Denk het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al dat zonder.
Al de 2e keer een taalfout vandaag. Ben je achterlijk ofzo?
Gelukkig is Royston wel de laatste die dat zou opmerkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al dat zonder.
Al de 2e keer een taalfout vandaag. Ben je achterlijk ofzo?
Die spelfout stond ook niet in mijn Tweet, dom varken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig is Royston wel de laatste die dat zou opmerken
Ben je weer een beetje gekalmeerd elanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig is Royston wel de laatste die dat zou opmerken
Dat blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die spelfout stond ook niet in mijn Tweet, dom varken.
Grappig, huur?quote:
Oh dat zei Drizzt gisteren.quote:
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat zei Drizzt gisteren.
Werk je weer?
Dat je een lui varken was dat bewust van een uitkering leefde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Yep. Professioneel fortnite streamer
En dat zei drizzt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je een lui varken was dat bewust van een uitkering leefde.
Maar top dat je daar genoeg geld mee verdient
Ik wil prof FIFA streamer worden, heb je tips?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Yep. Professioneel fortnite streamer
Als Drizzt iemand een lui varken vindt dan zit daar meestal wel kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben wel een lui varken
Deze stelling beoordeel ik dan ook als: gedeeltelijk waar
Wees jezelf en denk altijd aan hoe je je content kan verbeterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil prof FIFA streamer worden, heb je tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |