Misschien omdat:quote:Op woensdag 5 september 2018 10:42 schreef -Ondskapt- het volgende:
Dat laatste vooral, daarom snap ik niet dat ze er zo veel waarde aan hechten. Iedereen floept er wel eens iets uit wat niet door de beugel kan of wat achteraf misschien niet zo handig was om te zeggen.
Beetje apart ja, daar Baudet lid is van de BuZa commissie.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Hiddema voert het woord voor FvD, wrs is Baudet te druk met andere dingen...?
Kuzu trapt af.
Ik heb hetzelfde, ik stem Partij voor de Dieren en ik hoop dat die niet al te schijnheilig gaan doen.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:38 schreef -Ondskapt- het volgende:
Ik heb altijd links gestemd maar ik word zo ziek van dat wijzende moralistische vingertje van linkse partijen die nu aan het woord zijn gekomen.
De coalitiepartijen zullen Blok niet wegstemmen iig. Als CDA/CU/D'66 dat doen valt het kabinet. Dus blijft Blok zitten, tenzij hij nog meer kroegpraat uit gaat kramen in het debat.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:45 schreef john2406 het volgende:
Volg het debat maar 999 tegen 1000 dat het afloopt met een sisser.
Al for te money al for the show.
En terecht.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:45 schreef napoleonfour het volgende:
D66 hoop natuurlijk dat Kaag BuZa gaat overnemen.
Je krijgt toch meteen plaatsvervangende schaamte als een bewindspersoon op allerlei dubieuze sociaal-darwinistische c.q. biologische theorietjes overgaat? Daar is hij in de eerste plaats al niet kundig in, en dan kan hij nog wel een mening hebben, maar ventileer dat dan op FOK! oid of in de kroeg. Wat Pechtold zei: een minister onwaardig. Maar goed, Blok hadden ze ook nooit op die plaats moeten zetten imho. Nu had Rutte wrs niet veel keus meer.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Misschien had Blok het anders moeten verwoorden ja, dat geef ik toe. Maar hij heeft wel degelijk een punt, het is alleen niet de gehele multiculturele samenleving het is vooral één bepaalde groep die niet integreert en blijft vasthouden aan hun radicale ideologie. En dan hebben we het nog niet eens gehad wat die ideologie voor een ellende verzaakt in alle samenlevingen wereldwijd.
Wat ik vooral opmerkelijk vind van de rechts georiënteerde fokkers hier is dat men vooral naar de oppositie aan het wijzen is.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Pechtold: Hij is er om dat ideaal te bevorderen.
maar wat als dat ideaal momenteel niet te verwezenlijken is? Koste wat kost moet dat ideaal worden doorgevoerd al werkt het niet, het gaat niet over feiten, het gaat niet over argumenten, het gaat om een ideaal, een ideaal wat een persoonlijke opvatting is.
Ja, je kunt niet verlangen dat Blok nu zegt: ik ben het niet meer eens met wat ik paar maanden geleden zei.quote:
Zeker, afgezien het feit dat Blok ook dingen zei om een discussie te ontlokken. Dat hoeft niet een op een gelijk te lopen met wat hij zelf vindt. Dat weet Wilders ook wel, die zit nu expres te boel op te stoken.quote:
Vallen kan ik er echt niet over, ja ik vind het onzin dat hij zijn woorden terugneemt. Het is laf, als je een uitspraak doet moet je erachter blijven staan. Maar in deze tijd niet raar meer, er wordt een complete hetze gestart in de media en de linkse politici zodra iemand iets zegt wat niet in hun straatje past. Mensen worden kapot gemaakt zodra ze niet in de linkse lijn lopen. Dan kies je eieren voor je geld, hij is niet de eerste en ook niet de laatste.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat ik vooral opmerkelijk vind van de rechts georiënteerde fokkers hier is dat men vooral naar de oppositie aan het wijzen is.
Valt nou niemand hier over het feit dat Blok niet de ballen heeft om op te komen voor zijn mening? (Aangenomen dat wat hij binnenskamers zei ook echt zijn mening was natuurlijk.) Dat hij die uitspraken weer intrekt kun je de oppositie onmogelijk verwijten.
Integer maar Blok ernstig beschadigend.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind dat Pechtold het behoorlijk integer aanpakt.
Vind ik helemaal niet. Ik had een schijnheilige vertoning verwacht, maar dat doet hij gelukkig niet.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Integer maar Blok ernstig beschadigend.
Eisen (al ontkent Pechtold dat) dat Blok zijn uitingen niet meende is politiek dodelijk voor Blok.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet. Ik had een schijnheilige vertoning verwacht, maar dat doet hij gelukkig niet.
Je moet beter luisteren.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:58 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Eisen (al ontkent Pechtold dat) dat Blok zijn uitingen niet meende is politiek dodelijk voor Blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |