abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181285809
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Overigens denk ik dat het voor vrouwen ook makkelijker is om zich knapper voor te doen op foto's. Bepaalde hoeken, make up. Snapchat onzin er overheen dus is het niet raar dat vrouwen mooier worden gevonden toch?
Snapchat filter lijkt mij juist een reden om naar links te vegen :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181285825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet op basis van de foto;s die ik zie. De knapperds erbuiten gelaten.
_O- Je zult wel een typische vrouw zijn, zonder perfecte foto's moet je als man niet op TInder. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook wel gewoon knapper maar wat dat artikel zegt is... Als je van aantrekkelijkheid "IQ" zou maken dan denken vrouwen dus dat 83% van de mannen zwakbegaafd is.
Ja maar waar slaat dat op omdat te doen dan?
pi_181285836
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Sowieso, die kwam je ook wel aardig wat tegen ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- Je zult wel een typische vrouw zijn, zonder perfecte foto's moet je als man niet op TInder. :+
Je leest gewoon echt niet wat ik zeg.
pi_181285858
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar waar slaat dat op omdat te doen dan?
Om wat te doen? Die vergelijking met IQ te maken? Omdat vrouwen zo ver onder het gemiddelde "schatten" dus als ze dat zouden doen met IQ zouden ze daadwerkelijk denken dat 83% van de mannen zwakbegaafd is.
pi_181285866
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Mja dat zou je verwachten :p
pi_181285872
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je leest gewoon echt niet wat ik zeg.
Je swiped iedereen weg zeg je net....
pi_181285878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Om wat te doen? Die vergelijking met IQ te maken? Omdat vrouwen zo ver onder het gemiddelde "schatten" dus als ze dat zouden doen met IQ zouden ze daadwerkelijk denken dat 83% van de mannen zwakbegaafd is.
Maar moeten ze dan het gemiddelde aantrekkelijk vinden?
pi_181285907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je swiped iedereen weg zeg je net....
Ja en ook de perfecte mannen. Zeg ik net al 4 keer ofzo. OOK die gaan weg. heb nergens gezegd dat ik alleen mannen met perfecte fotos naar rechts swipe.
pi_181285953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar moeten ze dan het gemiddelde aantrekkelijk vinden?
Het gaat er niet om of ze de gemiddelde man aantrekkelijk vinden, het gaat erom dat ze de gemiddelde man niet gemiddeld aantrekkelijk vinden, maar veel lelijker dan dat. Wat gewoon een vreemde observatie is.
pi_181285966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh fuck bedoel links.

Misschien te kritisch ja...
Dan ben je volcel !1
pi_181285978
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:49 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Dan ben je volcel!1
Was dat nou weer?
pi_181285996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ze de gemiddelde man aantrekkelijk vinden, het gaat erom dat ze de gemiddelde man niet gemiddeld aantrekkelijk vinden, maar veel lelijker dan dat. Wat gewoon een vreemde observatie is.
En andersom overschatten de mannen de vrouwen in hun aantrekkelijkheid?
pi_181286000
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was dat nou weer?
Google en gij zult vinden.
pi_181286004
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en ook de perfecte mannen. Zeg ik net al 4 keer ofzo. OOK die gaan weg. heb nergens gezegd dat ik alleen mannen met perfecte fotos naar rechts swipe.
.......

Nee je swiped helemaal niemand naar rechts want het uiterlijk staat je niet aan ofzo ( op basis van de foto's) dus de foto's zijn niet goed genoeg. Right?
pi_181286024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En andersom overschatten de mannen de vrouwen in hun aantrekkelijkheid?
Nee, mannen laten een normaal verdeling zien rond het gemiddelde. Cq, de gemiddelde vrouw vinden ze gemiddeld aantrekkelijk. Wat ze dus ook gewoon is.

Vrouwen vinden de gemiddelde man bovengemiddeld lelijk, wat dus een foute observatie is.

/ dit gaat over gemiddeldes*!
pi_181286031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

.......

Nee je swiped helemaal niemand naar rechts want het uiterlijk staat je niet aan ofzo ( op basis van de foto's) dus de foto's zijn niet goed genoeg. Right?
Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen. Jij hebt het de hele tijd over de perfecte foto. Gaat het helemaal niet om.
pi_181286079
Fraulein vroeg naar mijn lengte. Toen vroeg ik naar haar gewicht. ik kreeg storm via internet lolololol1!
pi_181286087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, mannen laten een normaal verdeling zien rond het gemiddelde. Cq, de gemiddelde vrouw vinden ze gemiddeld aantrekkelijk. Wat ze dus ook gewoon is.

Vrouwen vinden de gemiddelde man bovengemiddeld lelijk, wat dus een foute observatie is.

/ dit gaat over gemiddeldes*!
Mja sorry.
pi_181286092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen. Jij hebt het de hele tijd over de perfecte foto. Gaat het helemaal niet om.
Het uiterlijk van die mensen die je naar rechts swiped, die maken wel kans bij je buiten Tinder, dus waarom swipe je ze nu allemaal weg?
pi_181286115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het uiterlijk van die mensen die je naar rechts swiped, die maken wel kans bij je buiten Tinder, dus waarom swipe je ze nu allemaal weg?
Omdat er dan een hele andere indruk kan ontstaan? Bv door het gesprek ofzo? En nee ik ga het niet allemaal uitproberen op Tinder of ze dan net zo'n leuke uitstraling hebben.
pi_181286137
quote:

[..]

Ik denk dat die user precies bedoelt wat jij bedoelt.
pi_181286158
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat er dan een hele andere indruk kan ontstaan? Bv door het gesprek ofzo? En nee ik ga het niet allemaal uitproberen op Tinder of ze dan net zo'n leuke uitstraling hebben.
Waarom geef je dat niet een kans dan bij de berichtjes?
pi_181286171
quote:
Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen.
Wat mensen op foto's een leuk uiterlijk vinden is ook behoorlijk afhankelijk van hoe goed de foto is hoor. Evident dat je met leukere / betere foto's meer "likes" krijgt op Tinder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')