Fredje Teeven zou in zijn Australian zijn gekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is best wel nette kleding. Jammer dat er niemand in een trainingspak ofzo rondloopt.
Ik zie niet veel politici zo relevant als Buma zo eerlijk zijn in een interviewquote:
En het migratiebeleid. Migratie is een gunst, geen recht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...eindelijk een realistisch geluid in het klimaatdebat.
Buma is het schoolvoorbeeld van de gluiperige opportunistische CDA-rat, model Maxime Verhagen. Gert-Jan Segers is een voorbeeld van echte integriteit. En ik stem niet eens CU.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zie niet veel politici zo relevant als Buma zo eerlijk zijn in een interview
Ben ook absoluut fan van Segers hoor. Maar Buma die termen noemen lijkt me zeker niet terecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Buma is het schoolvoorbeeld van de gluiperige opportunistische CDA-rat, model Maxime Verhagen. Gert-Jan Segers is een voorbeeld van echte integriteit. En ik stem niet eens CU.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha goede diss van Buma. Heeft ze niet van terug.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:32 schreef superniger het volgende:
Wie durft een BLACKED grap te maken?
Is dat niet zijn eigen kledinglijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Als rijke artiest in trainingspak rondlopen, sad.
Dat maakt het nog triesterquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Is dat niet zijn eigen kledinglijn?
was het niet Adidas gewoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Is dat niet zijn eigen kledinglijn?
Je moet toch maken wat je fans dragen/kopenquote:
Kon het niet goed zien, zat iets in m'n oogquote:
Meer dan je denkt waarschijnlijk, naar Klem keken 1.2-1.6 miljoen mensen, de maatschap >600k mensen per aflevering, Flikken Maastricht ook standaard >miljoen kijkers per keer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:36 schreef Faux. het volgende:
Hoeveel mensen kijk nou eigenlijk naar dit soort Nederlandse series?
Oh, valt me mee dan ja. Goed nieuws voor de Nederlandse televisiequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meer dan je denkt waarschijnlijk, naar Klem keken 1.2-1.6 miljoen mensen, de maatschap >600k mensen per aflevering, Flikken Maastricht ook standaard >miljoen kijkers per keer.
videoland groeit ook gewoon elk jaar flinkquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh, valt me mee dan ja. Goed nieuws voor de Nederlandse televisie
Dat is wel meer dan alleen dit soort cinematische series toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
videoland groeit ook gewoon elk jaar flink
46; zonder dat grijze baardje zou hij er idd een stuk jonger uit zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:42 schreef Faux. het volgende:
Hoe oud is Daan Schuurmans? Hij ziet er echt heel oud uit op deze manier
Bijzondere keuze dan om 'em te laten staan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
46; zonder dat grijze baardje zou hij er idd een stuk jonger uit zien.
Johan heeft hier zeker een punt. Die persoonsverheerlijking was over de top.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |