Het schijnt dat ze Elan nog aan het zoeken zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:37 schreef Buitendam het volgende:
Zou Onlogisch alweer een beetje mens zijn, na de wedstrijd van gisteren?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Elan nog aan het zoeken zijn
morgenavond pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Bijna weekendgenot.
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vervelend man.
Ik ga me lekker misdragen dit weekend.
Wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vervelend man.
Ik ga me lekker misdragen dit weekend.
Nee daar ben ik niet zo van. Gewoon biertjes wegzettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Ga je nog wat pakken?
hordquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Straks een ochtendje de hord op de daarvoor.
Mwah na die 1-1 was het wel klaar. Probleem is dat je altijd van die malloten blijft houden die er dan alsnog in blijven geloven en uit volle borst gaan zingen YNWA WIE SHAAL NOT BE MOVED enzquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel goede avond gehad? Niemand had echt het gevoel dat het nog kon lukken neem ik aan?
Toch niks mis mee om je club ook te steunen als het niet zo lekker gaat? Anders ga je maar naar Ajax of PSV.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwah na die 1-1 was het wel klaar. Probleem is dat je altijd van die malloten blijft houden die er dan alsnog in blijven geloven en uit volle borst gaan zingen YNWA WIE SHAAL NOT BE MOVED enz.
Er moet echt wel iets gebeuren, dat realiseer je niet door constant positief te blijven ten aanzien van dit zooitje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch niks mis mee om je club ook te steunen als het niet zo lekker gaat? Anders ga je maar naar Ajax of PSV.
Vooral die teringlijers op Vak Z die schitterden in afwezigheidquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef onlogisch het volgende:
YNWA en dat applaus was hoogst merkwaardig idd. Ze moeten zich kapot schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |