Of het merendeel was van mening dat hij gelijk had. Het is altijd die roeptoeterende minderheid die dit soort discussies kaapt.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:48 schreef Loekie1 het volgende:
Wat waren het dan voor lege koppen in dat zaaltje dat ze niet in discussie gingen?
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Dan blijft alleen de Partij voor Mens en Spirit over
Dijkhoff heeft dat redelijk uitgelegd. Wrs voorproefje van de tekst die Blokje moet uitspreken.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:50 schreef Oostwoud het volgende:
Dijkhoff, "tribalisering", oei oei, let nou op je woorden.
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Dan blijft alleen de Partij voor Mens en Spirit en de Feestpartij van Johan Vlemmix over
Misschien zagen ze het als een spreekbeurt van Blok en hadden ze niet het idee dat het een discussie moest worden. Blok is niet echt sociaal heel handig, het is geen onderwijzer die aanwezigen het gevoel geeft dat ze vrij mogen spreken. Daartoe moet je een publiek echt aanzetten, anders gebeurt het niet.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Of het merendeel was van mening dat hij gelijk had. Het is altijd die roeptoeterende minderheid die dit soort discussies kaapt.
Adrem baasje.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef LTVDK het volgende:
Ghehe, lekkere sneer naar Turkije tegen Kuzu van Klaasje
Hij was mooi idd.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef LTVDK het volgende:
Ghehe, lekkere sneer naar Turkije tegen Kuzu van Klaasje
Ja, ook niet altijd alles, maar gemiddeld genomen wel een goede idd.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:10 schreef -Ondskapt- het volgende:
Dijkhoff![]()
![]()
Ik heb niks met de VVD maar die gozer vind ik geweldig.
Wat zou dat een stunt zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blok stapt straks live over naar FvD
Dat zou zeker komisch zijn. Of het nou zo heel goed zou zijn voor z'n politieke carrière betwijfel ik.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blok stapt straks live over naar FvD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |