maag snackjes zoiets 👻
ooooo goeie 🙏quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"van borrelnootje tot broodje ei"
Nootjes eetcadeautjes.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met wat voor titel dat is de vraag liefde gaat door de maag snackjes zoiets 👻
quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik werd gister ochtend gewekt door 2 mannen die over een boor aan het praten waren op volume 110JA MOET IK DAN MAAT 13 OF 14 JA WELKE BOOR BEDOELLIE NOU???
Tsja.quote:
tactischquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je had hier ook 2 van die tokkies die elke ochtend ruzie hadden en 1tje hing uit zn raam en die ander stond beneden, heletijd schreeuwen, blaffende honden natuurlijk ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |