Ja maar een boven gemiddeld aantrekkelijk persoon heeft denk ik veel meer keuze en zoekt waarschijnlijk zelf ook een bovengemiddeld aantrekkelijk persoon.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Sta ik eigenlijk nooit bij stil.
Aantrekkelijke mensen zijn ook gewoon op zoek zijn naar vermaak en/of een relatie. Een echt account kom je normaliter snel genoeg wel achter. Schijnbaar trekt iets in jou een aantrekkelijk persoon aan en tsja is het wel oprecht.. dat kan enkel de toekomst maar uitwijzen. Maar dat lijkt me bij een gemiddeld tot onaantrekkelijk persoon niet anders
Een vrouw, knap of lillek, heb je in principe nooit alleen in dat geval dus dat scheelt dan alweerquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:49 schreef Yasmin23 het volgende:
En wat Cue zegt. En knappe mannen heb je nooit alleen.
Ja heb je gelijk. Maar ik weet dat een Brad Pitt type waarschijnlijk voor een Doutze Kroes type zal gaan. Of denk je van niet?quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een houding die je pardoes voor velen minder aantrekkelijk kan maken
Aantrekkelijkheid zit hem ook nog in wel meer dan een knappe kop natuurlijk dus daar mag je jezelf m.i. nooit door laten afschrikken.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vrouw, knap of lillek, heb je in principe nooit alleen in dat geval dus dat scheelt dan alweer
Ongetwijfeld veel meer keuze, zeker op een vleesmarkt. Maar dat zegt nog steeds niets.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar een boven gemiddeld aantrekkelijk persoon heeft denk ik veel meer keuze en zoekt waarschijnlijk zelf ook een bovengemiddeld aantrekkelijk persoon.
Las laatst ergens dat mensen onbewust naar een parter zoeken die op het zelfde 'niveau' van aantrekkelijk zit als zichzelf.
Ik snap wat je zegt. Ik hecht gewoon wat meer waarde aan vriendschap, denk ik. Verschil moeten er zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:48 schreef Dven het volgende:
Laten we het er nu maar op houden dat in ieder geval de klagers er inmiddels bekend mee zijn dat ik seksueel en relationeel erg open kan zijn. Zijn we daar nu ook weer vanaf.
Naar alle waarschijnlijkheid wel ja, en de kans dat een 9 met een 3 eindigt is enorm klein maar een zesje en een acht ofzo.. dat moet allemaal geen probleem zijn. Terwijl ook dat verschil al groot is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk. Maar ik weet dat een Brad Pitt type waarschijnlijk voor een Doutze Kroes type zal gaan. Of denk je van niet?
Ja soms denk ook van wtf? Maar denk dat de meerderheid kwa niveau aantrekkelijk wel bij elkaar passen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld veel meer keuze, zeker op een vleesmarkt. Maar dat zegt nog steeds niets.
En voor wat betreft het laatste.. ik zie toch vaak zat koppeltjes lopen waarbij ik denk dat hij/zij wel een enorm dikke portemonnee, aardige, persoonlijkheid en/of grote lul moet hebben als ze qua aantrekkelijkheid zo ver van elkaar vandaan liggen
De ene vriendschap is de andere niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Ik hecht gewoon wat meer waarde aan vriendschap, denk ik. Verschil moeten er zijn.
Het heeft er ook te maken welk cijfer je jezelf geeft en of dat realistisch is. En kan mij wel voorstellen dat bv een vrouw die qua uiterlijk dan een 6 scoort zeg maar misschien wel een hele aantrekkelijke persoonlijkheid heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid wel ja, en de kans dat een 9 met een 3 eindigt is enorm klein maar een zesje en een acht ofzo.. dat moet allemaal geen probleem zijn. Terwijl ook dat verschil al groot is.
Maarja als die 8, dat zesje zelf een 9 vindt, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid wel ja, en de kans dat een 9 met een 3 eindigt is enorm klein maar een zesje en een acht ofzo.. dat moet allemaal geen probleem zijn. Terwijl ook dat verschil al groot is.
En als vrouw kan je qua uiterlijk nog veel masceren om toch die hunk in de val te lokkenquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja soms denk ook van wtf? Maar denk dat de meerderheid kwa niveau aantrekkelijk wel bij elkaar passen.
dat ook. Das voor mannen toch een stuk lastiger ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
En Laat vrouw kan je qua uiterlijk nog veel masceren om toch die hunk in de val te lokken
En de updates dan?quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik geloof dat ik bij deze mijn date als meer dan dat beschouw en jullie voorlopig uit mn myAT gooi
Het ga je goed. Hopelijk tot nooit weerquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik geloof dat ik bij deze mijn date als meer dan dat beschouw en jullie voorlopig uit mn myAT gooi
Veel plezier! Verstandige keuze!quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Zelfs dat is mogelijk. Maar aangezien de meeste niet willen of weten hoe gebeurt dat maar zelden denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
dat ook. Das voor mannen toch een stuk lastiger ja.
als je 'objectief' 7/10 bent kun je met goeie styling gewoon 9 worden. Zelf zou ik best kunnen vallen op een 7 als ik zie dat ik haar kan laten bloeienquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar een boven gemiddeld aantrekkelijk persoon heeft denk ik veel meer keuze en zoekt waarschijnlijk zelf ook een bovengemiddeld aantrekkelijk persoon.
Las laatst ergens dat mensen onbewust naar een parter zoeken die op het zelfde 'niveau' van aantrekkelijk zit als zichzelf.
Die 2 extra punten zijn wel wat nep dan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:02 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
als je 'objectief' 7/10 bent kun je met goeie styling gewoon 9 worden. Zelf zou ik best kunnen vallen op een 7 als ik zie dat ik haar kan laten bloeien
vind van niet, zijn gwn nog nie full potentialquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die 2 extra punten zijn wel wat nep dan.
Ik vind het niks dat sommige vrouwen zichzelf zo opmaken dat het een totaal ander persoon wordt bv.
Dus je vind het geen afknapper als ze zonder make up er uit ziet als een 5?quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:08 schreef KanyeKardashian het volgende:
[..]
vind van niet, zijn gwn nog nie full potential
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |