abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181695368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:40 schreef Jellereppe het volgende:
Hij heeft alleen zijn mening gegeven. Het is een constatering die hij heeft gemaakt en een verdomd goed punt: verschillende culturen segregeren. Waarom moet de constatering van die man worden onderdrukt? Belachelijk. Eerst moeten bepaalde problemen worden geconstateerd voordat men aan oplossingen kan werken. De cultuur van politieke correctheid helpt daar niet bij.
Ik had stukjes gelezen dat het hele ministerie bestaat uit idealistische linkse ambtenaren die de realiteit van Blok niet willen horen en het lekken van de beelden een soort van stille coup was, omdat ze Kaag als minister willen en niet Blok.

D66 probeert zo een prominente post van de VVD te kapen. Als de VVD ballen heeft sturen ze Alexander en zijn enge swingers clubje naar huis. Maar aangezien het in de VVD ook rommelt met ego'tjes die partijleider willen worden (Dijkhoff) is dat voor Mark een te groot risico.
pi_181695408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Klagen dat het beledigend is, maar het niet weerleggen :T
Ik zie DENK of GL er wel voor aan om er een Blut und Boden-debat van te maken met Stef 'von Ribbentrop' Blok. Dan is het popcorntijd.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181695432
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:50 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Zie het werkt en iedereen trapt er in. Na jaren van het volgen van EU-linkschbeleid om immigranten op te nemen. Wilt VVD weer een beetje reklame maken voor zichelf.
Stef Blok, dezelfde persoon die tijdens een structureel tekort aan sociale huurwoningen de opdracht geeft om meer sociale huurwoningen in de verkoop te gooien. De VVD weet prima hoe ze hun marges moeten vergroten.
pi_181698234
Hoewel iedereen zijn mening mag hebben dus ook Stef Blok, en ik het op veel punten meet hem eens ben, is het nou niet echt handig te noemen om deze uitspraken te doen als je minister van buitenlandse zaken bent. Dan moet je je mening toch een beetje voor je houden met het oog op diplomatie
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_181698274
Blok heeft gelijk, en elke echte Nederlander heeft dezelfde mening als Blok.

Blokfuhrergod
pi_181698406
Blok roept iets wat het merendeel van Europa inmiddels wel doorheeft, maar zoals gewoonlijk moet de hetze gestart worden tegen de personen die de problemen benoemen. Ze zijn zo blind die zogenaamde anti-fascisten, niet doorhebben dat zij een groot onderdeel van het probleem zijn, dat ze er nog maar van genieten. Het linkse beleid, wegkijken en demoniseren zal afgestraft worden, en dat gaat geen tientallen jaren meer duren. Daarvoor is de irritatie in de samenleving te groot en groeiende.
pi_181698457
Ik vind het pijnlijk om te zien dat iemand die excuses heeft gemaakt, nog twee maanden lang door de media achtervolgd wordt, het is niks minder dan een ordinaire heksenjacht.
pi_181699038
Is dit het "volg hier het debat" topic?

* Molurus zich meldt
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181699049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:33 schreef kurk_droog het volgende:
Blok heeft gelijk, en elke echte Nederlander heeft dezelfde mening als Blok.

Blokfuhrergod
Hebben we het hier over Blok voor of nadat ie z'n uitspraken introk? :P
pi_181699074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:32 schreef Molurus het volgende:
Is dit het "volg hier het debat" topic?

* Molurus zich meldt
Wanneer is dat debat dan? Vandaag?
Had gister agenda gecheckt stond er niet bij.
Had wel gelezen dat de politieke partij DENK de hele publieke tribune wil vol stampen met folks of color.
I´m back.
pi_181699089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wanneer is dat debat dan? Vandaag?
Had gister agenda gecheckt stond er niet bij.
Had wel gelezen dat de politieke partij DENK de hele publieke tribune wil vol stampen met folks of color.
Ik hoorde net op tv dat het debat om 10 uur begint, maar misschien begreep ik dat verkeerd.
pi_181699110
Ondanks de afkeer van veel panelleden voor de uitspraken van Blok, is lang niet iedereen het met hem oneens. 45 procent van de ondervraagden denkt dat mensen uit verschillende culturen niet vreedzaam met elkaar kunnen samenleven. Evenveel mensen (46%) denken dat dat wel kan.
https://eenvandaag.avrotr(...)-uitspraken-blok-af/

De enige kritische journalist die niet met de hele boel meejankte, was Sven Kockelman, die Ploumen het vuur aan de schenen legde.
https://www.nporadio1.nl/(...)itspraken-terugnemen
pi_181699118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik hoorde net op tv dat het debat om 10 uur begint, maar misschien begreep ik dat verkeerd.
Ja, toch idd, hebben ze de agenda aangepast, wat kan natuurlijk. Van 10.15u tot 13.15u. https://www.tweedekamer.n(...)enaire_vergaderingen

Mooi hebben we hierin een debat-topic.

Te vroeg voor popcorn helaas.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 05-09-2018 10:13:45 ]
I´m back.
pi_181699139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:52 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het pijnlijk om te zien dat iemand die excuses heeft gemaakt, nog twee maanden lang door de media achtervolgd wordt, het is niks minder dan een ordinaire heksenjacht.
Hij had überhaupt nooit zijn excuses aan moeten bieden. Een beetje vent toont ballen en blijft achter z'n standpunt staan.
pi_181699162
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Hij had überhaupt nooit zijn excuses aan moeten bieden. Een beetje vent toont ballen en blijft achter z'n standpunt staan.
Dat zou respectabeler zijn geweest, maar ook het einde van z'n ministerspost.
pi_181699177
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:35 schreef Molurus het volgende:
Het debat begint om 10.15 uur en is via een liveblog op deze site te volgen.

https://www.ad.nl/politie(...)-opmerking~acf311eb/

:7 kijken dus
pi_181699198
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zou respectabeler zijn geweest, maar ook het einde van z'n ministerspost.
Hoe dan? Als hij zelf niet opstapt...

En een motie van wantrouwen heeft ook 9 van de 10 keer geen effect.
  FOK!fotograaf woensdag 5 september 2018 @ 09:42:17 #78
842 Zorro
Z
pi_181699210
quote:
En hij moet beloven te geloven in de kracht van de multiculturele samenleving.

Doet hij dat niet, dan 'past hij niet in dit kabinet', stellen bronnen bij D66.

:')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_181699211
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Het debat begint om 10.15 uur en is via een liveblog op deze site te volgen.

:7 kijken dus
Ik moet het helaas zonder geluid doen, dus ik hoop voldoende mee te krijgen van dit topic. De rest kijk ik later thuis wel.
pi_181699219
Blok maakte tot nu toe telkens een nerveuze indruk als hem naar zijn uitspraken werd gevraagd. :P

De VVD’er staat juist als solide en betrouwbaar te boek. Het was de reden dan uitgerekend hij werd aangezocht als opvolger van brekebeen Halbe Zijlstra. Blok zat nooit eerder in de politieke problemen. Dit is voor hem een unicum. Als hij ook in het debat zenuwachtig blijft, is er een risico dat Blok zijn eigen ondergang inluidt door opnieuw een ‘onzorgvuldige en ongelukkige’ uitspraak. *O*

In dat geval kan voor de VVD een rampscenario waarheid worden. Premier en partijleider Mark Rutte zag zijn grote vertrouwelingen Halbe Zijlstra en Jeanine Hennis (ze gaat voor de VN naar Irak) al vertrekken, en ook ervaren Kamerlid Han ten Broeke stapte vorige week op. Als Blok in het debat zou struikelen, is hij de laatste VVD’er kwijt die jarenlang aan zijn zijde stond. _O_ _O- _O-

VVD Going down Going down *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_181699240
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Blok maakte tot nu toe telkens een nerveuze indruk als hem naar zijn uitspraken werd gevraagd. :P

De VVD’er staat juist als solide en betrouwbaar te boek. Het was de reden dan uitgerekend hij werd aangezocht als opvolger van brekebeen Halbe Zijlstra. Blok zat nooit eerder in de politieke problemen. Dit is voor hem een unicum. Als hij ook in het debat zenuwachtig blijft, is er een risico dat Blok zijn eigen ondergang inluidt door opnieuw een ‘onzorgvuldige en ongelukkige’ uitspraak. *O*

In dat geval kan voor de VVD een rampscenario waarheid worden. Premier en partijleider Mark Rutte zag zijn grote vertrouwelingen Halbe Zijlstra en Jeanine Hennis (ze gaat voor de VN naar Irak) al vertrekken, en ook ervaren Kamerlid Han ten Broeke stapte vorige week op. Als Blok in het debat zou struikelen, is hij de laatste VVD’er kwijt die jarenlang aan zijn zijde stond.

Geloof je het zelf? Hoeveel ministers is de VVD al verloren de afgelopen jaren? Dit is gewoon weer een opoffering voor de VVD en daarna gaan ze vrolijk verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Infection op 05-09-2018 09:50:23 ]
pi_181699251
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:42 schreef Zorro het volgende:

[..]

:')
Je kunt er een smiley bij plaatsen, maar dat is denk ik wel de realiteit. Als hij hier niet overtuigend stelt vertrouwen te hebben in onze multiculturele samenleving raakt hij de steun van z'n eigen kabinet kwijt.
pi_181699252
Zijn uitspraken zijn gewoon waar - zie interview Sven Kockelman met Ploumen - maar hij had het niet mogen zeggen als minister van Buitenlandse zaken. Daar kun je op zich over discussieren, maar als dit een reden is om af te treden, vrees ik voor het niveau van de volgende ministers van Buitenlandse zaken waarnaar je niet meer hoeft te luisteren want ze zullen toch met meel in de mond gaan praten.
pi_181699253
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

In dat geval kan voor de VVD een rampscenario waarheid worden. Premier en partijleider Mark Rutte zag zijn grote vertrouwelingen Halbe Zijlstra en Jeanine Hennis (ze gaat voor de VN naar Irak) al vertrekken, en ook ervaren Kamerlid Han ten Broeke stapte vorige week op. Als Blok in het debat zou struikelen, is hij de laatste VVD’er kwijt die jarenlang aan zijn zijde stond. _O_ _O- _O-

Die wordt coûte que coûte binnenboord gehouden hoor. Zal wrs ook een vrij kort debat worden, schat ik in.
I´m back.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:45:08 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181699258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Klagen dat het beledigend is, maar het niet weerleggen :T
Dat, ja. Ze komen niet verder dan ''ja maar Turkse pizza's zijn lekker dus de multicul is geslaagd''. _O-

Intussen is er in Duitsland weer een 10-jarig jongetje verkracht door zijn migratie-klasgenootjes:

https://www.rt.com/news/437642-afghan-child-rape-germany/

''We fuck you today''. Het zijn beesten. Het is te hopen dat het arme kind geen zelfmoord gaat plegen.
pi_181699264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:44 schreef Loekie1 het volgende:
Zijn uitspraken zijn gewoon waar - zie interview Sven Kockelman met Ploumen - maar hij had het niet mogen zeggen als minister van Buitenlandse zaken.
In elk geval niet als minister van Buitenlandse Zaken in dit kabinet.
pi_181699269
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:44 schreef Loekie1 het volgende:
Zijn uitspraken zijn gewoon waar - zie interview Sven Kockelman met Ploumen - maar hij had het niet mogen zeggen als minister van Buitenlandse zaken. Daar kun je op zich over discussieren, maar als dit een reden is om af te treden, vrees ik voor het niveau van de volgende ministers van Buitenlandse zaken waarnaar je niet meer hoeft te luisteren want ze zullen toch met meel in de mond gaan praten.
Het was kroegpraat, zeker voor de baas van de diplomatieke dienst. Vraag is wel of de islam samengaat met een multiculturele samenleving, maar die gaat men niet stellen natuurlijk.
I´m back.
pi_181699274
Ik ben benieuwd naar het debat niet vanwege Blok van wie ik wel weet wat hij gaat zeggen en ik hoop dat hij dat goed doet zonder al te veel zenuwen door het maandenlang opgejaagd zijn door de pers, maar vooral het gehuichel van links ben ik benieuwd naar, hoever ze daarin zullen gaan.
pi_181699285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het debat niet vanwege Blok van wie ik wel weet wat hij gaat zeggen en ik hoop dat hij dat goed doet zonder al te veel zenuwen door het maandenlang opgejaagd zijn door de pers, maar vooral het gehuichel van links ben ik benieuwd naar, hoever ze daarin zullen gaan.
Hij is helemaal niet maandenlang opgejaagd. Juist niet.
I´m back.
pi_181699305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet maandenlang opgejaagd. Juist niet.
Dan luister je zeker geen radio en kijk je geen tv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')