Kees Boot, over telkens dezelfde kop die je overal ziet gesprokenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, dat niet. De eerste keer speelde hij een junkie die geen contact meer wilde met zijn moeder, de tweede keer speelde hij een gepeste jongen die Kees Boot en Beau Van Erven Dorens 20 jaar later terugpakte. De derde keer ontdekte hij Frederique Huydts (RIP) dood in bed.
Niets tipt aan de moord op de Heks.quote:
Nicolas Cage zie je nog veel vakerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kees Boot, over telkens dezelfde kop die je overal ziet gesproken
Die speelde ook drie keer mee in Baantjer. In seizoen 1 was hij dronken en duwde hij een meisje uit het raam en in seizoen 9 knoopte hij een geldzieke miljonair met wat buurtbewoners op #genotquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kees Boot, over telkens dezelfde kop die je overal ziet gesproken
Ik speel gewoon elk jaar dezelfde tactiek 4-3-3 punt naar achteren en VOL druk zetten en ruimte voor creativiteitquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja of ik moet me er daadwerkelijk echt op storten, dat kan ook
Meestal eindigde ik toch met een of andere kuttactiek
Quotering van 11 voor Excelsior. Doe er uw voordeel meequote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Dit weekend met knikkende knieën richting Excelsior allen.
3-4-3 is OP dit jaar. Won van Barca uit 6-1 geen zweetquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon elk jaar dezelfde tactiek 4-3-3 punt naar achteren en VOL druk zetten en ruimte voor creativiteit
Gewoon probleemwijken terugkijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
wat zijn de beste baantjer afleveringen, stiekem wel zin in zometeen wat nostalgische afleveringen wegkijken
De Moord op de heks is serieus genot.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
wat zijn de beste baantjer afleveringen, stiekem wel zin in zometeen wat nostalgische afleveringen wegkijken
Wat onthoud jij allemaal voor een dingen zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die speelde ook drie keer mee in Baantjer. In seizoen 1 was hij dronken en duwde hij een meisje uit het raam en in seizoen 9 knoopte hij een geldzieke miljonair met wat buurtbewoners op #genot
Face/Off is wel een bazenfilmquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nicolas Cage zie je nog veel vaker300 films genot ofzo
Komt door Travolta godquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Face/Off is wel een bazenfilm
Ooit in een paar weken alle Baantjerafleveringen op Youtube teruggekeken maar die staan er allang niet meer op.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat onthoud jij allemaal voor een dingen zeg.
Leaving Las Vegasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Face/Off is wel een bazenfilm
Wat een concept dat Baantjer ookquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die speelde ook drie keer mee in Baantjer. In seizoen 1 was hij dronken en duwde hij een meisje uit het raam en in seizoen 9 knoopte hij een geldzieke miljonair met wat buurtbewoners op #genot
Dat heb ik onlang nog eens gedaanquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gewoon probleemwijken terugkijken
Ga hem zo eens opzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Moord op de heks is serieus genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |